Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare dispozitive de punctie venoasa si prelevare de sange


Detaliu pentru invitatia numarul 348549
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Numar invitatie: 348549/14.06.2013
Denumire contract: furnizare dispozitive de punctie venoasa si prelevare de sange
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE INFORMATII EXTERNECod fiscal: 10668016, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Bucuresti, Telefon: +40 212034122, Fax: +40 212034172
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Volunari, jud. Ilfovtelefon: +40 212083868, fax: +40 2183841, persoana de contact: Mihaela Tudor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Volunari, jud. Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare dispozitive de punctie venoasa si prelevare de sange
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia dispozitive de punctie venoasa si prelevare de sange
II.1.6) CPV: 33141300-3 - Dispozitive de punctie venoasa si de prelevare de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 605 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare - 130, 00 lei .Forma de constituire a garan?iei de participare, conform prevederilor art. 86 din HG nr. 925/2006: * instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, * scrisoare de garantie bancara ? model Anexa nr. 9, * ordin de plata - cont RO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB, cod fiscal 10668016, * depunere in numerar la casieria autorita?ii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 45 de zile de la data limita de depunere aofertei.Data pentru care se determina echivalen?a leu/euro: curs de referinta BNR din data publicarii invitatiei de participare.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
5% din valoarea, fara TVA, a contractului de achizitie publica, sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care garantia se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara, modelul este cel din anexa nr. 10.Perioada de valabilitatea a garantiei de buna executie va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat perioada de derulare a contractului, respectiv 14.12.2013. Aceasta se va constitui, in maxim 10 zile de la semnarea de ambele parti a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006 ? Anexa nr.2Anexa nr. 2 se depune si de tertul sustinator, daca este cazulDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 ?Anexa nr.3.Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Anexa nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 ? Anexa nr. 5Anexa nr. 5 se depune de catre subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Anexa nr. 6Anexa nr. 6 se va depune de catre subcontractant, asociat si tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Sarca Vasilica ? reprezentant legal, Ion Popa ? Director Directia de Logistica, Catalin Tanase - consilier juridic si Pascale Cristina ? specialist achizitii publice.Achizitorul va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se afla in una din situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Certificatul constatator va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertei.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita prezentarea in original/copie legalizata a acestui document pentru conformitate, in cazul in care a fost prezentat initial in forma copie ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre - Ofertantii vor prezenta obligatoriu pana la data limita de depunere, cate o bucata din fiecare produs. Mostrele vor fi trimise cu aviz de insotire.Mostrele prezentate de ofertantul castigator vor fi pastrate ca etalon pe perioada derularii contractului iar cele prezentate de ofertantii declarati necastigatori se restituie in cinci zile calendaristice de la incheierea contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer