Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE


Detaliu pentru invitatia numarul 346394
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Mehedinti
Numar invitatie: 346394/09.05.2013
Denumire contract: FURNIZARE DIVERSEPRODUSE ALIMENTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului MehedintiCod fiscal: 10099816, Adresa: Drobeta Turenu Severin, Strada Traian 89, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 252324460, Fax: +40 252328658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Drobeta Turenu Severin, Strada Traian 89, etaj 2, camera 203, Mehedinti, Romania, cod postal: 220132, telefon: +40 252324460, fax: +40 252328658, persoana de contact: Victoria Danciulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Drobeta Turenu Severin, Strada Traian 89, etaj 1, camera 29, Mehedinti, Romania, cod postal: 220132, telefon: +40 252324460, fax: +40 252328658.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DIVERSEPRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1- Paine BUC 129665/86443;Val estim fara TVA / Lot 1 pana la 31.12.2013 ? 138.308, 80 lei;Val estim fara TVA/ Lot 1 af per de suplim ? 207.464, 00 lei.Lot 2 - CORN CU GEM buc 744/496CORN CU CIOCBuc 1720/1147CORN CU VANILIEbuc 2000/1333HALVAKg 405/270COZONAC NUCA/RAHATBuc 712/475BLAT TORTBuc 98/65FURSECURIKg 182/121RULADA DIV SORTBuc 940/627FOI PLACINTABuc 720/480PRAJITURI ASORTKg 70/47PRAJIT buc 590/393Val estim fara TVA / Lot 2 pana la 31.12.2013 ? 18.591, 71 lei;Val estim fara TVA/ Lot 2 af per de suplim ? 27.885, 70 lei.Lot 3 - FOI NAP Buc 59/39NAP pach 100/67NAPKg 950/633TURTA DULCE Kg 710/473BISC SIMPLI DULCI Kg 1260/840BISCpach 6260/4173BISC TRADCU CREMAKg 461/307BISC TRADBuc 10900/7267Val estim fara TVA / Lot 3 pana la 31.12.2013 ? 24.151, 75 lei;Val estim fara TVA/ Lot 3 af per de suplim ? 36.240, 80 lei.Lot 4ZAHAR Kg 5015/3343ZAHAR PUDRA VAN Plic 410/273ZAHAR VANIL Plic 950/633MIERE Kg 191/127MIERE ENERGBuc 190/127RAHAT Kg 562/375CREMA PRAJPlic 276/184PRAF INGPlic 180/120Val estim fara TVA / Lot 4 pana la 31.12.2013 ? 23.164, 50 lei;Val estim fara TVA/ Lot 4 af per de suplim ? 34.753, 00 lei.Lot 5CIOC CU LAPTEBuc 1110/740CACAO Kg 13/9CACAObuc 550/367Val estim fara TVA / Lot 5 pana la 31.12.2013 ? 2.243, 50 lei;Val estim fara TVA/ Lot 5 af per de suplim ? 3.352, 00 lei.LOT 6FIDEA CU OUKg 640/427FIDEA CU OUPach 756/504FIDEA FARA OUpach 394/263SPAGHETEPach 1236/824MACAR FARA OU Kg 250/167MACAR CU OUKg 560/373TAIETEI CU OUKg 550/367PASTE FAINOASE DIVKg 1055/703Val estim fara TVA / Lot 6 pana la 31.12.2013 ? 12.773, 10 lei;Val estim fara TVA/ Lot 6 af per de suplim ? 19.156, 40 lei.Lot 7CEAI DIVPLANTE CUTII 2235/1490Val estim fara TVA / Lot 7 pana la 31.12.2013 ? 9.685, 00 lei;Val estim fara TVA/ Lot 7 af per de suplim ? 14.527, 50 leiLot 8OTETL 674/449MUSTAR Buc 660/440MUSTAR BOABE Plic 50/33KETCUP DULCE Buc 150/122FOI DAFINPlic 1159/773BOIA ARDEI DULCE Plic 340/227MARAR Plic 655/437CIMBRUPlic 390/260LEUSTEAN Plic 450/300BUSUIOC Plic 50/33PATRUNJEL Plic 1050/700PIPER BOABE Plic 745/497PIPER MACINAT plic 640/427PIPER BOABE KG 2/2AMESTECDE CONDSILEG DESHID(VEGETA) Kg 500/327SARE DE LAMAIE Plic 260/173GELATINA Plic 40/27CONSERVANT Plic 75/50SCORTISOARA Plic 225/150BORSPlic 390/260SARE IODATA Pachet 460/307SAREMARE Kg 694/463ESENTA ROM Buc 1100/733DROJDIE USCATA Plic 504/336PRAF COPTPlic 480/320Val estim fara TVA / Lot 8 pana la 31.12.2013 ? 12.463, 38 lei;Val estim fara TVA/ Lot 8 af per de suplim ? 18.618, 18 lei.VAL TOT ESTIM FARA TVA ESTE CUPRINSA INTRE 275958, 94 LEI SI 361997, 58 LEI.Optiuni: - in vederea aplicarii prevederilor art.6, alin. 3, din H.G. 925/2006.
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 275, 958.94 - 361, 997.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participareLot 1 = 1384 leiLot 2 =186 leiLot 3 =242 leiLot 4 =232 leiLot 5 =22 leiLot 6 =128 leiLot 7 =97 leiLot 8 =125 leiGar de particip se va const in conf cu art.84 si urmat din H.G. 925/2006 cu modif si compl ulterioare.Perioada de valabilitate a gar de particip: - 90 zile de la data LIMITApentru depunerea ofertelor.Daca gar de particip se constit prin instrument de garantare emis in cond legii de catre o soc bancara sau de catre o soc de asigurari, se va putea utiliza orice model de formular agreat de institutia emitenta, cu conditia respect prev art.86, alin(2) ? (4) din H.G. 925/2006.Daca garantia de participare se constituie prin virament bancar, transferul se va efectua in contul RO42TREZ4615006XXX000111 deschis la Trezoreria Municipiului Drobeta Turnu Severin.Modul de prezentare: - dovada constituirii garantiei de participare/instrumentul de garantare, se prezinta in original pana la data limita de depunere aofertelor trecuta in invitatia de participare.In cazul depunerii de oferta in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asociatiei si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004(facand dovada in acest sens pana la data limita stabilitapentru depunerea ofertelor), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Pentru operatorii economici care vor constitui garantia de participare in alta valuta, data pentru care se determina echivalenta lei/euro/alta valuta este cu 5 zile inainte de data publicarii invitatiei de participare la cursul BNR.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se solicita in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Asupra garantiei de buna executie se pot emite pretentii in conformitate cu prevederile art.91 din H.G. 925/2006.Garantia de buna executie se va restitui in conformitate cu prevederile art.92, alin.1, din H.G. 925/2006.In cazul I.M.M-urilor, pentru a beneficia de reducerea legala, se va face obligatoriudovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 la Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 (Formular nr.1 din sectiunea Formulare), in original;Declaratia de mai sus, va fi prezentata de ofertant, ofertant asociat, tertul sustinator dupa caz.Modalitatea de indeplinire;1.1. Cazierjudiciar al persoanei juridice, prezentat in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1.2. Cazier fiscal, prezentat in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Aceste documente vor fi prezentate de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator, dupacaz.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 (Formular nr.2 dinsectiunea Formulare);Declaratia de mai sus, va fi prezentata de ofertant, ofertant asociat, tertul sustinator dacaeste cazul.2.1. Certificat de atestare fiscal din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele(datorii la bugetul general consolidat al statului);Acest document va fi prezentat in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2.2. Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetul local).Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente vor fi prezentate si de ofertant, asociat, tertul sustinator daca este cazul, inoricare dintre urmatoarele forme: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiA.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare lalicitatie cu oferta independenta (Formular nr.3 din sectiunea Formulare).Acest formular trebuie prezentatin original de ofertant, ofertant asociat sau tertulsustinator dupa caz.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69ยน (evitareaconflictului de interese) din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prinLegea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Formular nr.4 din sectiuneaFormulare). Documentul va fi transmis in original.In cadrul asocierii sau sustinerii, asociatul sau tertul sustinator vor completa si prezenta inoriginal declaratia de mai sus.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul D.G.A.S.P.C. Mehedinti, sunt: Director executiv ? Ec.Popescu Constantin Valentin, Director executiv adjunct ?Jr. Aprotosoaie Georgeta, Director executiv adjunct economic ? Raceanu Mirel Richard, Consilier Juridic - Danciulescu Victoria, Inspector principal ? Mangu Carmen ? Cita, Inspector asistent? Iacobescu Maria, Inspector asistent ? Pirvulescu Florina Roxana, Inspector superior ? Ene Nicoleta, Sef Centrul de plasament pentru copilul cu dizabilitati ? Risnita Roxana Marina, Sef Complex de servicii sociale pentrucopilul prescolar ? Cring Elena Cristiana, Sef Centru de ingrijire siasistenta pentru persoane cuhandicap somatic sisenzorial Ilovat ? Grigorita Mariana, Sef Centru pentru persoane varstnice ?Sf.Maria? Sisesti? Raducan Atena. - Pentru persoane fizice/juridice romane;
- Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sarezulteobiectul de activitatealoperatorului economic.Obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa corespunda obiectului contractuluice urmeaza a fi incheiat.Documentul va fi depus in oricare dintre formele: - in original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane straine, se solicita documente edificatoare (traduse cu mentiunea ?conform cu originalul?) care sa dovedeasca o forma de inregistrare capersoane juridice/fizice sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate si de asociat, daca este cazul, in traducere cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Conditii de calificare: - Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani sa fie cel putin de 276617 lei pentru Lotul1, 37183 lei pentru Lotul 2, 48303 lei pentru Lotul 3, 46329 lei pentru Lotul 4, 4487 lei pentru Lotul 5, 25546 lei pentru Lotul 6, 19370 lei pentru Lotul 7 si 24926 lei pentru Lotul 8.Documente relevante: - Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Oferta va fi insotita de mostre.Termenul de depunere a mostrelor este data limita de depunere a ofertelor, Cerinta 2.Lista principalelor livrari de produse efectuateinultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte faptul ca: - ofertantul a livrat produse similare cu valoare anuala de cel putin138308 lei pentru Lotul 1, 18591 lei pentru Lotul 2, 24151 lei pentru Lotul 3, 23164 lei pentru Lotul 4, 2243 lei pentru Lotul 5, 12773 lei pentru Lotul 6, 9685 lei pentru Lotul 7 si 12463 lei pentru Lotul 8.Nivelul valoric impus se va confirma prin prezentarea de contracte, procese verbale de receptie, alte documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Documentele de confirmare se vor depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie conform cu originalul., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii precum si daca este cazul la resursele de studiu si cercetare.Cerinta 3Conditie de calificare: Ofertantul dispune de cel putin un mijloc de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea de documente care sa demonstreze ca operatorul economic dispune de mijloace de transport adecvate, inregistrate conform Ordinului 111/2008 emis de ANSVSA(documente care confirma modul de dispunere a acestora -proprietate, contract de inchiriere/angajament de punere la dispozitie si copia documentului de inregistrare la autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor)Documentele de confirmare se vor depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie conform cu originalul Cerinta 1.HACCP SREN ISO 22000/2005 ? Sisteme de management al sigurantei alimentelor, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer