Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare diverse produse alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 322118
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRU DE INTEGRARE PRIN TERAPIE OCUPATIONALA
Numar invitatie: 322118/20.03.2012
Denumire contract: Furnizare diverse produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRU DE INTEGRARE PRIN TERAPIE OCUPATIONALACod fiscal: 14143086, Adresa: STR. INDUSTRIEI NR. 2, Ramnicu Sarat, Telefon: 0238566835, Fax: 0238566835
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. INDUSTRIEI NR.2, Ramnicu Sarat, Romania, cod postal: 125300, telefon: +40 238566835, fax: +40 238566835, persoana de contact: Ana Podasca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CENTRU DE INTEGRARE PRIN TERAPIE OCUPATIONALA, cu sediul in RAMNICU SARAT, STR. INDUSTRIEI, NR.2, Jud. Buzau, cod 125300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare diverse produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse lactate, carne si preparate din carne, legume si fructe, paine, diverse produse alimentare
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 282, 177 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie participare: LOT1=130RON;LOT2=170RON;LOT3=180RON;LOT4=1100RON;LOT5=200RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;mod de constituire: 1.prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original-completare formular 2, sectiunea Formulare2.Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Ramnicu Sarat, RO60TREZ1675006XXX0019133.Numerar depus la casieria AC din Ramnicu Sarat, str. Industriei, nr.2, program de lucru de luni-vineri, orele 8-12IMM-urile pot beneficia de o reducere de 50% a garantiei de participare, conform art.16/ legea346/2004, cu conditia de a face dovada acestui fapt.Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare la deschiderea ofertelor duce la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVAa fiecarui contract de furnizare produsemod de constituire: 1.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari- completare formular B7 din sectiunea Formulare2. Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Ramnicu Sarat, RO60TREZ1675006XXX0019133.Numerar depus la casieria autoritatii contractante, program de lucru luni- vineri, orele 8-12IMM-urile pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie(conform art.16/ lege 346/ 2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea- completare Formular B1 din sectiunea Formulare2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare- completare Formular B2 sectiunea Formulare3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-completare formular B3 din sectiunea Formulare4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta- completare formular B4 din sectiunea Formulare Certificat Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, emis cu cel mult 30 de zile inaintea termenului limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea, ,conform cu originalul, ,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare produse.1.Se solicita ca dotare minima proprie existenta a cel putin un mijloc de transport marfa dotat cu instalatie frigorifica, dovedit prin acte de proprietate/contract inchiriere/ sau declaratie din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unui acord/contract, amijloacelor de transport(copie lizibila cu mentiunea, ,conform cu originalul, ,2. Autorizatie Sanitar veterinara pentru mijloacelede transport a produselor de origine animala- non animala, copie lizibila, ,conform cu originalul, ,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesarea directa a site--ului www.e-licitatie.ro sau la solicitare de la Biroul economic si achizitii al AC
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer