Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE


Detaliu pentru invitatia numarul 322374
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA EDUCATIE CULTURAL-SPORTIVA SI INGRIJIRI COMUNITARE
Numar invitatie: 322374/20.03.2012
Denumire contract: FURNIZARE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA EDUCATIE CULTURAL-SPORTIVA SI INGRIJIRI COMUNITARECod fiscal: 18402914, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.40, Voluntari, Telefon: 0724.306.718, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.40, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +4 0314370362, fax: +4 0314370357, persoana de contact: VIOREL IORDACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA BUZIAS NR.5-7, ORAS VOLUNTARI, JUDETUL ILFOV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (EDUCATIE CULTURA SPORT SI INGRIJIRI COMUNITARE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Un contract de furnizare diverse produse alimentare , respectiv: 15.000kg de orez, 15.000kg de zahar, 15.000kg de faina de grau, 15.000litri de ulei pentru gatit, 15.000bucati de rulada, 15.000kg de malai, 16.000bucati cofraje a cate 6 bucati de oua de gaina, ce vor fi distribuite tuturor familiilor nevoiase cu venituri reduselocuitori ai orasului Voluntari
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 379, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi in in suma de 7500 lei si va fi valabila pentru o perioada de 90 de zile de la data depunerii ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278^1 alin(1) lit.b) din OUG 34/2006 actualizata-In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 3790, 50 lei .In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.Forma de constituire a garantiei de participare: .Scrisoare de garantie bancara/.Virament bancar cu OP in contul RO15TREZ4215006XXX005987, deschis la Trezoreria Ilfov, cu conditia confirmarii de catre banca emitentapana la data deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) Formularul nr. 112. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 10Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire(respectiv, toate persoanele care aproba/semnaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): DIRECTOR ? VIOREL IORDACHE, CONTABILUL SEF-EUGENIA RANETE, CONSILIERUL JURIDIC-VERONICA ELENA BRACACESCU, INSPECTOR DE SPECIALITATE-DANCIULOIU SABIN, INSPECTOR DE SPECIALITATE- VLADEANU ADRIANA3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent Formularul nr. 3Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 4Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.1. Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, din caresa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copii conform cu originalul.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din caresa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copii conform cu originalul.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original sau copii conform cu originalul2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originaluldin care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Mentionam ca in cazul in care la sedinta de deschidere a ofertelor , ofertantul a prezentat copie lizibila conforma cu originalul a Certificat constatator , autoritatea contractanta are dreptul ca in etapa evaluarii ofertelor sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani vizate si inregistrate de organele competente., Cerinta nr. 1Fisa de informatii generalecu declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani care sa fie egala sau mai mare de 758.100 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1SE VOR PREZENTA MOSTRE PENTRU FIECARE CATEGORIE DE PRODUS IN PARTE in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza., Cerinta nr. 2Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 3Se vor prezenta contracte sau acele parti din contractele de livrare de produse similare unde se vor regasi valoarea contractului, produsele ce fac obiectul contractului si perioadele de livrare ? parti din unul sau mai multe contracte de livrare produse similare, insotite de procese verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse, a caror valoare sa fie mai mare sau egala cu valoarea estimata. Acestea vor fi insotite de copii de pe procesul-verbal/procesele-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor de produse similare, Cerinta nr. 4Lista a principalelor livrari de produse similare cu cele mentionate in obiectul contractului, efectuate in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-lineSEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer