Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare diverse produse alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 323672
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Serviciilor Sociale Comunitare Ploiesti
Numar invitatie: 323672/06.04.2012
Denumire contract: furnizare diverse produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Serviciilor Sociale Comunitare PloiestiCod fiscal: 2843566, Adresa: Str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr.46, Ploiesti, Telefon: 0244522724, Fax: 0244522724
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr.46, Ploiesti, Romania, cod postal: 100306, telefon: +40 0244522724, fax: +40 244522724, persoana de contact: Ion Dan Dinu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr.46, Ploiesti, Romania, cod postal: 100306, telefon: +40 0244522724, fax: +40 244522724, persoana de contact: Ion Dan Dinu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare diverse produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: ulei rafinat floarea soarelui pet 1L, ambalat, etichetatzahar 1 kg, ambalat, etichetatOrez 1 kg, ambalat, etichetat
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 262, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1 - ulei rafinat floarea soarelui 1050 lei, lot 2 - zahar 945 lei, lot 3 - orez 630 lei, reprezentand 1 % din valoarea acordului-cadru fara TVA. Modul de constituire a garantiei de participare: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau fila CEC, b) ordin de plata in contul : RO88TREZ5215006XXX000122Trezoreria Ploiesti, c) lichiditati depuse la casieria A.S.S.C.Refuzul semnarii acordurilor cadru si/sau a contractelor subsecvente duce la executarea garantiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (Formular1). Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular2).Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formular3) ? Pesroanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire Brindusa Constantin Pietraru ? director executiv, Dan Dinu ? director executiv adj, Georgescu Mihaela, Sibiu Simona ? consilieri achizitii publice, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular4), Fisa Informatii Generale (Formular6) Certificatul constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului de pe linga Camera de Comert si Industrie nationala sau Teritoriala cu extras din documentelede constituireale societatiisau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului, din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate furnizarea produselor solicitate. (emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor).Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte pentru conformitate, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, originalul sau copie legalizata a certificatului.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a documentelor solicitate de autoritatea contractanta permite acesteia sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca are autorizate mijloacele de transport necesare indeplinirii acordului-cadru.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer