Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE


Detaliu pentru invitatia numarul 324753
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SIBIU
Numar invitatie: 324753/23.04.2012
Denumire contract: FURNIZARE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SIBIUCod fiscal: 9753096, Adresa: JUD. SIBIU, LOC. SIBIU, STR. MITROPOLIEI, NR. 2, Sibiu, Telefon: 0269232066, Fax: 0269232575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. SIBIU, LOC. SIBIU, STR. MITROPOLIEI, NR. 2, Sibiu, Romania, cod postal: 550179, telefon: +40 269236955, fax: +40 269236955, persoana de contact: Birou Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sibiu, str.Mitropoliei nr.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarediverse produse alimentare conform Anexei 1 din cadrul Caietului de Sarcini pentru Centrele de Plasament de la DGASPC SIBIU
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 387, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant.garant. de part.este de 5500 lei.Gar.de part.se const.in lei.Per.de valab. a garant. pentru part. treb. sa fie cel putin egala cu per.de valab.a ofert (90 zile)Mod.de const.a garant.pentru part. la ofert.: -Instr.de garant. Trebuie sa fie emis in condit.legii de o societ. banc. sau soc. de asig. recomandabil din Romania, in fav. autorit. contr.Scris.de garan.va fi elib. De preferinta de o banca/socie.de asig. cu sed. in Romania si se va dep. in orig.;in caz. scris. de gar.emise de o banc./soc.de asig.din str.., se va prez. in anexa trad. autoriz.si autentif. not. a acesteia.-OP vizat de banca, Cont. pentru gar.de part. la licit. al DGASPC Sibiu deschis la Trez. Sibiu este: RO43TREZ5765006XXX000238Conf.art.86 alin.(4) dinHG 925/2006, "garant.de part.trebuie sa fie prez.cel mai tarz.la deschi. ofert."Nota: Gar.de part.depusa intr-una din form.solicit.va fi insot.de o decla.a ofert.in care preciz.si accept. ca suma de2750 lei din val.estimata declarata a achizitiei se poate ret.conf. prev.art 278^1 din OUG 34/2006, in sit.in care va fi resp. contes.de catre CNSC.Dov.const.garant. de part. treb. prez. astf.incat comisia de eval.sa poata const. indepl. acestei cer. fara a desch. plicul ext.Ofert.care vor const.gar. de part. conf.art.16(2) din Legea 346/2004 vor face dov.ca sunt incl. in aceasta categ. si vor compl. o declaratie pe propria raspundere, aces. fiind prez. odata cu gar.de part.inainte de desch. ofert.Aut.contract.va excl. din prez. proc.de atrib. ofert.care la data si ora desch.ofert.nu va prez. dovada const. gar.de part.in forma, cuant.si per.de valab. solic.in prez. doc. de atrib.Mod. de restit.a gar.de part.Gar.de part. se rest.: -ofert. cast.: in cel mult 3 zile lucr.de la data const. garan.de buna exec.-ofert.necast.: dupa semn.contr.de achiz.publ. cu ofert. a carui ofert. a fost desemn.castig., dar nu mai tarz.de 3 zile lucr. de la data exp. per.de valab. ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantu.garant.de buna exec.: 5%.fara TVA din val.ctr. de achiz.cf.cu preved.art 90 din HG 925/2006Oper. econ. are oblig.de a const.gar.de buna exec.a contrac. inain. de semn.acest.prin scris. de garant. banc.Aut.contr. are drept. de a emite pret. asup.gar. de buna exec. in lim. prej.creat, daca oper. econ. nu-si indepl. oblig. asum. prin contr. de achiz. publ. de furn. Aut. contr.va elib. gar. de buna exec.in term. de 14 zile in condit. prev. la art. 90 aliniat 1 din HG 925/2006.Of..care vor const.gar. de part. conf.art.16(2) din Legea 346/2004 priv.stimul. Intrepri. mici si mijl., cu modif.si compl.ulter., vor face dov.ca sunt incl. in aceasta categ. si vor compl. FORMULARUL 9
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-se completeaza Formularul 1Declaratie pe propria rapundere privind neincadrarea in dspozitiile art.181 din OUG 34/2006-se completeaza Formularul 2Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bug.gen.consolidat si certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele in Original/copie legalizata la notar/Copie lizibila"conform cu originalul"stampilata si semnata.Certificat de participare cu oferta independenta-se va completa Formularul 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-se va completa Formularul 4.Persoanele de decizie sunt: Tolciu Mihaela-director executiv, Albinaru Maria-director executiv adjunct, Vatasescu Daniela Elena-sef birou juridic, Floare Maria-sef birou achizitii, Prodan Corina-birou achizitii, Parola Nicolae-birou achizitii, Baba Ioan-birou administrativ.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -se va completa Formularul 5NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute, ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal. prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in Original/copie legalizata la notar/Copie lizibila"conform cu originalul"stampilata si semnata emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Din certificate trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire;Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane fizice/juridiceOfertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informatii Generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princip.livr.de prod.in ult.3ani.Lista cu subcontr.si specializarea acestora Certificat ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer