Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare diverse produse alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 324695
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA JUDETEANA PENTRU SPORT SI TINERET TIMIS
Numar invitatie: 324695/23.04.2012
Denumire contract: furnizare diverse produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA JUDETEANA PENTRU SPORT SI TINERET TIMISCod fiscal: 27484557, Adresa: PIATA IANCU HUNIADE NR.3, Timisoara, Telefon: 0256490469, Fax: 0256490469
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (directie judeteana in subordinea ANST-MECTS)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare diverse produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Livrare diverse produse alimentare si lactate, legume, fructe si produse conexe, carne si produse din carne la Centrle de agrement Cheveresu Mare si Poieni Strambu
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 871 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Constituirea unei garantii de participare pentru fiecare lot astfel: Lotul I ? 750 leiLotul II - 442 leiLotul III ? 442 leiprin oricare din modalitatile prevazute de art.86 HG 925/2006.Pentru virarea pana la data limita de depunere a ofertelor a sumei aferente participarii cu oferta la unul, doua sau toate cele 3 loturi contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Mun. Timisoara este RO79TREZ6215009XXX014401.Se accepta si depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare va fi valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei - 90 zile.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind eligibilitatea completare formular anexa 3b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 completare formular anexa 4c)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 : completare formular anexa 2Persoanele cu functie de decizie in cadrul DJST Timis -Nastor Flavius, director executiv- Miculescu Nela, responsabil financiar, buget, plati- Madularescu Manuela, presedinte comisie evaluare oferte- Luchescu Felicia, membru comisie evaluare oferte- Vilcu Violeta, membru comisie evaluare oferte- Smarandoiu Laura, membru de rezerva comisie evaluare oferted)Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"completare formular anexa 1e)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata taxelor si impozitelor, a contributiilor la asigurarile sociale, a contributiilor la fondul de somaj(sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalulNOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea de produse de natura celor care fac obiectul procedurii sau pentru operatorii economici straini, in cazul in care nu se elibereaza acest certificat, o declaratie pe proprie raspundere autentificata , data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare care are competente in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul la care se va latura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana(pentrupersoane fizice/juridice straine)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraInformatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri medie anuala din cel mult ultimii trei ani. In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani, Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, autorizare sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2012 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer