Achizitie publica - Furnizare diverse produse alimentare
Detaliu pentru invitatia numarul 339488
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339488/15.11.2012
Denumire contract: Furnizare diverse produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Aurel Vlaicu AradCod fiscal: 3519500, Adresa: Bd.Revolutiei nr.77, Arad, Telefon: 0257280702, Fax: 0257280702
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Arad, bd.Revolutiei nr.77, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257280702, persoana de contact: Secretariat Director General Administrativ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Arad, bd.Revolutiei nr.77, Arad, etaj II, cam.39
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare diverse produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare alimente in conformitate cu prevederile caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 205, 641 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este: - lotul 1:1200 lei- lotul 2:1600 lei- lotul 3:1100 lei.Garantia va fi valabila pe toata durata de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul pentru depunerea garantiei: RO37 TREZ 0215 0460 1X00 6815 deschis la Trezoreria Aradcod fiscal 3519500
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind eligibilitatea, in original;
- declaratie privind neincadrarea in art.181, in original;
- declaratie privind neincadrarea in art.69.1, in original (persoane cu functie de decizie cu privire la prezenta procedura: prof.univ.dr.Ramona Lile, prof.univ.dr.Alina Zamfir, prof.univ.dr.Florentina Munteanu, conf.univ.dr.Pastorel Gaspar, ec.Mirela Valea, cons.jur.Diana Scortaru, ec.Manuela Todoran, ing.Gheorghe Lungu, ing.Viorel Lungu, ec.Daniel Sturz, ec.Amalia Balint, ec.Radu Ungur, ec.Florin Hadan);
- declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original;
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original;
- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de ANAF, in original, in copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bgetul local, eliberat de Directia de specialitate din primarie in a carei raza teritoariala activeaza ofertantul, in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Nota; din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor exigibile in data de 25 a lunii anterioare celei in care a fost depusa oferta.- cazier fiscal, in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Nota: vor fi descalificati ofertantii care figureaza cu fapte in cazierul fiscal sau care prezinta documente care nu sunt valabile.Observatie: persoanele fizice / juridice straine prezinta documentele solicitate sau echivalente in traducere legalizata in limba romanaIn conformitate cu art.11 (4) din HG 925/2006, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor.Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc prezentarea inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentelor originale sau in copie legalizata, pentru conformitate. - certificat constatator emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor de catre Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca ofertantul este autorizatsa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
- documente care atesta statutul de IMM, daca esta cazul.Observatie: persoanele fizice / juridice straine prezinta documentele solicitate sau echivalente in traducere legalizata in limba romanaIn conformitate cu art.11 (4) din HG 925/2006, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor.Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc prezentarea inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentelor originale sau in copie legalizata, pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - cifra de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiati prin completarea fisei de informatii generale, in original;Cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani sa fie minim: - pentru lotul 1 - 120.000 lei- pentru lotul 2 - 160.000 lei- pentru lotul 3 - 110.000 lei- bilantul contabil pe ultimii 3 ani incheiati vizat si inregistrat la organele competente, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" sau orice alte documente echivalente in situatia in care ofertantul, din motive justificate corespunzator, nu poate prezenta bilanturile solicitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, in original;
- prezentarea efectuarii de livrari de produse similare in valoare de minim: * pentru lotul 1 - 64.000 lei fara TVA* pentru lotul 2 - 83.000 lei fara TVA* pentru lotul 3 - 55.000 lei fara TVAIn sustinerea experintei similare ofertantul va prezenta minim un document / o certificare / o recomandare de la beneficiarul livrarii (in original, in copile legalizatasau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") ISO 9001 sau echivalent - sistem de management a calitatii, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"ISO 22000 sau echivalent - sistem de management a sigurantei alimentare, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 15:12