Achizitie publica - Furnizare diverse produse alimentare
Detaliu pentru invitatia numarul 342918
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342918/20.02.2013
Denumire contract: Furnizare diverse produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta TulceaCod fiscal: RO 4321534, Adresa: str. Babadag, nr. 142, Tulcea, Telefon: 0240/531551, Fax: 0240/533651
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare diverse produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de diverse produse alimentare (Biscuiti, min.7327 kg, max.10466 kg, Ceai, min.314 kg, max.438 kg, Drojdie, min.105 kg, max.187 kg, faina, min.13550 kg, max.22956 kg, tarate de grau, min.1570 kg, max.2190 kg, malai, min.120 kg, max.360 kg, marmelada, min.9117 kg, max.12953 kg, margarina, min.5145 kg, max.7364 kg, orez, min.6825 kg, max.9527 kg, otet, min.314 l, max.439l, carnati afumati min.547 kg, max.1150 kg, salam de vara min.547 kg, max.1150 kg, pasta de tomate 24%, min.9418 kg, max.13141 kg, paste fainoase, min.9820 kg, max.13604 kg, sare, min.11870 kg, max.17374 kg, ulei fl.soarelui-min.5769 l, max.8103 l, zahar, min.7415 kg, max.11588 kg)
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 420, 490.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot I-Biscuiti- 774, 48 lei;Lot II-Ceai-61, 32 lei;Lot III- Drojdie-14, 96 lei;Lot IV-Faina alba, tarate de grau- 962, 04 lei; Lot.V Malai- 18 lei; Lot VI- Marmelada- 1036, 24 lei;Lot VII- Margarina-589, 12 lei; Lot VIII-Orez-476, 35 lei; Lot IX-Otet- 17, 56 lei; Lot X- Preparate din carne(carnati afumati, salam de vara): 414 lei; Lot XI- Pasta de tomate 24 % - 1051, 28 lei; Lot XII Paste fainoase - 816, 24; Lot XIII- Sare- 173, 74 lei; Lot XIV-Ulei fl.soarelui-961, 56 lei; Lot XV- Zahar-1042, 92 lei.Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia se va constitui prin: - virament bancar, cont RO16TREZ6415005XXX000139, Trezoreria mun Tulcea, CUI RO 4321534 - orice instrument bancar de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pt. perioada prevazute mai sus, cu respectarea prev.art.86(1), (2), (3)din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulterioare. IMM pot beneficia de reducerea de 50 % din cuantumul garantiei, cf.prev.Lg.346/2004, dovada incadrarii in categoria IMM ( anexele 1 si 2 din OUG 27/2006) completate corespunzator)urmand a fi anexate dovezii garantiei de participare. Dovada constiturii garantiei de participare se va inainta, in original, autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent ce se va incheia in baza acordului-cadru. Se va constitui prin : - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; - daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, autoritatea contractanta urmand sa alimenteze contul deschis de catre contractant la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, pana la concurenta intregii sume, potrivit art.90 din HG 925.2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari";
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari";
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari"- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006( conflictul de interese), semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari". Persoanele cu functie de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire de la nivelul autoritatii contractante : Feodorof Ion-director, Fratica Marian- director ad.ec-ad-tiv, Stancu Octavian-sef serv.logistica, Mehotin Georgeta-contabil sef, Udrea Aurelia- viza CFPP, Butuc Florin-consilier juridic Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal/secundar de activitate productia/comercializarea produselor care fac obiectul acordului-cadru.Pentru stabilirea conformitatii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Prezentarea listei principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati, pe modelul de formular existent in sectiunea "Documentatie si clarificari"- Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar, care sa ateste livrarea de produse similare si indeplinirea corespunzatoare a obligatiilor contractuale in contracte anterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.02.2013 11:09