Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE


Detaliu pentru invitatia numarul 345897
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA JUDETEANA PENTRU SPORT SI TINERET TIMIS
Numar invitatie: 345897/25.04.2013
Denumire contract: FURNIZARE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA JUDETEANA PENTRU SPORT SI TINERET TIMISCod fiscal: 27484557, Adresa: PIATA IANCU HUNIADE NR.3, Timisoara, Telefon: 0256490469, Fax: 0256490469
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: livrarea de diverse produse alimentare, lactate, legume, fructe si produse conexe la Centrele de agrement Cheveresu MAre si Poieni Strambu
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
ofertantii vor constitui o garantie de participare pentru fiecare lot astfel: Lotul I - 509 lei Lotul II - 59 lei Lotul III- 182 lei prin oricare din modalitatile prevazute de art.86 din HG 925/2006 Pentru viraraea pana la data limita de depunere a ofertei a sumei aferente participarii cu oferta la unul, doua sau toate cele trei loturi contul DJST Timis deschis la Trezoreria Mun Timisoara este RO79TREZ6215009XXX014401. Se accepta si depunerea in numerar la sediul autoritatii contractante. Garantia de participare va fi valabila pe toata perioada de valabiliatte a ofertelor-90 de zile }n cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM-urilor conform L.346/2004 garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire(Operatorii economici vor face dovada incadrarii in prevederile L.346/2004 pe care o vor atasa documentelor de calificare). Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Cursul de schimb pentru echivalenta leu/alta valuta este cel al BCE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie privind eligibilitatea, completare formular anexa 3 b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, completare formular anexa4 c) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69>1, completare formular anexa 2 Persoanele cu functie de decizie in cadrul DJST Timis relativ la procedura: -Felicia Luchescu, ordonator credite -Miculescu Nela, responsabil financiar, buget, plati -Vidican Laura, membru comisie evaluare -Vilcu Violeta, membru comisie evaluare -Madularescu MAnuela, presedinte comisie evaluare d) declaratia Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completare formular anexa 1 e) certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata taxelor si impozitelor, a contributiilor la asigurarile sociale, a contributiilor la fondul de somaj(sau echivalent pentru persoane juridice straine, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Va fi prezentat in forma originala, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. -Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului care sa cuprinda informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN din certificatul emis de ONRC. Pentru operatorii economici straini, in cazul in care nu se elibereaza acest certificat, o declaratie pe proprie raspundere autentificata, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare care are competente in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana(pentru persoane fizice/juridice straine)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financira Informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri medie anuala din cel mult ultimii trei ani. In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formularPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani, declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, autorizare sanitar -veterinara pentru mijloacele de transportPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer