Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare diverse produse alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 348071
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CENTRU DE INTEGRARE PRIN TERAPIE OCUPATIONALA
Numar invitatie: 348071/05.06.2013
Denumire contract: Furnizare diverse produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRU DE INTEGRARE PRIN TERAPIE OCUPATIONALACod fiscal: 14143086, Adresa: STR. INDUSTRIEI NR. 2, Ramnicu Sarat, Telefon: 0238566835, Fax: 0238566835
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. INDUSTRIEI NR. 2, Ramnicu Sarat, Romania, cod postal: 125300, telefon: +40 238566835, fax: +40 238566835, persoana de contact: Ana Podasca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CENTRU DE INTEGRARE PRIN TERAPIE OCUPATIONALA, cu sediul in RAMNICU SARAT, JUD.BUZAU, STR.INDUSTRIEI, NR.2, TEL/FAX+40 238566835
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare diverse produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare si distributie diverse produse lactate, diverse produse alimentare, carne si preparate din carne, legume si fructe proaspete si conservate, paineValoarea estimata pana la 31 decembrie 2013 este de 250285 RON, valoare in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea estimata ce include posibile suplimentari este de 322733.50 RON.Optiuni: aplicarea prevederilor art.6 din HG925/2006, prelungirea contractelor pana la 30.04.2014
II.1.6) CPV: 15550000-8 - Diverse produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 285 - 322, 733.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: LOT1=200 RONLOT2=200 RONLOT3=550 RONLOT4=800 RONLOT5=300 RONModul de constituire: 1.prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza formular 1 din sectiunea Formulare sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art.86 alin(2)- (4)din HG925/20062.Ordin de plata in contul AC deschis la Trezoreria Ramnicu Sarat, cont RO60TREZ1675006XXX0019133.Numerar depus la casieria AC din Ramnicu Sarat, program de lucru de luni-vineri orele 8-11.IMM-urile pot beneficia de o reducere de 50% a garantiei de participare, conform prevederilor art.16/legea 346/2004, cu conditia de a face dovada in acest sens pana la data limita de depunere a ofertelor.Mod de prezentare: dovada constituirii garantiei/instrumentul de garantare se prezinta in original.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare la deschiderea ofertelor duce la respingerea ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu cea a ofertei, respectiv cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Cursul valutar (echivalenta leu/alta valuta)care se va lua in calcul la constituirea garantiei de participare va fi cel din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract de furnizare produse si se constituie conform art.90 din HG 925/ 2006In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006(Decalaratie privind eligibilitatea)Declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal-completare Formular B1 din sectiunea Formulare2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-completat, semnat Formular B2 din sectiunea Formulare(acest formular trebuie prezentat de ofertant/ofertantul asociat-dupa caz)3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1din OUG 34/ 2006-completare Formular B3 din sectiunea Formulare(acest formular trebuie prezentat de ofertant/ofertant asociat/tert sustinator/subcontractant-dupa caz).Declaratia va fi semnata cu semnatura olografa.Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt urmatoarele: -DRAGAN LUMINITA-DIRECTOR-IOSIF MIHAELA -SEF BIROU ECONOMIC SI ACHIZITII PUBLICE-MACIUCA NATALIA -CONSILIER JURIDIC-SLAMNOIU CONSTANTIN-ADMINISTRATOR-CRISTEA IULIANA-INSPECTOR SPECIALITATE -COMPARTIMENT RESURSE UMANE- JURIDIC-PODASCA ANA -INSPECTOR SPECIALITATE-COMPARTIMENT ECONOMIC SI ACHIZITII PUBLICE4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-completat, semnat Formular B4 din sectiunea Formulare(acest formular trebuie prezentat de ofertant/ofertant asociat-dupa caz) 1.Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora, informatiile din Certificatul Constatator sa fie reale, actuale la data limita de depunere a ofertelor a ofertelor.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.Pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala.2.Prezentarea documentului de inregistrare emis de Directia sanitar -veterinara si pentru siguranta alimentelor judeteana/municipiul Bucuresti(conform Ordin nr.111/2008 privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si/sau cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala , precum si a activitatilor de productie de productie, procesare, depozitare, transport si comercializare a produselor alimantare de origine nonanimala.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare produse.Se solicita existenta a cel putin un mijloc de transport marfa dotat cu instalatie frig, dovedit prin acte de proprietate/contracte de inchiriere sau declaratii din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unor acorduri(copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2013 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer