Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE


Detaliu pentru invitatia numarul 348068
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ILFOV
Numar invitatie: 348068/06.06.2013
Denumire contract: FURNIZARE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ILFOVCod fiscal: 17093675, Adresa: voluntari, sos.afumati, nr.94-96, jud.ilfov, Voluntari, Telefon: 021/3.69.58.89, Fax: 021/3.69.58.88
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: voluntari, sos.afumati, nr.94-96, jud.ilfov, Voluntari, Romania, cod postal: 0170648, telefon: +40 0213695889, fax: +40 0213695888, persoana de contact: ANABELLA GATE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oras Voluntari, sos.afumati, nr.94-96, jud.ilfov, Voluntari, Romania, cod postal: 0170648
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare diverse produse alimentare(mezeluri, legume, fructe, carne pasare, produse bacanie)la centrele noastre situate in localitatile: Domnesti, Vidra, Bragadiru, Voluntari, Saftica, Tincabesti, Ciolpani si Peris;Valorea minima 358752 lei fara TVA reprezinta valoarea contractului pana la 31.12.2013Valorea suplimentarilor pana la 30.04.2014 este de 469947 lei fara TVAOptiuni: V.minim.interval.repr.val estimat a prezent proced.V.maxim repr.val.estimat, ce cont.val.posib.suplim
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 358, 752 - 469, 947 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 5381 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. depune contestatie si este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se va retine din garantie de participare suma in valoare de 3587, 52 lei in conformitate cu prevederile Art. 278^1 alin (1), lit.b) In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens) garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa ataseze la oferta o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Modul de constituire a garantiei de participare: ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO51TREZ4215006XXX002235 ? Trezoreria Ilfov avand ca beneficiar Directia de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Ilfov cod fiscal 17093675, fila CEC cu conditia cofirmarii de catre banca; instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (scrisoare de garantie bancara IN FAVOAREA DGASPC ILFOV. IN CONFORMITAE CUART.86 ALIN 6 DIN HG 925/2006 GARANTIA DE PARTICIPARE SE CONSTITUIE PANA LA TERMENUL LIMITA DE DEPUNEREA OFERTELOR, CONFORM MODELULUI ATASAT FORMULARUL 17). Garantia trebuie sa fie irevocabila.CURS BNR 4, 3241 LEI LA DATA DE 13.05.2013
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 1- completat;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 2 completat ;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat SCADENTE LUNII ANTERIOARE CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE/CANDIDATURILE;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor locale SCADENTE LUNII ANTERIOARE CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE/CANDIDATURILE;Certificatele privind indeplinirea obligatiilor de plata trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE/CANDIDATURILE.- Certificat de participare la cerere de oferta offline cu oferta independent Formular 3 completat;
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 4 completat;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art . 69 ^1 din O.UG 34/2006 Formular 5 completat;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: - Directorul EXECUTIV Adjunct ? Gabriela ZAMFIR, DirectorExecutiv Adjunct ? Anabella Gate, Sef Serviciu - Matei ? Coman Ovidiu, Inspector de specialitate ? Friptu Sorin. Sef Serviciu Juridic ? Nicoleta Marinescu - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului va trebui sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice staine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat.OPERATORUL ECONOMIC CLASAT PE PRIMUL LOC VA TRANSMITE PENTRU CONFORMITATE DOCUMENTUL IN ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii generale privind societate- prezentare; Ofertantul va prezent copii ale bilant contabil la 31.12.2012 vizat si inregistr de organele competente, 2.Declaratie privind cifra de afaceriin ultimii 3 ani;, 3.Se solicita ca CIFRA DE AFACERI GLOBALA pe utimi 3 ani sa fie de minim 358752 lei In cazul in care ofertant isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertant/candidat resursele financiare invocate.Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina exclud din proced de atribuire, conf preved art. 180, 181-lit a, c ^1 si dsi art 69.1 din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Din lista sa rezulte ca a executat prin maxim 3 contracte furnizarea de produse similare obiectului prezentei proceduri. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic in conformitate cu art 188 alin 1 litera a) din OUG 34/2006, Mostre a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in carea autoritatea contractanta solicita acest lucru, Declaratie cu echipamente tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a unui sistem de management al sigurantei produsului alimentar SR EN ISO 22000/2005 sau echivalent, sau o declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se angajaza sa respecte standardele de asigurare a unui sistem de management al sigurantei produsului alimentar ?Formularul 14.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2013 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer