Achizitie publica - Furnizare diverse produse alimentare: Branzeturi-Telemea vaca,Halva,Lapte proaspat de vaca,Margarina,Marmelada,Orez decorticat ? brizura,Otet,Oua,Peste congelat ? macrou,Sare gema iodata,Ulei ,Usturoi,Zahar.
Detaliu pentru invitatia numarul 327497
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327497/22.05.2012
Denumire contract: Furnizare diverse produse alimentare: Branzeturi-Telemea vaca, Halva, Lapte proaspat de vaca, Margarina, Marmelada, Orez decorticat ? brizura, Otet, Oua, Peste congelat ? macrou, Sare gema iodata, Ulei , Usturoi, Zahar.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul de Minori si Tineri TichilestiCod fiscal: 4205599, Adresa: com Tichilesti, Jud Braila, Tichilesti, Telefon: 0239/614400, Fax: 0239/627748
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com Tichilesti, Jud Braila, Tichilesti, Romania, cod postal: 817707, telefon: +40 239614400, fax: +40 239627748, persoana de contact: Danel Cristinel Sarau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com Tichilesti, Jud Braila, Tichilesti, Romania, cod postal: 817707, telefon: +40 239614400, fax: +40 239627748, persoana de contact: Adrian Chirvase
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare diverse produse alimentare: Branzeturi-Telemea vaca, Halva, Lapte proaspat de vaca, Margarina, Marmelada, Orez decorticat ? brizura, Otet, Oua, Peste congelat ? macrou, Sare gema iodata, Ulei , Usturoi, Zahar.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadrudiverse produse alimentare , 2012-2013 cu un singur operator economic si cu incheierea contractelor subsecvente fara reluarea competitiei in SEAP.
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 193, 226.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare: 3864.53 lei, astfel: Lot 1- 1113.00 lei; Lot 2- 315.35 lei; Lot 3- 216.00 lei; Lot 4- 99.00 lei; Lot 5- 245.00 lei; Lot 6- 55.00 lei; Lot 7- 7.48 lei; Lot 8- 941.70 lei; Lot 9- 476.00 lei; Lot 10- 22.00 lei; Lot 11- 90.00 lei; Lot 12- 44.00 lei; Lot 13-240.00 lei.Termen: cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire: conform prevederilor art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006. Contul de virament este : RO31TREZ1515005XXX000179, CIF 4205599, deschis la Trezoreria Braila.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de buna executie, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara T.V.A. a contractului. Modul de constituire: conform art.90 din H.G.nr.925/2006. Contul de virament este : RO31TREZ1515005XXX000179, CIF 4205599, deschis la Trezoreria Braila.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50%, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in preved.art.180 din OUG 34/2006)- Formular nr.1 ;
-Declaratie privind neincadrarea operatorilor economici participantin situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006- Formular nr.2;
-Declaratie , ,Certificat de participare cu oferta independenta"- Formular 3;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006- Formular 4Persoane cu functie de decizie: director Jenie Gianina Craciun, director adjunct economico-administrativ Adriana Ardeleanu, sef birou logistica Adrian Parvu, consilier juridic Adriana Romarciuc, ofiter achizitii Adrian Chirvase, responsabil viza CFP Mariana Alexandroae, responsabil sector alimente Florin Mosneag.-Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele sau esalonarea acestora, in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau de catre bugetul local vor fi respinse.-Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale emis de primaria din care face parte ofertantul, Directia General Economica, Directia Fiscala, Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, din care trebuie sa rezulte lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. -Certificat constatator detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului (diferit de certificatul de inregistrare) al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii, filialele, sucursalele, puncte de lucru, administratori, reprezentanti, imputerniciti, durata societatii, actionari/asociati, obiect de activitate (cod CAEN), mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc, care se va prezenta in original/copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul";Ofertantii castigatori, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire vor prezenta obligatoriu pentru conformitate certificatul constatatoremis de Oficiul Registrului Comertuluiin original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Bilantul contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare pe ultimii 3 ani, Mostra pentru produs ofertat, Informatii privind subcontractantii si asociatii Certificat HACCP, ISO 9001:2001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP sau de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 15:33