Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE DIVERSE PRODUSE LACTATE


Detaliu pentru invitatia numarul 348022
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ILFOV
Numar invitatie: 348022/04.06.2013
Denumire contract: FURNIZARE DIVERSE PRODUSE LACTATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ILFOVCod fiscal: 17093675, Adresa: voluntari, sos.afumati, nr.94-96, jud.ilfov, Voluntari, Telefon: 021/3.69.58.89, Fax: 021/3.69.58.88
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: voluntari, sos.afumati, nr.94-96, jud.ilfov, Voluntari, Romania, cod postal: 0170648, telefon: +40 0213695889, fax: +40 0213695890, persoana de contact: ANABELLA GATE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oras Voluntari, sos.afumati, nr.94-96, jud.ilfov, Voluntari, Romania, cod postal: 0170648
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DIVERSE PRODUSE LACTATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE DIVERSE PRODUSE LACTATELA CENTRELE NOASTRE SITUATE IN LOCALITATILE: DOMNESTI, VIDRA, VOLUNTARI, SAFTICA, TANCABESTI, BRAGADIRU CIOLPANI SI PERIS SI ANUME: CANTITATE MINIMAMAXIMABranza telemea Kg.1595 2074SmantanaKg.646 840UntPac.1675 2178Branza proaspata de vaci (dulce) Kg.583 758Branza topita Cut.1344 1747Lapte L.1624 2111CascavalKg.130 170Iaurtl.1839 2390Iaur de fructe Pahar1008 1310Valoarea minima77747 lei fara TVA, reprezinta valoarea contractului pala 31.12.2013. Valoarea suplimentarilor pana la 30.04.2014 este de95529 lei fara TVAOptiuni: contract se poate prelungi, prin act aditional, conf.art.6 alin.(3)din H.G.nr.925/2006, cu modfic
II.1.6) CPV: 15550000-8 - Diverse produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 747 - 95, 529 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1162 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. depune contestatie si este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se va retine din garantie de participare suma in valoare de 777, 47 lei in conformitate cu prevederile Art. 278^1 alin (1), lit.b) In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens) garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa ataseze la oferta o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Modul de constituire a garantiei de participare: ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO51TREZ4215006XXX002235 ? Trezoreria Ilfov avand ca beneficiar Directia de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Ilfov cod fiscal 17093675, fila CEC cu conditia cofirmarii de catre banca; instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (scrisoare de garantie bancara in favoarea DGASPC Ilfov, onform modelului atasat Formular 17 pana la data depunerii ofertei). Garantia trebuie sa fie irevocabila.Curs BNR pentru un Euro=4.3241 lei la data de 13.05.2013
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 1- completat;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 2 completat ;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat SCADENTE LUNII ANTERIOARE CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE/CANDIDATURILE;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor locale SCADENTE LUNII ANTERIOARE CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE/CANDIDATURILE;Certificatele privind indeplinirea obligatiilor de plata trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE/CANDIDATURILE.- Certificat de participare la cerere de oferta offline cu oferta independent Formular 3 completat;
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 4 completat;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art . 69 ^1 din O.UG 34/2006 Formular 5 completat;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: - Directorul Adjunct ? Gabriela Zamfir, DirectorExecutiv Adjunct ? Anabella Gate, Sef Serviciu - Matei ? Coman Ovidiu, Inspector de specialitate ? Friptu Sorin. Sef Serviciu Juridic ? Nicoleta Marinescu - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului va trebui sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice staine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat.OPERATORUL ECONOMIC CLASAT PE PRIMUL LOC VA TRANSMITE PENTRU CONFORMITATE DOCUMENTUL IN ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Inf generale privind societate- prezentare; Ofert.va prezent copii ale bilant contabil la 31.12.2012 vizat si inregistr de organele competente si balanta de verific pt luna decemb.2012 .2.Declarat privind cifra de aface globala in ultimii 3 ani;3.Se solicita ca cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri global pe utimi 3 ani sa fie de minim 77747 lei In cazul in care ofertant isi demonstreaza sit. Ec.si financi.invocand si sustine acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustine de care beneficiaza, de regula, prin prezent unui angajament ferm al pers respective incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertant/candidat resursele finan invocate.Persoana care asig.sustinerea finan nu trebuie sa se afle in situat care determina exclud din proced de atribuire, conf preved art. 180 si 181-lit a, c ^1 si dPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princip livrari de prod, similare obiectului contract din ultim 3 ani, care vor contine valori, perioada si modul de indeplin a obligatiilor, beneficiari, indif daca acestia sunt autorit contractante sau clienti privati .Se va complete formularul nr.9 Mostre a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in carea autoritatea contractanta solicita acest lucru Declaratie cu echipamente tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii Formularul nr.11 Copii ale certificatelor/documentelor emise sau contrasemnate de catre autoritatile contractante sau de catre clienti beneficiari in conformitate art.188, alin 1, lit a din OUG 34/2006Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a unui sistem de management al sigurantei produsului alimentar SR EN ISO 22000/2005 sau echivalent, sau o declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se angajaza sa respecte standardele de asigurare a unui sistem de management al sigurantei produsului alimentar ?Formularul 14.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer