Achizitie publica - Furnizare dotari pentru proiectul integrat ?CONSTRUIRE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA, SAT REDIU, COMUNA BRAESTI, JUDETUL IASI?
Detaliu pentru invitatia numarul 336851
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336851/05.10.2012
Denumire contract: Furnizare dotaripentru proiectul integrat ?CONSTRUIRE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA, SAT REDIU, COMUNA BRAESTI, JUDETUL IASI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Braesti (Primaria Braesti)Cod fiscal: 4540968, Adresa: comuna Braesti, jud Iasi, Braesti, Telefon: 0232320300, Fax: 0232320300
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisinaului, nr. 27, et. 1, cam. 8. Iasi, jud. Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 70071, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Terminalul Iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisinaului, nr. 27, et. 1, cam. 8. Iasi, jud. Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 70071, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Terminalul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare dotaripentru proiectul integrat ?CONSTRUIRE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA, SAT REDIU, COMUNA BRAESTI, JUDETUL IASI?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare dotaripentru proiectul integrat ?CONSTRUIRE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA, SAT REDIU, COMUNA BRAESTI, JUDETUL IASI?
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 194, 818 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareLot 1-MOBILIER: 229 leiLot 2-APARATURA ELECTRONICA: 153 leiLot 3-SISTEM DE ALARMA :41 leiLot 4- MATERIALE PUBLICITARE: 3.471 leiConstituire: conf. art. 86 din HG 925/2006 react. Contul: RO75TREZ4082145020401XXX CUI 4540968. Of. din categ. IMM conf. Lg nr.346/2004 gar. de particp. se const. in propor. de 50% din cuantumul precizat. Per de valab.: 90 de zile calendaristice de la data limita de dep. a of. Restituire: conf. art.88 din HG925/2006 reactualiz. In cazul form. unei contestatii, in masura in care CNSC disp resp acesteia, aut. contr. va retine contestatorului din gar de particip in rap de val estimata a contractului o suma procentuala conform art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualiz.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 - formular nr. 3;2)Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006 - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 - formular nr. 4;3)Se va prezenta certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de ANAF in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4)Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale in original, in copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local vor fi exclusi din procedura de achizitie.5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 6.6)Declaratie privind neincadrarea la art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Prezentare Declaratie de neincadrarea la art. 69ind.1 din OUG 34/2006 -formular nr.7. Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta sunt: Primar - Butnaru Vasile, Viceprimar: Sinescu Tudorel, Secretar: Dodoaia Aurel, Contabil: Benta Sandica, Consilier local: Apintilesei Mihaita, Amaniutei Mihai, Bors Petrica, Cototir Ghiorghita, Gavriluta Sorinel, Glavar Petri Dumitru, Marcu Vasile, Ciobanu Constantin, Popescu Crina, Pohoanta Vasile, Opantic Constantin, Ursache Marinu, Sinescu Tudorel.7)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va prezenta Declaratia privnd calitatea de participant la procedura -Formular nr. 5;In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. 1)Persoane juridice-Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau copia legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.2)Daca este cazul, documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intrepriderilor mici si mijlocii; se va completa formularul nr. 9.3)Persoane fizice romane-Autorizatia de functionare/altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru furnizarea produselor.4)Persoane juridice/fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare in tara in care ofertantul este rezident - copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: Lot 1-MOBILIER :22.900 leiLot 2-APARATURA ELECTRONICA: 15.300 leiLot 3-SISTEM DE ALARMA: 4.100 leiLot 4-MATERIALE PUBLICITARE: 347.100 leiBilanturile contabile pt anii pt care se face dovada sau orice alte doc care pot proba informatiile prezentate pentru fiecare lot in parte. Nota: bilanturile/doc care probeaza inform prez se vor aduce in copie certif cf cu orig. In cazul ofertantilor din categ IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoane juridice/fizice straine: Daca in tara de rezidenta a op ec straini aceste docum. se depun prin alte metode, of. va depune si o declaratie pe propria raspundere asupra modului de inregistrare a doc. la autoritatile abilitate, indicand denumirea, adresa acestora si data depunerii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.(Cerinta valabila pentru toate loturile), - LOT 1. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimiitrei ani in cadrul a minim un contract de furnizare, maxim treicontracte, produsesimilare a caror valoare cumulata sa fie de celputin egala cu: 11.492 lei faraTVA.Se vor prezenta certificate/documente care sa confirme informatiileprezentate pentru demonstrarea exp.sim, recomandari din parteabeneficiarilor, procese verbale de receptie produse etc, - LOT 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimiitrei ani in cadrul a minim un contract de furnizare, maxim treicontracte, produsesimilare a caror valoare cumulata sa fie de celputin egala cu: 7.656 lei faraTVA.Se vor prezenta certificate/documente care sa confirme informatiileprezentate pentru demonstrarea exp.sim, recomandari din parteabeneficiarilor, procese verbale de receptie produse etc, - LOT 3 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimiitrei ani in cadrul a minim un contract de furnizare, maxim treicontracte, produse similare a caror valoare cumulata sa fie de celputin egala cu: 2076 lei faraTVA.Se vor prezenta certificate/documente care sa confirme informatiileprezentate pentru demonstrarea exp.sim, recomandari din parteabeneficiarilor, procese verbale de receptie produse etc, - LOT 4 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat si/sauprestat in ultimii trei ani in cadrul a minim un contract de furnizaresi/sau servicii, maxim trei contracte, produse si/sau serviciisimilare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin egala cu: 100.000 lei faraTVA.Se vor prezenta certificate/documente care sa confirme informatiileprezentate pentru demonstrarea exp.sim, recomandari din parteabeneficiarilor, procese verbale de receptie produse etc, Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul). Maimulti operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contr.va solicita ca acordul de asociere sa fie autentificat numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, caz in care la incheierea contractului de furnizare va prezenta un acord de asociere in forma autentica., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora. In cazul in care nu se va subcontracta parte/parti din lucrare se va completa "Nu este cazul". Valabil pentru toate loturile. Informatii privind managementul calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certific.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: P 1 = (pret minim / pret ofertat )X 65 puncte, in care : ? pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 65 de puncte;? pret ofertat este pretul ofertei evaluate.
Termenul de livrare si punere in functiune
15
Descriere: P 2 = (t minim / t ofertat ) X 15 puncte, in care : ? t minim este termenul de livrare si punere in functiunecel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 15 de puncte;? t ofertat este termenul de livrare si punere in functiune alofertei evaluate. Termenul de livrare si punere in functiune acceptat al investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 3 luni si maxim 8luni.In cazul ofertarii unui termen peste duratamaxima indicata(8 luni) oferta va fi decalata neconforma, nu se va puncta suplimentar ofertarea unui termen mai mic decat cel minim admis(3 luni).
Perioada de garantie acordata dotarilor
20
Descriere: P3 = (g ofertat / g max X 20 puncte), in care: ? g maxim este perioada de garantie cea mai mare, din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte;? g ofertat este perioada de garantie aofertei evaluate; Perioada de garantie acceptata a investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 24 luni si maxim 60 luni.Ofertarea uneiperioade de garantie mai mic decat termenul minim stabilit mai sus (24 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanata nu va puncta suplimentar ofertarea unei perioade de garantie mai mare decat cea maxim precizata mai sus (respectiv, 60 luni).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se obtine in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro, aceasta fiind atasata prezentei invitatii de participare la procedura.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 10:18