Achizitie publica - FURNIZARE DOTARI
Detaliu pentru invitatia numarul 332101
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332101/19.07.2012
Denumire contract: FURNIZARE DOTARI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BONTIDA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BONTIDA)Cod fiscal: 4565261, Adresa: Bontida str.Mihai Eminescu nr.446, Bontida, Telefon: 0264262290, Fax: 0264262259
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEDIUL PRIMARIEI Bontida str.Mihai Eminescu nr.446, Bontida, Romania, cod postal: 407105, telefon: +40 264262259, fax: +40 264262259, persoana de contact: MURESAN IRINA RODICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIE Bontida str.Mihai Eminescu nr.446, Bontida, Romania, cod postal: 407105, telefon: +40 264262259, fax: +40 264262259
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DOTARI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare dotari in cadrul proiectului ?Asfaltare strazi in localita?ile Bon?ida ?i Rascruci, re?ea de canalizare menajera in localitatea Bon?ida, construire after school ?tefan-Emilian in localitatea Bon?ida, comuna Bon?ida, jude?ul Cluj? (dotare camin cultural ?i centru after school).
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 430, 061 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 8.600 lei fara TVA pentru toate loturile, defalcat astfel : LOT I ? Achizi?ie de instrumente muzicale ? 539 lei fara TVALOT II ? Achizi?ie de mobilier ? 1.852lei fara TVALOT III ? Achizi?ie de costume populare ? 1.472 lei fara TVALOT IV ? Achizi?ie de echipamente IT ?i audiovizuale ? 4.588 lei fara TVALOT V ? Achizi?ie de echipamente de stingere a incendiilor ? 148lei fara TVAPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile de la data depunerii ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: ? printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari care functioneaza in mod legal in Romania sau in spatiul economic European, instrument de garantare irevocabil, care va fi prezentat in original, va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art. 87 alin. (1) din HG 925/2006 conform dispozitiilor art. 86 alin. (3) din HG 925/2006.? Prin ordin de plata in contul nr. RO56TREZ21621450204XXXX deschis la Trezoreria Cluj-Napoca, cu confirmarea acestuia.? Prin depunere la casieria Autoritatii Contractante: - a unui ordin de plata sau a unei file de cec, cu conditia confirmarii acestora de ctare banca pana la data deschiderii ofertelor;
- a unei sume in numerar .In cazul in care contestatorului i se va respinge contestatiaca nefondata de catre CNSC, i se va retine suma calculataconf.art.278 dinOUG34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Comuna pentru toate loturileDeclaratie privind eligibilitatea Cerinta minima obligatorie : Se va completa formularul 1.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2Comuna pentru toate loturileDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Cerinta minima obligatorie : Se va completa formularul 2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 3Comuna pentru toate loturileCertificat de participare cu oferta independenta Se va completa formularul C.Cerinta nr. 4Comuna pentru toate loturilePrezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat Cerinta minima obligatorie : Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate constatatoare privindindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;b) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original/copii legalizate/copii certificate conform cu originalul. Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, adica ofertantii trebuie sa demonstreze ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Certificatele vor fi valabile la data depunerii ofertelor.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Documentele vor fi prezentate in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantii care prin certifícatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor scadente din luna anterioara prezentei proceduri de achizi?ie publica, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Certificatele constatatoare de plata se pot prezenta si in copie legalizata/simpla. La cererea comisiei de evaluare reprezentantul unitatii ofertante va prezenta documentul original.Cerinta nr. 5Comuna pentru toate loturileDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 Cerinta minima obligatorie: Se va completa formularul 2A.Primar : Aurel-Emil CARHA?Secretar : Fechete Vasile AdrianExpert achizitii publice : Muresan Irina RodicaConsilier juridic : Maglas CosminIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie certificata conform cu originalul, eliberat cu maxim 30 zile inaintea datei de depunere a ofertelor.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa ateste faptul ca Ofertantul are autorizat codul CAEN care sa ii permita sa comercializeze produsele pentru care depune oferta.Totodata Certificatul constatator trebuie sa con?ina codurile CAEN actualizate. Daca ofertantul nu va indeplini condi?iile solicitate, oferta va fi respinsa ca inacceptabila.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil pe ultimul an fiscal , anul 2010Comuna pentru toate loturile
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cerinta 1.Lista princ livrari de produse efec ?i fin in ultimii 3 ani.Comuna pentru toate loturile.cerinta 2.Experienta similaraLOT 1 : maxim 2 contr.de furniz-livr deinstrumente muzicale similare celor din Caietul de Sarcini cu o val.cumulata de min 26.976 lei fara TVA;LOT 2: maxim 2 contr.de furniz-obiect livr de mobilier similare celor din Caietul de Sarcini, cu o val.cum.de min. 92.640 lei fara TVA .LOT 3 : maxim 2 contr. de furniz.-livrar de costume populare similare celor din Caietul de Sarcini, cu o valoare cumulata de minim73.600 lei fara TVA .LOT 4 : maxim 2 contr de furn.- livr.de echipamente IT ?i audiovizuale similare celor din Caietul de Sarcini, cu o val. cum de minim229.419 lei fara TVA.LOT 5 : maxim 2contr.furn.-livr.de echip.stingere a incendiilor similare celordin Caietul de Sarcini, cu o valoare cum. de min7.426 lei fara TVA .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 14:25