Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare dotari aferente obiectivului ?Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Caminul pentru persoane varstnice Mironesti, judetul Giurgiu?


Detaliu pentru invitatia numarul 346555
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL GIURGIU
Numar invitatie: 346555/14.05.2013
Denumire contract: Furnizare dotari aferente obiectivului ?Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Caminul pentru persoane varstnice Mironesti, judetul Giurgiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GIURGIUCod fiscal: 4938042, Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Telefon: +40 0372462635, Fax: +40 0372462666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Romania, cod postal: 080045, telefon: +40 0372462635, fax: +40 0372462666, persoana de contact: LIDIA PANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Romania, cod postal: 080045, etaj II, camera 207.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare dotari aferente obiectivului ?Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Caminul pentru persoane varstnice Mironesti, judetul Giurgiu?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1 ? mobilier;Dulap metalic cu 2 usi-3 buc.Pat metalic-61 buc.Saltea-61 buc.Noptiera -63 buc.Dulap-63 buc.Masa-26 buc.Scaun-80 buc.Scaun-5 buc.Scaun rotativ-2 buc.Canapea extensibila -2 buc.Canapea consultatii-1 buc.Dulap medicamente-1 buc.Dulap aparatura-1 buc.Dulap fisier-1 buc.Birou-2 buc.Birou 120x80x74 cm-5 buc.Dulap 2 usi pal 45x45x205 cm-5 buc.Biblioteca- 90x45x205cm-1 buc.Lotul 2 - copiator multifunctional;Calculator-4 buc.Imprimanta INKJET COLOR-4 buc.Copiator multifunctional-1 buc.Programe informatice -soft si licentepentru 4 calculatoare-4 buc.Lotul 3 - aparatura de uz casnic;Masinade spalat 25 kg-1 buc.Uscator 25 kg-1 buc.Calandru-1 buc.Masina de calcat -2 buc.Masa de calcat-2 buc.Masina de cusut-1 buc.Cos de rufe-4 buc.Plita electrica-1 buc.Aragaz cu 4 ochiuri-1.Frigider 350l-1 buc.Lada frigorifica 410l-1 buc.Aspirator-2 buc.Lotul 4 ? echipamentemedicale;Stetoscop-1 buc.Trusa medicala urgente-1 buc.Sterilizator-1 buc.Suport pentru perfuzor-1 buc.Cantar-1 buc.Glucometru-1 buc.Otoscop-1 buc.Tensiometru cu mercur-2 buc.Termometru cu alcool-10 buc.Lotul 5 ? Dispozitive de protectie impotriva incendiilor;Stingator cu pulbere- G6-2 buc.Stingator cu pulbere- P6-24 buc.Pe langa furnizarea produselor, contractul cuprinde si serviciile de instalare si montare a produselor respective, conform caietului de sarcini (51100000-3 Servicii de instalare a echipamentului electric si mecanic, 51600000-8 Servicii de instalare de computere si de echipament de birotica)
II.1.6) CPV: 39516000-2 - Articole de mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 131, 511 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare astfel: Lot 1 = 1700 lei; Lot 2 = 250 lei; Lot 3 = 450 lei; Lot 4 = 100 lei; Lot 5 = 38 lei.Garantia de participare se poate constitui prin: depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, virament bancar (contul RO27TREZ3215006XXX000137 deschis la Trezoreria Giurgiu, cod fiscal: 4938042)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular nr. 13).Pentru o garantie de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul mediu comunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Autoritatea contractanta (AC) poate solicita prelungirea valabilitatii garantiei, iar ofertantul are obligatia sa extinda perioada de valabilitate a garantiei pentru participare in mod corespunzator. Ofertantul are obligatia de a comunica AC daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare.Ofertantul care nu este de acord cu extinderea perioadei de valabilitate a garantiei de participare/nu prelungeste valabilitatea garantiei de participare, va fi exclus de la procedura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei pentru participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA si se poate constitui prin: depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conformitate cu prevederile art. 90din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Formularul nr. 1 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Formularul nr. 2? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat;
-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local;
-Formularul nr. 3 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante).Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Presedinte Consiliul Judetean - Mustatea VasileVicepresedintii Consiliului Judetean - Gavrila Dumitru si Marciu Ovidiu Cristian DanSecretar al judetului - Dinu FlorianDirectia achizitii si investitii publice: Director executiv - Pana Lidia DoinaDirector executiv adjunct - Tone CristianDirectia cooperareinterregionala, strategii si proiecte: Director executiv - Mardale NicuDirectia juridica si administratie publica locala: Director executiv - Cornea PetreConsilier juridic, Avizat juridic - Cioaca DanielaServiciul buget-finante si contabilitate, Sef serviciu/Avizat economic - Stanculescu FlorentinaConsilieri judeteni: Dobre Aurelia, Ionita Lucian, Basangiac Constantin, Stenghel Cristian, Matei Ionut Dumitru, Grecu Valentin Puiu, Ciobanu Constantin, Paun Dumitru, Bardan Daniela, Matei Catalin, Udroiu Victor, Tuturescu Marin, Chiran Nicusor Alin, Panait Gherghina, Grigore Dumitru, Micu Ioan, Chiran Adrian, Boerescu Mihnea Mihai, Cuc Alexandru Razvan, Mardare Stelian, Palalau Alexandru Stelian, Buga Adriana Iulia, Bold Cristian, Buduru Constantin, Pana Mariean, Andrei Cornel, Andrei Ovidiu Aurelian, Dobrota Ilie Viorel;Echipa de implementare a proiectului: Ghimpeteanu Madalina, Gavrila Valentina, Pieleanu Rodica, Dragomir Florentina, Stoian Ileana, Necula Razvan, Teodorescu Iulia si Popa Keti.-Formularul nr. 4 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;
- Ofertantii, persoane juridice straine care nu sunt legal infiintate in Romania, vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.Nota: - Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Persoanele juridice straine, pentru dovedirea cerintelor referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati din tara de origine (certificate/alte documente echivalente)Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- In cazul unei asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente- documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Lipsa codului CAEN aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, descalifica ofertantul sau asocierea.Persoane juridice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, din care sa rezulte obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania.Informatiile din documentele prezentate trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Lipsa domeniului de activitate aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate, descalifica ofertantul sau asocierea.Nota: - documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.- In cazul unei asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.- Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmitarea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator/documentele edificatoare in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (pentru fiecare lot in parte) sa fie de minim: Lot 1- 170.000, 00 lei, Lot 2 ? 28.000, 00 lei, Lot 3 ? 45.000, 00 lei, Lot 4 ? 11.000, 00 lei, Lot 5 ? 3.800, 00 lei.Echivalenta (daca este cazul) se va realiza la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) inregistrate la organele competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare/alte documente edificatoare (extrase din bilant, raportul de audit, etc.) care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care operatorii economici nu si-au inregistrat bilantul pentru 2012 vor prezenta orice alte documente relevante cu care isi poate demonstra indeplinirea cerintei.Nota: Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma, suntautoritati contractante sau clienti privati., -Cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie din care sa reiasa ca operatorul economic a furnizat produse similare cu cele care fac obiectul achizitiei, pe fiecare lot in parte, in valoare de: Lot 1 ? 86.000 lei fara TVALot 2 ? 14.000 lei fara TVALot 3 ? 22.000 lei fara TVALot 4 ?5.000 lei fara TVALot 5 ?1.500 lei fara TVA(operatorii economici vor prezentadocumente/contracte/procese verbale de receptie numai pentru loturilepentru care depun oferta)Echivalenta (daca este cazul) se va realiza la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anul in care s-a incheiat contractul., Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate, de caredispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant.Ofertantul va face dovada ca dispune de personal specializat pentrupunerea in functiune si instruirea personalului beneficiarului pentru utilizareacorecta a produsului/echipamentului furnizat, in cazul in care produsul(echipamentul) achizitionat necesita montare/instalare/punere in functiune.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2013 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer