Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare dotari de specialitate - echipamente de bucatarie in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Budesti-Ruda, judetul Valcea?, cod SMIS 18802


Detaliu pentru invitatia numarul 349283
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Budesti
Numar invitatie: 349283/25.06.2013
Denumire contract: Furnizare dotari de specialitate - echipamente de bucatarie in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Budesti-Ruda, judetul Valcea?, cod SMIS 18802
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BudestiCod fiscal: 2574085, Adresa: SATUL BUDESTI, NR.14, Budesti, Telefon: 0250760374, Fax: 0250760590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SATUL BUDESTI, NR.14, Budesti, Romania, cod postal: 247055, telefon: +40 250760374, fax: +40 250760590, persoana de contact: Florea Luminita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Budesti cu sediul in Comuna Budesti, sat Budesti nr. 14, cod postal: 247055
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare dotari de specialitate - echipamente de bucatarie in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Budesti-Ruda, judetul Valcea?, cod SMIS 18802
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare dotari de specialitate - echipamente de bucatarie in cadrul proiectului ?Centru Multifunctional de Servicii Sociale Budesti-Ruda, judetul Valcea?, cod SMIS 18802Valoarea estimata a contractului de furnizare este 114.631, 00 lei, fara TVA, din care cheltuieli diverse si neprevazute: 0, 00 lei.
II.1.6) CPV: 39221000-7 - Echipament de bucatarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 631 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2290 lei sau echivalentul in alta valuta.Echivalenta leu/alta valuta: la cursul de referinta BNR, valabil la data publicarii invitatiei de participare.In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condiitiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mentionate mai sus sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec ori a unei sume in numerar.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 87 alin. 1 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.De asemenea, in conformitate cu prevederile art. 278ยน alin. 1 lit. a din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului fie intreaga garantie de participare in cazul ofertantilor din categoria IMM, fie suma de 1146, 31 lei din garantia de participare, in cazul celorlati ofertanti. Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Prezentare declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Mod de dovedire: Prezentare declaratie privind eligibilitatea. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Prezentare declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului. Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: a) Prezentare declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006; b) Prezentare Certificat fiscal eliberat de compartimentul impozite si taxe locale al unitatilor administrativ-teritoriale pe raza carora societatea are sediul social si punctele de lucru (daca este cazul), care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. c) Prezentare Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3. Prezentare declaratie privind calitatea de participant la procedura. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4. Prezentare declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691. Operatorii economici participanti la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mirea Gheorghe, Vladulescu Ion, Robu Gheorghe, Vasile Octavian, Nedelusi Ion, Trusca Ovidiu, Ilina Nicolae, Armeanu Ion, Papa Constantin, Nicu Constantin, Mociofan Octavian, Tirtea Ion Gabriel, Ene Marcel, Toader Ion, Lupu Daniel, Ghergus Petre, Lungulescu Irina, Ion Adelaida Floriana, Florea Luminita, Florescu Dan Florin. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5. Prezentare certificat de participare cu oferta independenta Cerinta minima: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. 1. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale persoane juridice romaneCerinta obligatorie: Prezentarea unui certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte fapul ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale persoane juridice straineCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.Note: 1. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate si legalizate. 2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala globala, pe ultimii trei ani, va fi cel putin 220.000, 00 lei (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor/ asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi dintre ultimii trei ani, cifra de afaceri se va calcula ca medie doar a anilor in care au inregistrat activitate.Se va completa Formularul ?Informatii generale? din Sectiunea Formulare. Pentru calcularea echivalentei in euro a cifrei de afaceri, din cadrul fisei de informatii generale, se va utiliza cursul BNR valabil la data de 31 decembrie a fiecaruia dintre ultimii trei ani.Se vor prezenta orice documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara ? copie insotita de mentiunea ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispun pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii. Echipamentele de lucru din dotarea ofertantului trebuie sa asigure furnizarea produselor in perioada de timp programata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer