Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE DOTARI (ECHIPAMENTE DE BUCATARIE SI SALA DE MESE, COSTUME POPULARE SI SISTEM DE SONORIZARE) PENTRU Proiect Integrat Modernizare drumuri comunale-ulite-, Achizitionare utilaje, Organizare festival "Targ la Babiciu" si Infiintare Centru de asisten


Detaliu pentru invitatia numarul 342307
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Babiciu (Primaria Comunei Babiciu)
Numar invitatie: 342307/01.02.2013
Denumire contract: FURNIZARE DOTARI (ECHIPAMENTE DE BUCATARIE SI SALA DE MESE, COSTUME POPULARE SI SISTEM DE SONORIZARE) PENTRU Proiect Integrat Modernizare drumuri comunale-ulite-, Achizitionare utilaje, Organizare festival "Targ la Babiciu" si Infiintare Centru de asistenta dupa programul scolar, de tip After School, in comuna Babiciu, judetul Olt"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Babiciu (Primaria Comunei Babiciu)Cod fiscal: 4394579, Adresa: Comuna Babiciu, Judetul Olt, Babiciu, Telefon: 0249/532033, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Babiciu, Judetul Olt, Babiciu, Romania, cod postal: 237015, telefon: +40 249532033, fax: +40 249532033, persoana de contact: NEGRILA FLOREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Babiciu (Primaria Comunei Babiciu), Judetul Olt, Babiciu, Romania, cod postal: 237015, telefon: +40 249532033, fax: +40 249532033, persoana de contact: NEGRILA FLOREA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DOTARI (ECHIPAMENTE DE BUCATARIE SI SALA DE MESE, COSTUME POPULARE SI SISTEM DE SONORIZARE) PENTRU Proiect Integrat Modernizare drumuri comunale-ulite-, Achizitionare utilaje, Organizare festival "Targ la Babiciu" si Infiintare Centru de asistenta dupa programul scolar, de tip After School, in comuna Babiciu, judetul Olt"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de echipamente pentru bucatarie si sala de mese, costume populare si sistem de sonorizare pentru obiectivul de investitie Proiect Integrat Modernizare drumuri comunale-ulite-, Achizitionare utilaje, Organizare festival "Targ la Babiciu" si Infiintare Centru de asistenta dupa programul scolar, de tip After School, in comuna Babiciu, judetul Olt"
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 253, 533 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 4200lei pentru toate loturile, defalcata astfel: LOT 1: FURNIZARE ECHIPAMENTE DE BUCATARIE SI SALA DE MESE -1500 LEI, LOT 2: FURNIZARE COSTUME POPULARE -700 LEI, LOT 3: FURNIZARE SISTEM DE SONORIZARE - 2000 LEI.(pentru a benef. de red. cu 50% a garantiei se va prezenta decl. pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor) Modul de constit. a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmat. var.): Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; scrisoarea de garantie bancara se va depune in original si este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania; sau- O.P. (vizat de banca) in contul RO30TREZ5075006XXX000094, Trezoreria CARACAL. In masura in care Consiliul respinge contestatia, aut. Contract. va retine contestatorului din garantia de participare, o suma conform art. 278^1, alin. 1, lit. (b) din OUG nr. 34/2006Data de referinta la care se va face echivalenta leu/valuta este data de 08 februarie 2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare .In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Negrila Florea -primar, Adam Petrica Andrei - Viceprimar, Briceag Catalin -Secretar, Joita Sima - Contabil, Mitran Petruta -Casier, Dragan Luminita -Consilier superior Impozite si Taxe, Consilieri locali: Moraru Marin, Rusaneanu Marina, Lupu Vasile, Vintila Alexandru, Dumbrava Ilie, Toma Nicolae, Barbu Gheorghe, Toma Petre, Constantin Eugen, Andrei Dumitra5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura6. Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele de la pct. 6 si 7 se pot depune in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. In cazul in care sunt depuse in copie simpla, acestea se vor solicita in original ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii. Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata pentru persoane fizice / juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens ( traducere autorizata in limba romana) Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - forma scurta : - Informatiile cuprinse in Certificatul constatator vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.(original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)Autoritatea contractanta va solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata. ( acolo unde este cazul )Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.2. Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? valabile la data limita de depunere a ofertei, - Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala 2010, 2011, 2012 mai mare sau egala cu 100000 lei pentru LOT 1; 30000 lei pentru LOT 2; 100000 lei pentru LOT 3. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a cifrei medii de afaceri.Completare Formular din Sectiunea III- Formulare Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRCurs mediu BNR 31.12.2010 - 1 EURO=4, 2099 lei Curs mediu BNR 31.12.2011 - 1 EURO=4, 2379 lei;Curs mediu BNR 31.12.2012 - 1 EURO=4, 4560 lei, Bilanturi contabile (in copie conform cu originalul) la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012 vizat de DGFP vizate si inregistrate la organele competentePotrivit art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva . Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si art. 181 lit. a), c1) si lit. d)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta obligatoriu: potrivit art.188 alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006, oricare certificate/documente care sa confirme livrarea produselor respective., Completare formular din Sectiunea III - lista principale livrari Ofertantul trebuie sa fi livrat: cel putin un contract similar privind livrarea de produse , a carui valoare sa fie minim 150.000, 00 lei. Cerinta poate fi indeplinita si prin prezentarea a LOT 1: cel putin un contract privind livrarea de produse similare, a carui valoare sa fie minim 50.000, 00 lei; LOT 2: cel putin un contract privind livrarea de produse similare, a carui valoare sa fie minim 20.000, 00 lei; LOT 3: cel putin un contract privind livrarea de produse similare, a carui valoare sa fie minim 80.000, 00 lei Ofertantul va prezenta oricare certificate/documente care sa confirme livrarea produselor respectivePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2013 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer