Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare dotari in cadrul proiectului Extinderea si Modernizarea cladirii UAMS Saveni


Detaliu pentru invitatia numarul 319796
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL SAVENI
Numar invitatie: 319796/31.01.2012
Denumire contract: Furnizare dotari in cadrul proiectului Extinderea si Modernizarea cladirii UAMS Saveni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL SAVENICod fiscal: 3372050, Adresa: str.1 Decembrie nr.1, loc.Saveni, jud.Botosani, Saveni, Telefon: 0231-541070, Fax: 0231-541213
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.1 Decembrie nr.1, loc.Saveni, jud.Botosani, Saveni, Romania, cod postal: 715300, telefon: +40 231541070, fax: +40 23-541213, persoana de contact: TIRZIORU PETRU RELU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria oras Saveni, str.1 Decembrie nr.1, loc.Saveni, jud.Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare dotari in cadrul proiectului Extinderea si Modernizarea cladirii UAMS Saveni
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare dotari reprezentand mobilier, cazarmament, dotari bucatarie, spalatorie, curatenie, aparatura medicala
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 254, 173 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 ? 1.800 leiLot 2- 700 leiLot 3- 1.830 leiLot 4- 728 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelorModul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei, situatie in care se va folosi formularul nr.11b) Ordin de plata in contul autoritarii contractante : ORASUL SAVENICONT IBAN: RO37TREZ1195006XXX000065TREZORERIASAVENIPe ordinul de plata se va face mentiunea : ?Garantie de participare la licitatie- Ofertantul se incadreaza la art. 2781- (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului numai pentru loturile 1 si 3 dupa cum urmeaza: pentru lotul 1-910, 05lei, pentru Lotul 3 - 916, 03 lei.c) numerar la caseria autoritatii contractante inainte de data deschiderii oferteiGarantia de participare se va returna de catre Autoritatea Contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie va fi constituita sub forma de: - Scrisoare de garantie de buna executie ? formularul nr. 18 din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire (sau un formular echivalent in care sa fie mentionate toate cerintele specificate in formularul 18), sau- prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale caz in care contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, iar suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Durata garantiei de buna executie a produselor livrate va fi deminim 24 de luni calendaristice de la data procesului verbal de receptie la punerea in functiune si minim 5 ani asigurare service pentru produsele livrate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: decl. priv. eligiblitatea; decl.priv.neincadrarea in art.181; decl.priv.calit.de participant; decl.priv.neinc.in prev.art.69ยน din OUG 34/2006 si care va fi prezentata de catre fiecare asociat in parte in situatia prezentarii unei oferte comune; certif.particip.licitatie cu oferta independenta cf.Ord. 134/2010;Certificate fiscale privind impozitele si taxele locale si de atestare fiscala emis de ANAF in original sau copiePersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Tirzioru Petru-Relu ? primar, Hulub Costel ? viceprimar, Andronachi Bogdan ? contabil. Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, valabil 30 de zile si valabil la data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie ? original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?; doc. care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara din care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca persoana juridica are obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului valabile la data depunerii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani- (cerinta valabila pentru fiecare membru al asociatiei)Bilantul contabil la 31.12.2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista princip.livrari de produse in ultimii 3 ani ? minim 1 contract de furnizare ptr destinatii similare; inf .priv.subcontract; inform.priv.asocierea, inf.privind insusirea contractulu ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2012 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer