Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare dotari in cadrul proiectului ?Infiintare centru de informare turistica si amenajare alei?


Detaliu pentru invitatia numarul 341780
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Mesesenii de Jos (Primaria Mesesenii de Jos Jud. Salaj)
Numar invitatie: 341780/15.01.2013
Denumire contract: Furnizare dotari in cadrul proiectului ?Infiintare centru de informare turistica si amenajare alei?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Mesesenii de Jos (Primaria Mesesenii de Jos Jud. Salaj)Cod fiscal: 4495107, Adresa: Mesesenii de Jos nr.41 jud Salaj, Mesesenii de Jos, Telefon: 0260/663365, Fax: 0260/663365
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Mesesenii de Jos nr.41 jud Salaj, Mesesenii de Jos, Romania, cod postal: 427542, telefon: +40 0260663365, fax: +40 0260663365, persoana de contact: Sandu Bercean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Mesesenii de Jos nr.41 jud Salaj, Mesesenii de Jos, Romania, cod postal: 427542, telefon: +40 0260663365, fax: +40 0260663365
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare dotari in cadrul proiectului ?Infiintare centru de informare turistica si amenajare alei?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare dotari in cadrul proiectului ?Infiintare centru de informare turistica si amenajare alei? : LOT I ? Contract de furnizare mobilier, echipament PSI si produse de uz gospodarescLOT II ? Contract de furnizare echipamente ITLOT III ? Contract de servicii de promovare ?i publicitate
II.1.6) CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 531 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 2.830 lei fara TVA pentru toate loturile, defalcat astfel : LOT I ? Contract de furnizare mobilier, echipament PSI si produse de uz gospodaresc ? 530 lei fara TVALOT II ? Contract de furnizare echipamente IT ? 1.500 lei fara TVALOT III ? Contract de servicii de promovare si publicitate ? 800 lei fara TVAPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare : minim 60 de zile de la data depunerii ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: ? printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari care functioneaza in mod legal in Romania sau in spatiul economic European, instrument de garantare irevocabil, care va fi prezentat in original, va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art. 87 alin. (1) din HG 925/2006 conform dispozitiilor art. 86 alin. (3) din HG 925/2006.? Prin ordin de plata in contul nr. RO33TREZ5612145020401XXX deschis laTrezoreria Municipiul Zalau, cu confirmarea acestuia.? Prin depunere la casieria Autoritatii Contractante: - a unui ordin de plata sau a unei file de cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
- a unei sume in numerar .In cazul in care operatorul economic prezinta declaratie de incadrare in categoria IMM (formular 14), conform Legii 346 din 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare va fi 50% din suma solicitata.Pentruplata in alta moneda decat moneda nationala se va lua in calcul valoarea leu/ euro comunicat deBNR la 11.01.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Formular nr 1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006- Declaratie pe eligibilitate (completare Formular nr.1 )- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Formular nr 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.3. Formular nr C - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind. 1 din OUG 34/2006 semnata si stampilata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art. 69.1 din OUG 34/2006, conform Ordinului ANRMAP 170/2012.Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Bercean Sandu, Seres Arpad, Pop Floare, Aghiresan Mariana, Bica Alexandru, Crisan Gligor, Crisan Ioan, Crisan Marian, Ilies Ioan, Kui Lucaci, Milas Simion ?Avram, Onicas Cosmin ?Florin, Pop Valentin, Prodan Ramona ?Sorina, Seres Arpad, Szeredai Melinda.5. Prezentarea de certificate de atestare fiscala astfel : a)certificate constatatoare privindindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;b) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original/copii legalizate/copii certificate conform cu originalul. Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, adica ofertantii trebuie sa demonstreze ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele vor fi valabile la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Documentele vor fi prezentate in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantii care prin certifícatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor scadente din luna anterioara prezentei proceduri de achizitie publica, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Certificatele constatatoare de plata se pot prezenta si in copie legalizata/simpla. La cererea comisiei de evaluare reprezentantul unitatii ofertante va prezenta documentul original. Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie certificata conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuiesa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa ateste faptul ca Ofertantul are autorizat codul CAEN care sa ii permita sa comercializeze produsele pentru care depune oferta. Totodata Certificatul constatator trebuie sa contina codurile CAEN actualizate. Daca ofertantul nu va indeplini conditiile solicitate, oferta va fi respinsa ca inacceptabila.In cazul in care operatorul economic clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificat in copie simpla, AC va solicita prezentarea acestui certificat in original sau copie legalizata.Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele se vor prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil pe anul 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princ livrari de produse in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada finalizarii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de furnizare care sa fi avut ca obiect livrarea de produse similare celor prezentate in Caietul de Sarcini, a carui valoare sa fie de cel putin 145.531 lei fara TVA.Cerinta poate fi indeplinita si prin prezentarea a: LOT 1 : max 2 contracte de furnizare care sa fi avut ca obiect livrarea demobilier, echipament PSI si produse de uz gospodaresc similare celor din Caietul de Sarcini cu o valoare cumulata de minim 26.554 lei fara TVA;LOT 2: max 2 contracte de furnizare care sa fi avut ca obiect livrarea de echipamente IT similare celor din Caietul de Sarcini, cu o valoare cumulata de minim77.023 lei fara TVA .LOT 3 : max 2 contracte de furnizare care sa fi avut ca obiect prestarea de servicii de promovare si publicitate si produse informative similare celor din Caietul de Sarcini, cu o valoare cumulata de minim41.954 lei fara TVA ., ContinuareCompletare Formular nr. 3(lista princ livrari de produse efectuate si finalizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari), 4 si 5 si prezentarea urmatoarelor documente: -certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritateori de catre clientul beneficiar.Fisele de experientasimilara vor fi insotite obligatoriu de documente doveditoare: procese verbale de receptie (in copie ?conform cu originalul")/recomandare din partea beneficiarilor ((in copie ?conform cu originalul")/orice alte documente doveditoare., ContinuareIn cazul in care beneficiarul este client privat si, din motive obiective, opratorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2013 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer