Achizitie publica - Furnizare dotari in cadrul proiectului integrat Modernizarea ulitelor din satele comunei General Bertelot; Reabilitare cladire afterschool; Spatiu public de recreere; Promovarea culturii traditionale - Organizarea Festivalului "Nedeea Berthelotului', Comu
Detaliu pentru invitatia numarul 327965
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327965/29.05.2012
Denumire contract: Furnizare dotari in cadrul proiectului integrat Modernizarea ulitelor din satele comunei General Bertelot; Reabilitare cladire afterschool; Spatiu public de recreere; Promovarea culturii traditionale - Organizarea Festivalului "Nedeea Berthelotului', Comuna General Berthelot, Judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GENERAL BERTHELOT (PRIMARIA COMUNEI GENERAL BERTHELOT)Cod fiscal: 5453835, Adresa: COMUNA GENERAL BERTHELOT, General Berthelot, Telefon: 0254770531, Fax: 0254770515
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA GENERAL BERTHELOT, General Berthelot, Romania, cod postal: 337235, telefon: +40 254770531, fax: +40 254770515, persoana de contact: ANTONIU - LITA GROSAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI GENERAL BERTHELOT, NR.30, JUD HUNEDOARA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare dotari in cadrul proiectului integrat Modernizarea ulitelor din satele comunei General Bertelot; Reabilitare cladire afterschool; Spatiu public de recreere; Promovarea culturii traditionale - Organizarea Festivalului "Nedeea Berthelotului', Comuna General Berthelot, Judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare dotari in cadrul proiectului integrat Modernizarea ulitelor din satele comunei General Bertelot; Reabilitare cladire afterschool; Spatiu public de recreere; Promovarea culturii traditionale - Organizarea Festivalului "Nedeea Berthelotului', Comuna General Berthelot, Judetul Hunedoara
II.1.6) CPV: 18400000-3 - Imbracaminte speciala si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 565 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Forme de constituire: - virament bancar in contul RO68TREZ3715077XXX000994 Comuna GENERAL BERTHELOT, deschis la Trezoreria HATEG. Se prezinta ordinul de plata confirmat de banca emitenta; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta - Formular nr.4 anexat. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea Comunei GENERAL BERTHELOTLot 1 ? 100 lei, Lot 2 ? 1000 lei, Lot 3 ? 700 lei, Lot 4 ? 1000 lei.Garantia de participare poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006 si art. 278^1 din OUG 34/2006. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile. In acest sens ofertantul va depune in oferta sa o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMMurilor conform Formular din sectiunea de formulare.Pentru nedepunerea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata/ intr-o forma care nu respecta prevederile OUG 34/2006 si HG 925/2006 oferta va fi declarata inacceptabila si va fi returnata nedeschisa.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88
Garantie de buna executie
5 % din pretul contractuluifara T.V.A. Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere, conform art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modif si copl ult, prin (se alege): - instrument de garantare . sau - retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante - Comuna GENERAL BERTHELOT a. Suma initiala care se depunde de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1; Declaratia privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Declaratia privind calitate de participant la procedura Formularul 12C, Sectiunea FormulareIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.Cerinta nr.2Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire: Cerinta obligatorieDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 12A Sectiunea Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: Cerinta obligatorieDeclaratiei pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca acesta nu se incadreaza in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, c u modificarile si completarile ulterioare , completata in conformitate cu Formular 12B, Sectiunea Formulare.- Prezentarea urmatoarelor documente de confirmare: a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) eliberat de organul de administrare fiscala, din care sa reiasa obligatiile exigibile in ultima zi a lunii anterioare celei in care se depun ofertele; certificatul se va prezenta in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?b). Certificat de taxe si impozite locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in ultima zi a lunii anterioare celei in care se depun ofertele; certificatul se va prezenta in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoane juridice straine: Vor prezenta certificatele sus-mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat, precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, inoriginal sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ca nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006, prin completarea Formularului 12B in mod corespunzator.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , Legea nr.279/2011Cerinta obligatorieDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Legea nr.279/2011 ? Formularul din sectiunea formulare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat. Totodata acest formular trebuie completat de fiecare subcontractant, tert sustinator.Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Huzoni Marina, Voiconi Maria Didina, Grosan Antonio Lita, Oprut Liviu Alexandru, Dumbrava Valer OctavianCerinta nr. 5Documente care atesta respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Cerinta minima obligatorie : Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul 31, din sectiunea formulare Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice - Documente emise de organele abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Cerinta minima obligatorie: Autorizatie de functionare / altele echivalente (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau copie legalizata) .Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economicsi faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei /falimentului sau similar.Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa corespunda domeniului din care face parte obiectul contractului.Nota: Certificatul constatator este valabil numai in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului, pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare asociat.Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate descris mai sus si la faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei/falimentului sau similar.Inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legale.Toate documentele vor fi transmise in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Nota: Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratia privind cifra de afaceri Lot 1, lot2 , lot 3, lot 4 Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim; Lot 1 - 10.000 lei; Lot 2 - 100.000 lei; Lot 3 - 70.000 lei; Lot 4 - 100.000 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta, Informatii privind personalul implicat in indeplinirea contractului, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze (daca este cazul) Standarde de asigurare a calitatii, Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 10:35