Achizitie publica - Furnizare dotari pentru ?CENTRU DE INFORMARE TURISTICA IN COMUNA SOCODOR, JUDETUL ARAD?
Detaliu pentru invitatia numarul 342628
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342628/12.02.2013
Denumire contract: Furnizare dotari pentru ?CENTRU DE INFORMARE TURISTICA IN COMUNA SOCODOR, JUDETULARAD?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SOCODORCod fiscal: 3519330, Adresa: COMUNA SOCODOR NR.1, JUDETUL ARAD, Socodor, Telefon: 0257358100, Fax: 0257358112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SOCODOR NR.1, JUDETUL ARAD, Socodor, Romania, cod postal: 317305, telefon: +40 0257358100, fax: +40 0257358112, persoana de contact: GHEORGHE CRISAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA SOCODOR NR.1, JUDETUL ARAD, Socodor, Romania, cod postal: 317305
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritati publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare dotari pentru ?CENTRU DE INFORMARE TURISTICA IN COMUNA SOCODOR, JUDETULARAD?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop furnizarea si echipamente fara montaj, alte achiztii specifice pentru obiectivul de investitie: ? CENTRU DE INFORMARE TURISTICA IN COMUNA SOCODOR, JUDETULARAD? conform Caietului de Sarcini ce face parte integranta din prezenta Documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 39300000-5 - Diverse echipamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 641 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In vederea participarii la licitatie, ofertantul va depune o garantie de participare in valoare de 1200 lei pentru LOT I, 230 lei pentru LOT II.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; b)ordin de plata, confirmat de banca emitenta; c)in numerar, la casieria autoritatii contractante.Cursul la care se va efectua echivalenta pentru garantia de participare din lei in alta valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul RO04TREZ0225006XXX000271, deschis la TrezoreriaChisineu Cris.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractuluide achizitie publica fara TVA. Modul de constituire: prin orice instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(in original) care va deveni anexa la contract(scrisoare de garantie de buna executie), sau prin retineri successive din plata cuvenita pentru facturile partiale, respectandu-se prevedire art. 90 din HG 925/2006, modificat prin H.G.nr.1045/2011).Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1Decl. privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 5;In cazul depunerii unei oferte sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare - Formular 6;3Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturlie.4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal in original, in original/ copie legalizata / copie certificata in conformitate cu originalul, semnata si stampilata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.5.Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertei;6.Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la datalimita de depunere a ofertei;II.Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui. ANRMAP nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 7;III. Neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobatacu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 8Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar: Jura Ioan Dimitrie, Viceprimar: Teorean Ioan Cornel , Secretar: Negrau Livia, Contabil: Crisan Gheorghe, Responsabil achizitii: Crisan Gheorghe, Responsabil achizitii: Iliesi Brigitta Claudia, Membrii comisiei de evaluare: Crisan Gheorghe ? Presedinte, Pascut Gheorghe Florin ? membru, Iliesi Brigitta Claudia - membru, Teorean Viorica Constanta ? membru supleant, Consilieri locali : Crisan Ramona, Nadaban Cornel Constantin, Nadaban Stelian Traian, Unc Dimitrie, Igna Ioan, Mezei Alin, Hanza Remus Ovidiu, Teorean Ioan Cornel, Sacara Doru Ioan, Darazs Tibor, Tapos Ioan Dimitrie.IV. Calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 9;NOTA: Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Toti membrii asocierii vor prezenta aceste documente.-Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 180 si ale art. 181lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert sustinator ? se vor prezenta documentele conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 297/2011.Toti ofertanti vor prezenta documentele de calificare si selectie conform ANEXEIII din Ordinul nr. 509 al presedintelui A.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si de selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 28 septembrie 2011Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator Certificat Constatatoremis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa urmatoarele: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modificarile si completari ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1)Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani, respectiv 2010, 2011 si 2012(pentru fiecare lot).Media cifrei de afaceri va fi egala sau mai mare de 120.000 lei pentru LOT I.Media cifrei de afaceri va fi egala sau mai mare 23.000 lei pentru LOT II.In cazul unei asocieri cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul. Documentele care vor fi prezentatein susutinerea indeplinirea cerintei de calificare sunt lasate la latitudinea operatorului economic.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria IMMPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1) Experienta similaraAtat LOT I+ LOT II: Furnizarea in ultimii 3 ani, calculati pana la data de depunere a ofertelor, a unor produse similara, maxim 2 contractecu ovaloare cumulata de cel putin: 60000 lei fara TVA pt. LOT 1, 10.000 lei fara TVA pt. LOT II.Pentru fiecare Lot se prezinta lista cu principalele livrari de produse similar in ultimii 3 ani, calculate pana la data limita de depunere a ofertelor.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea a cel putin un certificate/document(constator/recomandare/process verbal de receptie sau orice alte documente doveditoare.) emis sau contrasemnat de catre o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Lot II: Ofertantul dispune de 1 persoana cu diploma/atestat profesional/ in servicii de publicitate/relatii publice/marketing.Atat LOT I+LOT II: Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Lista personalului responsabil cu derularea contractului, Resurse tehniceLOT II ofertantul dispune de calculatoare, imprimante, mijloace de multiplicare.LOTII: Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Cerinta 4) Informatii privind asociereaAtat LOT I+LOT II: In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei. Standarde de asigurare a calitatiiAtat LOT I+LOT II: Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001:2008 sau echivalentPrezentarea Certificatului ISO 9001 sistem de management al calitatii(sau echivalent), valabil la data limita deschiderii ofertelor, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului. Prin echivalent se intelege, acceptarea din partea autoritatii contractante certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Certificatul se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 16:40