Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare dotari pentru ?CONSTRUIRE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC IN COMUNA ROMANASI, JUD. SALAJ?


Detaliu pentru invitatia numarul 351902
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA ROMANASI
Numar invitatie: 351902/05.08.2013
Denumire contract: Furnizare dotari pentru ?CONSTRUIRE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC IN COMUNA ROMANASI, JUD. SALAJ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ROMANASICod fiscal: 4291557, Adresa: localitatea Romanasi, str. Principala, Nr. 39, Romanasi, Telefon: 0260.624120, Fax: 0260.624120
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Romanasi, str. Principala, Nr. 39, Romanasi, Romania, cod postal: 457280, telefon: +40 260624120, fax: +40 260624120, persoana de contact: Buda Ioan (primar)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: localitatea Romanasi, str. Principala, Nr. 39, Romanasi, Romania, cod postal: 457280
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare dotari pentru ?CONSTRUIRE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC IN COMUNA ROMANASI, JUD. SALAJ?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare dotari pentru ?CONSTRUIRE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC IN COMUNA ROMANASI, JUD. SALAJ?, conform Caietului de Sarcini ce face parte integranta din documentatia de atribuire
II.1.6) CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 264, 498 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In vederea participarii la licitatie, ofertantul va depune o garantie de participare in valoare de: pentru LOT 1:2.840 lei, LOT 2:530 LEI, LOT 3:180 leisi LOT 4:1.720 lei. Pentru echivalenta leu/valuta se va folosi cursul indicat de BNR din ziua a 3-a de la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul RO25TREZ5615006XXX005469 deschis la Trezoreria Zalau.Dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 88 din HG 925/2006.Pentru ofertantii necastigatori restituirea se va efectua in termen de trei zile de la semnarea contractului, in baza unei solicitariscrise in care se va specifica banca si contul in care se va face restituirea garantiei. Pentru ofertantii castigatori: restituirea garantiei de participare se va efectua numai dupa constituirea garantiei de buna executie a contractului.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma conform art. 278^1, lit.a din OUG 34/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire (se va completa Formularul nr. 2)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie , conform art.89 din din HG 925/2006 va fi de 5% din pretul contractului, fara TVA. Si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90 alin. (3)*) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre prestator inainte de semnarea contractului. Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractului.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul (Formularul 1A) prezentata in Sectiunea IV Anexe- Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire.De asemenea se vor prezenta cazierul fiscal si cazierul judiciar.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse si de tertul sustinator/asociat, daca este cazulCerinta nr.2: Ofertantul va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu modelul (Formularul 1B) prezentat in Sectiunea IV Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire la care se vor anexa fiscale privind impozitele si taxele bugetului local si a bugetului general consolidat din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor fiscale la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele.Nota: In cazul in care exista terti sustinatori acestia vor prezenta Formularul 1C: Tert sustinator: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181lit a), c1) si d) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1B, precum si certificatele de atestare fiscala solicitate.Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 pentru Ofertantul /Ofertant asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator, completata in conformitate cu modelul (Formularul nr. 1D) prezentat in Sectiunea IV Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire.Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Buda Ioan (primar), Tiriac Dan (viceprimar), Chicisan Remus (secretar comuna), Moroti Alina Sorina (contabil), Andrei Cristian Traian (administrator public), consilieri locali: Ciurbe Florian Vasile, Birjac Gavril, Ghiurutan Viorica Iuliana, Cosma Gavril, Pop Ileana, Pop Vicentiu, Marincas Florin, Oprea Adrian Ioan, Samsodan Vasile, Vlaicu Ioan Marius, Vaida Ioan Vasile si Malaescu SimionCerinta nr.4 : Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul nr.5) prezentat in Sectiunea IV Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire.Nota: se depune si de catre asociat, daca este cazul.Cerinta nr.5: Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat in conformitate cu modelul (Formularul nr. 6) prezentat in Sectiunea IV Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire.Nota: se depune si de catre asociat, daca este cazul Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Din Certificatul Constatator sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea produselor ce fac obiectul achizitiei; asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului; forma de inregistrare ca persoana fizica (unde este cazul);Din document trebuie sa reiasa ca are avizata activitateace urmeza a fi realizata prin contractul de achizitie publica.NOTE: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;Autoritatea Contractanta, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii, va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constator emis de ORC in original sau copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine: se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Documentelerelevante se vor prezenta in original sau copie legalizata, si traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala a ultimului an sa fie cel putin egala cu 280.000 lei pt. LOTUL 1, 53.000 lei pt. LOTUL 2 si 18.200 lei pt. LOTUL 3 si 172.000 LEI pt. LOTUL 4.Operatorul economic va prezenta pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, orice documente pe care le considera relevante in conformitate cu art. 185 din OUG 34/2006.Acestea se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic, Potrivit art. 186 din OUG nr. 34/2006, capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau al grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici isi demonstreaza situatia economica si financiara prin sustinerea capacitatii economice si financiare de catre un tert, acesta trebuie sa dovedeasca sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, prin care se confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor Art.186 din OUG nr.34/2006 coroborate cu cele ale Art.111 din HG 925/2006. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea dinprocedura de atribuire conform prevederilor Art.180, art. 181 lit a, c1 si d si art. 69(1) din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: pentruLOT 1, 2, 4Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte caa executat maxim2 contracte de livrari produse similare in ultimii 3 ani in valoare cumulata de minim 142.000 lei pentru LOT 1, 26.800 lei pentru LOT 2, 86.000 lei pentru LOT 4Ofertanti vor prezentasi certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara, in oricare din formeleoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul., Cerinta nr. 2: pentru LOT 3Lista principlalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca a prestat maxim 2 contracte similare in ultimii 3 ani in valoare cumulata de minim 9.000 lei (lot 3)Ofertanti vor prezentasi certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara, in oricare din formeleoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul., Cerinta nr. 3 - Informatii privind capacitatea profesionalaOfertantul trebuie sa demonstreze: - pentru Lotul 1: - ca detine minim o persoana de specialitate pentru operatiunea de punere in functiune a echipamentelor IT si instalarea softurilor- pentru Lotul 2: - ca detine minim o persoana de specialitate pentru operatiunea de montare mobilier- pentru Lotul 3: - ca detine minim o persoana de specialitate cu experienta in realizarea de site-uri web-design- pentru Lotul4: Se solicita 1 persoana cu experienta in domeniul obiectului contractului, pentru realizarea informatiilor ce se vor publica pe materialele de promovare.Pentru fiecare specialist se va prezenta: -CV-ul conform formular nr. 14-Diploma de studii in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Extras din registrul salariatilor ?print screen?Revisal / contract munca/Contractul de prestari servicii (incheiat cu persoane fizice autorizate), care trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru persoanele nominalizate, din care sa reiasa denumirea angajatorului, datele de identificare a persoanei mentionate si perioada contractualaPentru persoanele de specialitate care nu sunt angajati ai ofertantuluui se accepta si angajament de participare conform art. 188 alin. (2) lit. (c) din OUG 34/2006Declaratia pe propria raspundere pentru asumarea deplasarii la locatia de implementare a proiectului in scopul montarii, punerii in functiune si intretinerii bunurilor, Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeazasa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusiResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractual care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Informatii privind asociereaIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar parteadin contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere siDocumentatiei de atribuire. Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer