Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare dotari pentru proiectul FEADR : ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC, IN COMUNA SALARD, SAT SANTIMREU, JUDETUL BIHOR?


Detaliu pentru invitatia numarul 343431
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SALARD (PRIMARIA COMUNEI SALARD)
Numar invitatie: 343431/04.03.2013
Denumire contract: Furnizare dotari pentru proiectul FEADR : ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC, IN COMUNA SALARD, SAT SANTIMREU, JUDETUL BIHOR?
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 08.03.2013 14:42)
Motive anulare:
Altele
Observatii: Intrucat s-a estimat gresit valoarea estimata care nu poate fi modificata, intrucat aceasta se stabiliste inainte de initierea procedurii de atribuire - conform art.26/OUG34/2006.
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SALARD (PRIMARIA COMUNEI SALARD)Cod fiscal: 4641318, Adresa: LOCALITATEA SALARD NR.724, Salard, Telefon: 0259/441049, Fax: 0259/441049
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA SALARD NR.724, Salard, Romania, cod postal: 417450, telefon: +40 259/441049, fax: +40 259/441049, persoana de contact: MIKLOS NAGY
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA SALARD NR.724, Salard, Romania, cod postal: 417450, telefon: +40 259/441049, fax: +40 259/441049, persoana de contact: MIKLOS NAGY
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare dotari pentru proiectul FEADR : ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC, IN COMUNA SALARD, SAT SANTIMREU, JUDETUL BIHOR?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop furnizarea de dotari pentru obiectivul : ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC, IN COMUNA SALARD, SAT SANTIMREU, JUDETUL BIHOR?
II.1.6) CPV: 42964000-1 - Echipament de birotica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 264, 498 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare va fi deLOT 1- 2.800 LEILOT 2- 530LOT 3-180 LEILOT 4- 1.760 LEIModul de constituire: virament bancar, scrisoare de garantie bancaracu valabilitatea de 130 de zile de la data limita de depunere a ofertelor sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari, in conditiile legii ? in original. Pentru viramentul bancar se vor folosi urmatoarele date: Comuna Salard, judetul Bihor, Cont: RO19 TREZ 07621360 250X XXXX deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, in numele Comunei Salard, cod fiscal 4641318. Documentele privind constituirea garantiei pentru participare se va prezenta in original pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru liderul asocierii. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integralaa acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cu 50% a garantiei pentru participare este necesar ca fiecare operator economic asociat sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM.Echivalenta leu/euro se va face la cursul euro stabilit de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toti ofertanti vor prezenta documentele de calificare si selectie conform ANEXAEI II din Ordinul nr. 509 al presedintelui A.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si de selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 28 septembrie 20111.Declaratieprivind eligibilitatea, Decl. privind neincadrarea in oreved. art. 180 din OUG nr. 34/2006, - Formular 3;Pentru ofertantii nerezidenti in Romania: se vor prezenta documete conform Art. 182din OUG nr. 34/2006, cu modificarile Si completarile ulterioare.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG.34/2006, cu modificarile si completraile ulterioare. Decl. privind neincadrarea in preved. art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 4;3.Certifcate privind atestarea fiscala, Certficat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturlie.4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturlie.Documentele se vor depune in original/ copie legalizata / copie certificata in conformitate cu originalul, semnata si stampilata.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarileulterioare.5.Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevedrerile art.691 din OUG.34/2006, Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modif. si completarile ulterioare ? Formular 16Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: NAGY MIKLOS -primar, KENDI DESIDERIU-viceprimar, TITEICA CONSTANTA -secretar, NEAGU VIORICA-contabil.Persoanele care vor fi in comisia de evaluare KENDI DESIDERIU - viceprimar, NEAGU VIORICA - contabil, HOLHOS SANDOR ZSOLT ?consilier achizitii.Persoanele care aproba bugetul local sunt: BEJUSCA GAVRIL ? consilier local, BORZASI IULIU ? consilier local, COTUNA TEODOR ?consiler local, DANI ZOLTAN ? consilier local, ELEK IOSIF ? consilier local, GUBA EUGEN ? consilier local, JURCA IOAN ? consilier local, KENDI DESIDERIU ? consilier local, KUCHARSZKI ZOLTAN KALMAN ? consilier local, NAGY IMRE ? consilier local, NAGY IRINA ?consilier local, TELEKI ENIKO ? consilier local, UR LEVENTE CSABA ? consilier local; Formularul in cauza va fi semnat si de potentialii subcontractanti si de potentialii terti sustinatori.6. Cazier fiscal, Prezentarea cazierului fiscal al societatii in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.7. Certificat de participare cu oferta independenta, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ord. presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 6;8. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 5;
-Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza: in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.-Subcontractantii nu sunt obligati sa depuna aceste documente-Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 180 si ale art. 181-lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.-In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert sustinator ? se vor prezenta documentele conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 297/2011.-Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original, copie legalizata a documentelor originale, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.-Toti ofertanti vor prezenta documentele de calificare si selectie conform ANEXAEI II din Ordinul nr. 509 al presedintelui A.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si de selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 28 septembrie 2011 Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunerea ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. si completari ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media Cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani respectiv 2010, 2011 si 2012 sa fie cel putin egala cuLOTUL 1 ? 280.642 leiLOTUL 2 ? 53.678 leiLOTUL 3 ? 18.200 leiLOTUL 4 ? 176.476 leiPrezentare: Declaratie Informatii GeneraleDocumente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantuluiDecl. IMM dc e cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: LOTUL 1, LOTUL 2 si LOTUL 4Lista a principalelor produse livrate in ultimii 3 ani- Formular8.LOTUL 3: Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani-formular 8A, Experienta similara in ultimii 3 ani: LOTUL 1 ? maxim 2 contracte de livrari produse similare cu cele care fac obiectul procedurii, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 140.321 leiLOTUL 2 ? maxim 2 contracte de livrari produse similare cu cele care fac obiectul procedurii, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 26.839 leiLOTUL 3 ? max. 2 contracte de livrari/prestari deproduse/servicii similare cu cele care fac obiectul procedurii, cu valoare totala de min. 9.100 leiLOTUL 4 - max. 2 contracte de livrari/prestari deproduse similare cu cele care fac obiectul procedurii, cu valoare totala de min. 88.238 lei.Prezentare ;Copie dupa partile relevante din Contractsau Recomandare/Certificare de buna livrare/prestare emise si/sau contrasemnate de beneficiarFormular 19 si sau/ Formular 20, LOT 3: Se solicita: 1 specialist in realizarea de site-uri web-design, cu studii in domeniul informatica sau echivalent.LOT 1, LOT 2, LOT 3 SI LOT 4: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Formular10Lista personalului responsabil cu derularea contractului.CV (Formular 21), Contracte de munca /de prestari servicii inregistrate in conditiile legii sau copie dupa registrul Revisal/ Angajament de participare;, Asigurarea echipamentele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare: Declaratie privind autoturismele, echipamentele etc. de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? Sectiunea Formulare, Acord de asociere (dc. este cazul)In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei., Acord de subcontractare (daca este cazul)Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.03.2013 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer