Achizitie publica - Furnizare dotari pentru proiectul FEADR ?Infiintare centru de informare turistica in localitatea Bratca, Comuna Bratca, judetul Bihor?.
Detaliu pentru invitatia numarul 346603
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346603/13.05.2013
Denumire contract: Furnizare dotari pentru proiectul FEADR ?Infiintare centru de informare turistica in localitatea Bratca, Comuna Bratca, judetul Bihor?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRATCA (PRIMARIA COMUNEI BRATCA)Cod fiscal: RO 4738400, Adresa: bratca 126, Bratca, Telefon: 0259 315650, Fax: 0259 315650
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bratca 126, Bratca, Romania, cod postal: 417080, telefon: +40 259315650, fax: +40 259315650, persoana de contact: ionel micula
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante situat in Bratca nr. 126, Romania, cod postal: 417080
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare dotari pentru proiectul FEADR ?Infiintare centru de informare turistica in localitatea Bratca, Comuna Bratca, judetul Bihor?.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop furnizarea de dotari pentru obiectivul: ?Infiintare centru de informare turistica in localitatea Bratca, Comuna Bratca, judetul Bihor?.
II.1.6) CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 335, 190 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de6.570 lei fara TVA pentru toate loturile, defalcat astfel : LOT1 - 800 LEILOT2 - 4.000 LEILOT3 - 760 LEILOT4 - 480 LEILOT5 - 530 LEIModul de constituire: virament bancar, scrisoare de garantie bancaracu valabilitatea de 130 de zile de la data limita de depunere a ofertelor sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari, in conditiile legii ? in original. Pentru viramentul bancar se vor folosi urmatoarele date: Comuna Bratca, judetul Bihor, Cont: RO07 TREZ 0815 006X XX00 0051 deschis la Trezoreria Alesd, in numele Comunei Bratca, cod fiscal 4738400. Documentele privind constituirea garantiei pentru participare se va prezenta in original pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru liderul asocierii. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cu 50% a garantiei pentru participare este necesar ca fiecare operator economic asociat sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM. Echivalenta leu/euro se va face la cursul euro stabilit de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toti ofertanti vor prezenta documentele de calificare si selectie conform ANEXEI II din Ordinul nr. 509 al presedintelui A.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si de selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 28 septembrie 2011.1. Declaratieprivindeligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in pevederileart. 180 din OUG nr. 34/2006, - Formular 1;Pentru ofertantii nerezidenti in Romania: se vor prezenta documete conform Art. 182din OUG nr. 34/2006, cu modificarile Si completarile ulterioare.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG.34/2006 - Formularul2;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 3;4. Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevedrerile art. 691 din OUG.34/2006 ? Formular 45. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ord. presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 5;6. Certifcate privind atestarea fiscala, Certficat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturlie.7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturlie.8. Cazier fiscal, Prezentarea cazierului fiscal al societatii in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?valabil la data depunerii ofertanturilor.Documentele se vor depune in original/ copie legalizata / copie certificata in conformitate cu originalul, semnata si stampilata.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarileulterioare.Persoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: d-nul Mateas Adrian- Primarul Comunei Bratca-primar; d-nul Micula Ionel - Viceprimarul Comunei Bratca; d-nul Sturz Ionut- Secretarul Comunei Bratca; d-na Saracut Livia ? Contabilul Comunei Bratca ; Certificat de participare cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul nr. 5, in original. Persoane juridice/fizice romane-Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate. Persoane juridice/fizice straine- Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului. Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza: in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.-Subcontractantii nu sunt obligati sa depuna aceste documente-Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 si ale art. 181-lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.-In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert sustinator ? se vor prezenta documentele conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 297/2011.-Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original, copie legalizata a documentelor originale, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.-Toti ofertanti vor prezenta documentele de calificare si selectie conform ANEXAEI II din Ordinul nr. 509 al presedintelui A.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si de selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 28 septembrie 2011 Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Informatiile cuprinse inCertificatul Constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. si completari ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media Cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sau pe perioada de infiintare sa fie cel putin egala cuLOTUL 1 ? 80.498 leiLOTUL 2 ? 411.388 leiLOTUL 3 ? 76.586 leiLOTUL 4 ? 48.580 leiLOTUL 5 ? 53.328 leiPrezentare: Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4, Lot 5Declaratie Informatii Generale ? Formular 6Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantuluiDeclaratie IMM daca e cazul ? Formular 7Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Atat LOT 1, LOT 2, LOT4 cat si LOT 5: Lista principalelor contracte de livrari efectuate din ultimii 3 ani.LOT 3 Lista pricipalelor contracte de livrari/furnizaridin ultimii 3 ani., Experienta similare in ultimii trei ani: LOT 1. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat maxim 2 contracte de livrari efectuate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 40.249 lei-si care sa cuprinda echipamente de natura similara celor supuse achizitiei.LOT 2 .Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat maxim 2 contracte de livrari efectuate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 205.694 lei- si care sa cuprinda echipamente de natura similara celor supuse achizitiei.LOT 3 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat maxim 2 contracte cu obiect similar de furnizare pachete/sisteme informatice in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 38.293 lei- si care sa cuprinda servicii de realizare site.LOT 4 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat maxim 2 contracte de livrari efectuate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 24.290 lei- si care sa cuprinda echipamente de natura similara celor supuse achizitiei.LOT 5 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat maxim 2 contracte de livrari efectuate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 26.664 lei-si care sa cuprinda echipamente de natura similara celor supuse achizitiei.Prezentare: (Cerinta valabila pentru toate loturile)Copie dupa partile relevante din Contract/ contracte de livrari nominalizate ca si experienta similara ( Formular 9 ?Experienta similara? ), continand valori, durata si obiectul contractului, beneficiari, Recomandarea din partea beneficiarului/Certificare de buna livrare din partea beneficiarului, Proces Verbal de predare primire bunuri.Se va completa Formularul 8 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani siFormularul 9 Informatii privind experienta similara., LOT 3: Se solicita: 1 specialist in realizarea de site-uri web-design, cu studii in domeniul informatica sau echivalent.LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4 si LOT 5: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Formular10Lista personalului responsabil cu derularea contractului Formular 11CV (Anexa la Formular 11) , Contracte de munca /de prestari servicii inregistrate in conditiile legii sau copie dupa registrul Revisal/ Angajament de participare;, Asigurarea echipamentele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare: Declaratie privind autoturismele, echipamentele etc. de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. (Cerinta valabila pentru toate loturile), Informatii privind subcontractareaSe va completa (dupa caz) Formularul 13, insotit de lista cuprinzand subcontractantii si de acordurile de subcontractare (Formular 14), cu precizarea partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si a datelor de recunoastere a subcontractantilor propusi. (Cerinta valabila pentru toate loturile), Informatii privind asocierea, Acord se asociere , Formular 12 In orice situatie de asociere, toti asociatii trebuie sa prezinte urmatoareledocumente ;a) documentele privind situatia personala a ofertantilor, trebuie prezentat de fiecare asociat in parte, iar conditiile de calificare trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte;b) documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, trebuie prezentat de fiecare asociat in parte, iar conditiile de calificare trebuie indeplinite cumulat de catre asociati;c) documentele privind situatia economico-financiara, trebuie prezentat de fiecare asociat in parte, iar conditiile de calificare trebuie indeplinite astfel; - conditia referitoare la inregistrarea de profit, in ultimii trei ani, trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte, - conditia referitoare la cifra medie de afaceri, in ultimii trei ani, poate fi indeplinita in mod cumulativ, de catre asociati, d) documentele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite de unul dintre asociati sau de mai multi asociati, cumulativ. (Cerinta valabila pentru toate loturile)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 12:08