Achizitie publica - Furnizare dotari proiectul: ?Modernizare drumuri, infiintare centru after school si dotare camine culturale Rus si Sindresti, organizare Festivalul Portului, cantecului si dansului de pe Fisculas in comuna Dumbravita, judetul Maramures?
Detaliu pentru invitatia numarul 340417
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340417/03.12.2012
Denumire contract: Furnizare dotari proiectul: ?Modernizare drumuri, infiintare centru after school si dotare camine culturale Rus si Sindresti, organizare Festivalul Portului, cantecului si dansuluide pe Fisculas in comuna Dumbravita, judetul Maramures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DUMBRAVITA JUD. MARAMURESCod fiscal: 3627803, Adresa: DUMBRAVITA NR. 225, Dumbravita, Telefon: 0722293585, Fax: 0262-299688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DUMBRAVITA NR. 225, Dumbravita, Romania, cod postal: 437145, telefon: +40 0727327882, fax: +40 0262299688, persoana de contact: FELICIAN CICEU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localiatea Dumbravita str.Principala nr.225, judetul Maramurescod postal 437145
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare dotari proiectul: ?Modernizare drumuri, infiintare centru after school si dotare camine culturale Rus si Sindresti, organizare Festivalul Portului, cantecului si dansuluide pe Fisculas in comuna Dumbravita, judetul Maramures?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop: Furnizare dotari proiectul: ?Modernizare drumuri, infiintare centru after school si dotare camine culturale Rus si Sindresti, organizare Festivalul Portului, cantecului si dansuluide pe Fisculas in comuna Dumbravita, judetul Maramures? conform Caietului de Sarcini ce face parte integranta din prezenta Documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 39300000-5 - Diverse echipamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 354, 137 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la pocedura este in valoare de: 1.100 lei pt. LOT 1, 700 lei pt. LOT 2, 3.300 lei pt. LOT 3, 1.100 lei pt. LOT 4 si 800 lei pt LOT 5.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile calendaristice de la data sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul RO79 TREZ 2165 006X XX01 4053, deschis la Trezoreria Maramures Napoca, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006. In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma conform art. 278^1, lit.d) din OUG 34/2006.Pentru ofertantii necastigatori se va efectua in termen de trei zile de la publicarea anuntului de atribuire, in baza unei solicitari scrise in care se va specifica banca si contul in care se va face restituirea garantiei.Pentru ofertantii castigatori: Restituirea garantiei de participare se va efectua numai dupa constituirea garantiei de buna executie a contractului.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conf prev art. 90alin. (3)*) din din H.G. nr. 925/2006, cu modif si compl, inclusiv HG nr.1045/2011.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractului.- Restituirea garantiei de buna executie se va face in conf cu prev art. 92 din HG 925/2006, cu modif si compl ult.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular 5; Cazier judiciar al operatorului, Cazierul fiscal al operatorului.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular 6; Tertul sustinator va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit. a), lit c1) si lit d), din OUG nr. 34/2006.Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular 7, Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 8, Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: Ciceu Felician-Gheorghe, Dobrican Dacian-Sorin, Trif Cornealia, Pop Ileana, Balaj Flore, Caraban Laura, Pante Ionut, Cernestean Gratian, Pasca Gheorghe, Peter Emilian, Petrisan Octavian, Dobrican Cosmin, Cadar Dumitru, Trif Ionita, Trif Alexandru, Nichita Aurora, Medan Gavril, Bele Nicolae.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 9.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele solilicitate pt. neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator daca este cazul.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele se pot depune in forma: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), lit c1) si lit d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator. Subcontractactantii vor prezenta Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 69indice1/OUG nr. 34/2006 ? Form 8. Certificat Constatator eliberat de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Informatiile prezentate in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. si completari ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media Cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) sau pe perioada de infiintare sa fie cel putin egala cu 110.000 lei pt. LOT 1, 74.000 lei pt. LOT 2, 330.000 lei pt. LOT 3, 112.500 lei pt. LOT 4 si 80.500 lei pt LOT 5. Prezentare: Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului.Declaratie Informatii Generale, Angajament ferm (daca este cazul)- Angajament ferm ? in forma autentica (la notar) daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/07.12.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de livrari din ultimii 3 ani: se va prezenta pentru LOT 1, LOT2, LOT3, LOT4, LOT5Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiIn cazul unei asocieri, fiecare asociat va depune acest formular., Experienta similara in ultimii 3 ani care sa cuprinda echipamente de natura similara celor supuse achizitiie: LOT 1 ? max. 1 contract, a carui valoare sa fie cel putin egala cu 55.000 lei, LOT 2 ? max. 1 contract, a carui valoare sa fie cel putin egala cu 37.000 lei, LOT 3 ? max. 1 contract, a carui valoare sa fie cel putin egala cu 165.000 lei, LOT 4 ? max. 1 contract, a carui valoare sa fie cel putin egala cu 56.000 lei, LOT 5 ? max. 1 contract, a carui valoare sa fie cel putin egala cu 40.000 lei., Livrarile de produse se confirma prin prez unor certificate/doc emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Recomandarea din partea benef/ Certificare de buna livrare din partea beneficiarului trebuie sa precizeze cel putin urm aspecte: a)denumirea contr, val acestuia, perioada de derulare; modul de indeplinire a oblig contractuale;In cazul in care contr prevede bunuri altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contr, insusita de beneficiar, din care sa reiasa val produselor similare solicitate. Se va lua in calcul numai partea de contr pe care a executat-o, respectiv echip de natura similara celor supuse achizitiie, precum si val aferenta acestora. In cazul in care contr contine mai multe tipuri de produse livrate, se va prez o detaliere a contr. Toate doc vor fi datate, semnate si stampilate. Doc prezentate de ofertantii nerezidenti in Romania se vor prez insotite de traducerea autorizata in limba romana, LOT1 +LOT2+LOT3+LOT4+LOT5 Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Lista personalului responsabil cu derularea contractului, LOT1 +LOT2+LOT3+LOT4+LOT5 Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, LOT1 +LOT2+LOT3+LOT4+LOT5 Acord de asociere in care sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Acordul de asociere in forma legalizata va fi solicitat la semnarea contractului. Imputernicire lider asociatie In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei. LOT1 +LOT2+LOT3+LOT4+LOT5Certificatului ISO 9001 sistem de management al calitatii(sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 10:56