Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare dotari proiectul: ?Modernizare drumuri, infiintare centru after school si dotare camine culturale Rus si Sindresti, organizare Festivalul Portului, cantecului si dansului de pe Fisculas in comuna Dumbravita, judetul Maramures?


Detaliu pentru invitatia numarul 343995
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DUMBRAVITA JUD. MARAMURES
Numar invitatie: 343995/18.03.2013
Denumire contract: Furnizare dotari proiectul: ?Modernizare drumuri, infiintare centru after school si dotare camine culturale Rus si Sindresti, organizare Festivalul Portului, cantecului si dansuluide pe Fisculas in comuna Dumbravita, judetul Maramures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DUMBRAVITA JUD. MARAMURESCod fiscal: 3627803, Adresa: DUMBRAVITA NR. 225, Dumbravita, Telefon: 0722293585, Fax: 0262-299688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DUMBRAVITA NR. 225, Dumbravita, Romania, cod postal: 437145, telefon: +40 0727327882, fax: +40 0262299688, persoana de contact: Felician Ciceu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Dumbravita, localitatea Dumbravita nr.225, judetul Maramures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritati publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare dotari proiectul: ?Modernizare drumuri, infiintare centru after school si dotare camine culturale Rus si Sindresti, organizare Festivalul Portului, cantecului si dansuluide pe Fisculas in comuna Dumbravita, judetul Maramures?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop: Furnizare dotari proiectul: ?Modernizare drumuri, infiintare centru after school si dotare camine culturale Rus si Sindresti, organizare Festivalul Portului, cantecului si dansuluide pe Fisculas in comuna Dumbravita, judetul Maramures? conform Caietului de Sarcini ce face parte integranta din prezenta Documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 39300000-5 - Diverse echipamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 354, 137 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la pocedura este in valoare de: 1.100 lei pt. LOT 1, 700 lei pt. LOT 2, 3.300 lei pt. LOT 3, 1.100 lei pt. LOT 4 si 800 lei pt LOT 5.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile calendaristice de la data limita depunerii ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul RO19TREZ4365006XXX135, deschis la Trezoreria Baia Mare, Cod fiscal Com. Dumbravita: 3627803, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006. In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma conform art. 278^1, lit.d) din OUG 34/2006.Pentru ofertantii necastigatori se va efectua in termen de trei zile de la publicarea anuntului de atribuire, in baza unei solicitari scrise in care se va specifica banca si contul in care se va face restituirea garantiei. Pentru ofertantii castigatori: Restituirea garantiei de participare se va efectua numai dupa constituirea garantiei de buna executie a contractului. Cursul la care se va efectua echivalenta pentru garantia de participare din lei, in alta valuta, este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90alin. (3)*) din din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractului.- Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular 5; Cazier judiciar al operatorului, Cazierul fiscal al operatorului.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular 6; Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular 7, Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 8. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: Ciceu Felician-Gheorghe, Dobrican Dacian-Sorin, Trif Cornealia, Pop Ileana, Balaj Flore, Pante Ionut, Cernestean Gratian, Pasca Gheorghe, Peter Emilian, Petrisan Octavian, Dobrican Cosmin, Cadar Dumitru, Trif Ionita, Trif Alexandru, Nichita Aurora, Medan Gavril, Bele Nicolae.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 9.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), lit c1) si lit d), din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Subcontractactantii vor prezenta Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 69indice1/OUG nr. 34/2006 ? Form 8.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele se pot depune in forma: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat Constatator eliberat de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile prezentate in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul declarat castigator, va prezenta la cererea autoritatii contractante, certificatul constatator in copie legalizata /original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. si completari ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media Cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sau pe perioada de infiintare sa fie cel putin egala cu 110.000 lei pt. LOT 1, 74.000 lei pt. LOT 2, 330.000 lei pt. LOT 3, 112.500 lei pt. LOT 4 si 80.500 lei pt LOT 5. Prezentare: Declaratie Informatii Generalesi Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului. Documentele vor fi insusite prin semnatura si stampila de un contabil autorizat., - Angajament ferm (daca este cazul)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de livrari din ultimii 3 ani: se va prezenta pentru LOT 1, LOT2, LOT3, LOT4, LOT5, Experienta similara in ultimii 3 ani care sa cuprinda produse de natura similara celor supuse achizitiie: LOT 1 ? max. 2 contracte de furnizare produse similare, a carui valoare sa fie cel putin egala cu 40.000 lei, LOT 2 ? max. 3 contracte de furnizari produse similare, a caror valoare sa fie cel putin egala cu 37.000 lei, LOT 3 ? max. 3 contracte de furnizari produse similare, a caror valoare sa fie cel putin egala cu 165.000 lei, LOT 4 ? max. 3 contracte de furnizari produse similare, a caror valoare sa fie cel putin egala cu 56.000 lei, LOT 5 ? max. 2 contracte de furnizari produse similare, a caror valoare sa fie cel putin egala cu 40.280 lei. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor Certificate de buna livrare/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, Formular 11.Certificatele de buna livrare/documentele emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea contractului, valoarea acestuia, perioada de derulare; modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, lista produselor livrate; In cazul in care contractul prevede bunuri altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea produselor similare solicitate. Se va lua in calcul numai partea de contract pe care a executat-o, respectiv echipamente de natura similara celor supuse achizitiie, precum si valoarea aferenta acestora. Toate documetele vor fi datate, semnate si stampilate., LOT1, LOT2, LOT3, LOT4, LOT5: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Lista personalului responsabil cu derularea contractului, LOT1, LOT2, LOT3, LOT4, LOT5:
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii. Declaratia va include o lista cu echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea contractului., LOT1, LOT2, LOT3, LOT4, LOT5:
Acord de asociere, Imputernicire lider asociatie
In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei, LOT1, LOT2, LOT3, LOT4, LOT5:
Informatii privind subcontractantii
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens, Form. 8, Form. 18, 16. Nu este cazul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 18.03.2013 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer