Achizitie publica - Furnizare dotari specifice, echipamente didactice si IT pentru scoala cu clasele I-VIII din localitatea Dulcesti, comuna 23 August, lot 1 si 2
Detaliu pentru invitatia numarul 324306
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324306/18.04.2012
Denumire contract: Furnizare dotari specifice, echipamente didactice si IT pentru scoala cu clasele I-VIII din localitatea Dulcesti, comuna 23 August, lot 1 si 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA 23 AUGUST - JUDETUL CONSTANTACod fiscal: 4618153, Adresa: SOS.CONSTANTEI, 23 August, Telefon: +40 241733018, Fax: +40 241733018
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. George Calinescu, nr.50, 23 August, Romania, cod postal: 907005, telefon: +40 241733018, fax: +40 241733018, persoana de contact: DANUT TRUSCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei 23 August, str. George Calinescu, nr.50
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare dotari specifice, echipamente didactice si IT pentru scoala cu clasele I-VIII din localitatea Dulcesti, comuna 23 August, lot 1 si 2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de mobilier, echipamente didactice si IT pentru scoala cu clasele I-VIII din localitatea Dulcesti, comuna 23 August, conform cu prevederile caietului de sarcini .
II.1.6) CPV: 39160000-1 - Mobilier scolar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 429, 110 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare : lot1 ? 2.600, 00 lei , lot 2 ? 500 lei, lot 3 ? 5.300, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelorForma de constituire a garantiei de participare :1. Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original; instrumental de garantare trebuie sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta si sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit 2. ordin de plata, confirmat de banca , in contul autoritatii contractantenr. RO18TREZ2335006XXX000032, deschis la Trezoreria Mangalia, cod fiscal 4618153 pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta, care, deasemenea, se prezinta in original. 3. Depunerea la casierie a sumei in numerar (numai pentru agentii economicicare depun oferta exclusiv pentru lotul 2)Dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate se va depune pe exteriorul plicului ce contine oferta.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 1.329, 85 lei(lot 1), respectiv 2.680, 58 lei(lot 3) ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC in conformitate art.278^1 alineat1), litera b) OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVAb) Modalitati de constituire: - fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.- fie prin depunerea la casierie a sumei in numerar (numai pentru agentii economicicare depun oferta exclusiv pentru lotul2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006, conform Formularului 5, in original. Declaratia se va depune de catre toti asociatii, in cazul unei asocieri, si tertii sustinatori.2.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006, conform Formularului 6, in original. Declaratia se va depune de catre toti asociatii, in cazul unei asocieri. Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG34/2006.3.Prezentare Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.4.Prezentare Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Nota: Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG34/2006.5.Prezentare Declaratia privind calitatea de participant la procedura conform formularului 7, in original. Declaratia se va depune de catre: -toti asociatii, in cazul unei asocieri;
-toti subcontractantii, daca este cazul;
-tertii sustinatori, daca este cazul.6.Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1 OUG34/2006 conform formularului 17, in original. Declaratia se va depune de catre: -toti asociatii, in cazul unei asocieri;
-toti subcontractantii, daca este cazul;
-tertii sustinatori, daca este cazul.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante (persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentro procedura de atribuire): Mitrana Mugur Viorel ? PrimarVoicu Virginia ? Jurist/Responsabil cu achizitiile publiceMoraru Alexandra - presedinte comisiei de evaluareMaria Daniela Silvia- membru comisiei de evaluareBalauca Jana - membru comisie de evaluareNota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.7.Prezentare certificat de participare la licitatii cu oferta independenta ? formular 22- conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010, in original. Certificatul se va depune de catre toti asociatii, in cazul unei asocieri.Nota: In situatia in care reiese ca ofertantul face obiectul punctelor 5, 6, 7, 8 sectiunea II a mai sus mentionaului certificat, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. 1.Pentru persoane juridice romane: Prezentare certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte data deschiderii ofertelor, din care trebuie sa rezulte ca: a)ofertantul are obiect de activitate specific achizitiei;b)nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic.Certificatul se va depune in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2.Pentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare sau alte documente similare.3.Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare/apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana.Certificatul se va depune de catre toti asociatii, in cazul unei asocieri.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceriglobala peultimii 3 ani trebuie sa fie de minim: 1. 260.000, 00 lei ? pentru agentii economici care depun oferta pentru lotul 1;2. 50.000, 00 lei ? pentru agentii economici care depun oferta pentru lotul 2;3. 520.000, 00 lei ? pentru agentii economici care depun oferta pentru lotul 3.Convertirea in RON si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008 1 ? = 3, 6827 RONAnul 2009 1 ? = 4, 2373 RONAnul 2010 1 ? = 4, 2099 RONAnul 2011 1 ? = 4, 2379 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei a unuisau a mai multor contracte care au avut ca obiect livrarea de produse similare ce fac obiectul prezentului contract cu o valoareegala sau mai mare de: 1. pentru lotul 1 ? o valoare de minim 132.985, 65lei fara TVA (produse similare: mobilier)2. pentru lotul 2 - o valoare de minim 28.065, 40lei fara TVA(produse similare: echipamente IT)3. pentru lotul 2 - o valoare de minim 268.058, 95 lei fara TVA (produse similare: dotari specifice pentru laboratoare scolare)In vederea dovedirii indeplinirii nivelului minim impus ofertantii vor prezenta copii ale unor documente/contracte/certificate/procese verbale de receptie., Informatii privind subcontractantii.(Se completeaza numai in cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul respectiv).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 17:04