Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare dulciuri cu ocazia Sarbatorilor de Paste


Detaliu pentru invitatia numarul 323482
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL CONSTANTA
Numar invitatie: 323482/05.04.2012
Denumire contract: Furnizare dulciuri cu ocazia Sarbatorilor de Paste
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CONSTANTACod fiscal: 2981739, Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta, Telefon: 0241708413, Fax: 0241488411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.TOMIS 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241708413, fax: +40 241488411, persoana de contact: MIHAELA LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr. 51, Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare dulciuri cu ocazia Sarbatorilor de Paste
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitionarea unui numar 34.000 pachete, constand in dulciuri ce vor fi oferite cu ocazia Sarbatorilor de Paste copiilor din invatamantul prescolar si scolar (cl.I-VIII) din judetul Constanta.
II.1.6) CPV: 15842300-5 - Dulciuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 544, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 5.000 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare, cel putin egala cu per. de valabilit a ofertei, respectiv de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul constituirii prin virament bancar, aceasta se va depune contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se depune in original intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la procedura, separat, care va insoti documentele ofertei. Ofertantii asociati beneficiaza de prevederile Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, numai in conditiile in care toti asociatii fac dovada calitatii de IMM. Acestia trebuie sa depuna documente (in original) prin care dovedesc faptul ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertelecare nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile .Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-seprevederile art. 278^1 alin. (1) lit.b) din OUGnr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 4200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, respectiv 4323, 99 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrare in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 conform Formularului 3. Documentul va fi prezentat obligatoriu, in original, la depunerea ofertei.Nota: Declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 180din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tert sustinator, daca este cazul.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 completata conform Formularului 4Nota: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tert sustinator, daca este cazul.1. Pentru persoane juridice romane: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente, care sa ateste plata obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2.Pentru persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibilede plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se desfasoara procedura de achizitie.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Prezentarea declaratieiconform Formularului 5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii : Nicusor Daniel Constantinescu ? Presedinte;CristianDarie ? Vicepresedinte;Cristinel Nicolae Dragomir ? Vicepresedinte;Rancichi Sebastian ? Director Executiv Directia de Control;Felicia Taicutu ? Director Directia Generala Economico -Financiara;Mihaela Lungu ? Sef Serviciu Achizitii;Titimeaua Ionut ? Sef Serviciu Administratie Publica Locala.Declaratiava fi completata de catre ofertant / candidat / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010.Prezentare declaratie, conformmodelului din Formularul 6.-Declaratie privind calitatea de participant.Prezentare declaratie, conformFormularului 7. 1. Pentru persoane juridice/fiziceromanePrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator .Documentul va fi prezentat in in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data de deschidere acandidaturilor.Nota: Ofertantului declarat castigator i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata2.Pentru persoane juridice straine.Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii generale despre ofertant, Cerinta nr.2Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) sa fie de minim 600.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista a principalelor livrari de produse similare obiectului achizitiei din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr.2Experienta similara: Se solicita demonstrarea experientei similare prin prezentarea a cel mult 2contracte de furnizare produse similare obiectului achizitiei in ultimii 3 ania caror valoare cumulata sa fie de minim 300.000 lei fara TVA;Nota: numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, Cerinta nr.3Declaratie pe proprie raspundere privind detinerea prin orice mijloace a spatiului corespunzator pentru pastrarea produselor furnizate precum si a mijloacelor de transport necesare transportului si distribuirii tuturor pachetelor la destinatiile solicitate de achizitorin localitatile stabilite in Anexa la Caietul de sarcini, Cerinta nr.4Informatii privind personalul de care ofertantul dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de candidat/ofertant, in vederea derularii contractului, respectiv personal pentru transportul, depozitarea, manipularea si distribuirea produselor., Cerinta nr.5Mostre de produse similare celor care fac obiectul achizitiei conform specificatiilor tehnice minimale prezentate in caietul de sarcini.Mostrele se vor depune in cadrul ofertei, pana la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.6Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr.7Informatii privind asociatii (daca este cazul)In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Asocierea se va legaliza obligatoriu in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.In cazul unei oferte comune: 1.Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1);2.Capacitatea economica - financiara si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.3.In conditiile in care un grup de operatori economici, depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intr. mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer