Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare dulciuri pentru actiunea «Pomul de Craciun 2012»


Detaliu pentru invitatia numarul 339532
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL CONSTANTA
Numar invitatie: 339532/15.11.2012
Denumire contract: Furnizare dulciuri pentru actiunea«Pomul de Craciun 2012»
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CONSTANTACod fiscal: 2981739, Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta, Telefon: 0241708413, Fax: 0241488411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.TOMIS nr. 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241708413, fax: +4 0241488411, persoana de contact: MIHAELA LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, BD. TOMIS nr. 51, Constanta, jud. Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare dulciuri pentru actiunea«Pomul de Craciun 2012»
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie furnizarea unui numar 34.000 pachete, constand in dulciuri ce vor fi oferite cu prilejul "Pomului de Craciun 2012" pentru copiii din invatamantul prescolar si scolar (cl.I-VIII) din judetul Constanta si servicii de transport pentru distribuirea pachetelor la gradinitele si scolile din Judetul Constanta.
II.1.6) CPV: 15842300-5 - Dulciuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 301, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P.se solicita in cuantum de 3.100 lei; Ptr. GP in alta valuta, echiv. Leu/valuta, cf. Curs BNR la data calculata cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.G.P. se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori o soc. de asigurari, in conform. cu art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modif. si complet. ulter. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Perioada de valabilit. a garantiei de participare este 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP, in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Docum care atesta constituirea GP(in original) se depune intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la procedura, separat, care va insoti documentele ofertei. GP se va returna de catre autoritatea contractanta conf. preved. art. 88 din H.G. 925/2006, cu modific si complet ulterioare. Ptr IMM-uri gar. de particip. poate fi const. in cuantum de 50%. Dovada constituirii gar de part va fi insotita de decl pe propria raspund privind incadr in categoria IMM. In conditiile in care un grup de operat. econom. depune o oferta comuna, asociatii beneficieaza de preved. Legii 346/2004 privind stimularea infiintarea si dezvoltarea IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.NOTA: In cazul unei contestatii si CNSC respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului respectandu-se preved. art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare, suma de 3015, 80 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Neincadrare in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 3. Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 din OUG nr. 34/2006. Declaratia va fi completata si de catre sustinatorul tert (daca este cazul).- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 4. Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) va fi completata si de catre tertul sustinatorul (daca este cazul).- Certific. de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente care sa ateste plata obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.- Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 5 din Sectiunea III Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Constantinescu Nicusor Daniel ? Presedinte; Darie Cristian ? Vicepresedinte; Dragomir Cristinel Nicolae ? Vicepresedinte; Lungu Mihaela ? Sef Serviciu Achizitii; Titimeaua Ionut ? Sef Serviciu Administratie Publica Locala; Taicutu Felicia ? Director General, Directia Generala Economico ? FinanciaraLista persoanelor care aproba bugetul este anexata in sectiunea documente, ?Lista consilieri judeteni?, respectiv Hotararea CJC 240/27.06.2012.Nota: Declaratia se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, daca este cazul.- Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAPnr. 314/2010, conform Formularului 6.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.- Prezentare declaratie, privind calitatea de participant la procedura conform Formularului 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Documentul se va depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? .Informatiile cuprinse in certificatul constatator trenuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, operatorul economic a carei oferta s-a clasat pe primul loc, va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original/copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea de informatii generale, din care sa rezulte si media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 600.000 lei fara TVA., Prezentarea bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta va prezenta alte documente edificatoare disponibile operatorilor economici, care sa demonstreze indicatorul financiar.Nota: Echivalentul in lei a valorilor exprimate in euro se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie si lista principalelor livrari de produse similare obiectului achizitiei din ultimii 3 ani, continand valoarea initiala si finala a contractelor, perioade de furnizare, calitatea ofertantului in cadrul contractului (unic, asociat, subcontractant), beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Exp simil sa fie demonstrata prin prezentarea unui contract de furnizare produse, similar obiectului achizitiei, in ultimii 3 ani a carui valoare sa fie de, minim 200.000 lei fara TVA;Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii exp. sim. se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Echivalentul in lei a valorilor exprimate in euro se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR., - Cerinte: parti relevante ale contract. care sustine exp. simil., orice alt doc. justific. din care sa rezulte val. solicitata emis sau contrasemnat de o autoritate ori de clientul privat beneficiar; pv de receptie/pv de predare-primire/recomand. din partea benefic. din care sa reiasa modul de indeplin. a oblig. contractuale /doc. constator cu privire la contr. care demonstr. exp simil. doc. conform. cu preved art. 97^1 din HG 925/2006 cu modific. si complet. ulter) In cond. in care ofertantii au participat la derularea unor contracte similare in calitate de asociat sa prezinte parti relevante ale contract. de asoc, orice alte doc. justificative prin care sa demonstr. valoarea solicitata ca experienta similara, Toate doc. solicitate se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de ofertant., Declaratie pe proprie raspundere privind detinerea sub orice forma a unui spatiu corespunzator pentru depozitarea produselor furnizate, situat pe raza judetului Constanta. NOTA: Ofertantului declarat castigator i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte , in copie, documentele care fac dovada detineri sub orice forma a spatiului corespunzator pentru depozitarea pachetelor/produselor., Declaratie pe proprie raspundere privind detinerea sub orice forma a mijloacelor de transport necesare transportului si distribuirii tuturor pachetelor la destinatiile solicitate de achizitor. NOTA: Ofertantului declarat castigator i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte , in copie, documentele care fac dovada detineri sub orice forma a mijloacelor de transport., Informatii privind personalul de care ofertantul dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, in vederea derularii contractului, respectiv personal pentru ambalarea, transportul, depozitarea, manipularea si distribuirea produselor/pachetelor., Se solicita mostre in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului.Mostrele reprezinta cerinta de calificare cf.art.188 alin.(1) lit.e) din OUG nr.34/2006., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer