Achizitie publica - Furnizare echipament cadre.
Detaliu pentru invitatia numarul 345870
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345870/25.04.2013
Denumire contract: Furnizare echipament cadre.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATIICod fiscal: 4193079, Adresa: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Jilava, Telefon: +40 4570155, Fax: +40 4570155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipament cadre.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta va incheia un contract de furnizare echipament cadre.
II.1.6) CPV: 35811300-5 - Uniforme militare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 554.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare, in conf.cu art.43^1, alin.(2), lit. a) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, este: lot 1:536 lei;lot 2:1370 lei; lot 3:704 lei.Echivalenta lei/valuta se va efectua la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data depuneri ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul nr.11)- scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca sau societate de asigurari.In acest caz scrisoarea se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de depunere a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.? ordin de platain favoarea autoritatii contractante in cont RO19TREZ4215005XXX000242 ?Trezoreria Ilfov ( se va incarca in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor);depunerea in numerar, la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 si de asemenea un cuantum din garantia de patricipare se poate retine in conditiile prevazute de art. 278^1, alin (1), (2) si (5) din OUG 34/2006.Nota: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse, cf. HG 925/2006, art.36, lit.a.), ofertele fiind considerate inacceptabile.Pentru ofertantii care intra sub incidenta Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garrantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata.Se va prezenta dovada incadrarii operatorului respectiv in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea fara TVA acontractului ;Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul nr.18)prin retineri succesive din sumele datorate, pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie trebuie sa fie valabila pe toata perioada derularii contractului subsecvent.Nota: Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Solicitat ? Cerinta obligatorie? completare formular AIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se va depune on?line.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Solicitat ? Cerinta obligatorie- completare formular B.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezentarea certificatelor prin care seconfirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Se va depune on?line.Declaratie pe proprie raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independenta.Solicitat ? Cerinta obligatorie ? completare formular C.Se va depune on?line.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1.Solicitat ? Cerinta obligatoriePersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: ? Luncasu Catalin ? director? Mihai Cristina ? director adjunct? Maria Costache ? contabil sef- Gheorghe Luminita- persoana imputernicita pentru acordarea vizei CFPP? Andronache Raluca ? consilier juridic-membru comisie de evaluare;
- Roman Carmen ?sef serviciu achizitii-rezervapresedinte comisie de evaluare;
- Simona Spataru ? ofiter achizitii- intocmire documentatie de atribuire, membru rezerva comisie de evaluare- Sterian Alina ?ofiter achizitii-membru comisie de evaluareMariana Patrascu ? ofiter achizitii ? presedinte comisie de evaluareMiuta Gutanu ? economist ? membru comisie de evaluareBitu Mihaela ? agent achizitii ? membru comisie de evaluare ? completare formular DSe va depune on?line.Nota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse in original / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.a. In cazul depunerii unei oferte cu subcontractanti fiecare subcontractantare obligatia de a depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor de mai sus.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune declaratiile privind neinacrarea in art. 180, 181, lit.a), c^1)si d)si art.69^1 din OUG 34/2006In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Persoane juridice/fizice romaneSolicitat ? Cerinta obligatorie? prezentarea Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei din care sa rezulte informatii de identificare, sediul social, administratori, domenii de activitate, durata societatii, asociati, capital social, puncte de lucru. Se va depune on?line.Persoane juridice/fizice straine.Solicitat ? Cerinta obligatorie ? documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romane.Se va depune on?line.Nota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse inoriginal / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru calificare autoritatea contractanta solicita Buletine de analiza pentru pentru materia prima a produselor din care sa rezulte caracteristicile soilicitate in fisele tehnice.Solicitat ? Cerinta obligatorie- Se prezinta Buletinele de analiza pentru materia prima aproduselor din care sa rezulte caracteristicile soilicitate in fisele tehnice.Se vor depune on-line.Nota: Toate documentele soliciate mai sus vor fi depuse depus in original/copie legalizata/ copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 09:09