Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Echipament de faltuit cu patru falturi paralele


Detaliu pentru invitatia numarul 355532
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
Numar invitatie: 355532/08.11.2013
Denumire contract: Furnizare Echipament de faltuit cu patru falturi paralele
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICACod fiscal: 7593088, Adresa: B-dul Libertatii nr.16, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213181818, Fax: +40 213181833
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sistem Statistic National)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Echipament de faltuit cu patru falturi paralele
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Echipament de faltuit cu patru falturi paralele
II.1.6) CPV: 22500000-5 - Placi sau cilindri tipografici, alte echipamente de tipografie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 55, 629 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui prin oricare din formele prevaz. la art. 86 din H.G nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara ori de o societate de asigurari, OP), mai putin numerar la casieria autorit. contractante. Garantia de participare se va posta, scanata, in SEAP, iar originalul se va prezenta la sediul autoritatii, pana la data limita de depunere a ofertei. In cazul constit. garanti. de parti. prin OP, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare. Conform prev. art. 16 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, benefi. de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de partici. stab. in Docum. de atribuire. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM, operat. eco. au obligatia de a prezenta la data si ora stabli. pentru depunerea ofertelor declar. privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderi. mici si mijlocii prevaz. in Anexa 1 la Legea 346/2004. In conf cu prev art.86(6) din HG 925/2006 dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita de depunerea ofertelor. Perioada de valabilitate a garanti.de particip. va fi egala cu perioada de valabili. a ofertei (valabili. ofertei este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor (cf. art.85 lit.HG 925/2006) Cuantum: 1100 lei. Contul de garantii: RO03TREZ7005005XXX000207 deschis la Trezorerie Municipiu Bucuresti, Cod fiscal :7593088 4.Garant. de particip. va fi retinuta/restituita in cond. prev. la art. 87 si 88 din H.G. 925/2006. Data echiavalentei leu/valuta (curs BNR) este data de publicare a invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180, din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitate) (formularul 1);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, din O.U.G. nr. 34/2006 (formularul 2);
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69'1, din O.U.G. nr. 34/2006 (formularul 3) si lista persoanelor cu functii de decizie in cadrul procedurii: Andrei Tudorel, Jifcu Gabriel, Vaida Muntean Gheorghe, Constantinescu Mariana, Chiran Cristian, Munteanu Laurentiu, Manea Dumitru, Daiteanu Adriana, Mihaicuta Marian si Profiroiu Razvan;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formularul 4);
-Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor, Ag. Nat. Adm. Fiscala, din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original sau in copie conform cu originalul;
-Certificat fiscal eliberat de Compart. Impozite si Taxe Locale din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original sau in copie conform cu originalul. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in original sau copie lizibila, conform cu originalul, cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorul economic trebuie sa prezinte formularul de oferta(formularul 5);Informatii privind cifra de afaceri: prezentarea formularului6 - informatii generale, din care sa rezulte cifra de afaceri din ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat prin cel putin un contract insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar ISO 9001-sau echivalentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2013 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer