Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare echipament de protectie


Detaliu pentru invitatia numarul 333468
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L.
Numar invitatie: 333468/09.08.2012
Denumire contract: furnizare echipament de protectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L.Cod fiscal: RO 27449967, Adresa: STR VALENI NR 32, Ploiesti, Telefon: 0244525252, Fax: 0244510353
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura SC Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti SRL, str.Valeni nr. 32, Ploiesti, Romania, cod postal: 100046, telefon: +40 244525252, fax: +40 244510353, persoana de contact: Catalin Zamfir - Serv.R.U.P.M.si ISU; Luminita Dimache -Serv.Marketing, Aprovizionare, Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti SRL. str.Valeni, nr.32, Ploiesti, Sala de sedinte, etaj 2.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare echipament de protectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare echipament de protectie
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare 2040 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia pentru participare se va constitui in lei, intr-o forma la alegerea operatorului economic, din cele enumerate mai jos: a) prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO79BRDE300SV76016203000 deschis la BRD - Sucursala Ploiesti (codul fiscal al autoritatii contractante: 27449967) b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire c) prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractante.Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta. Ofertele depuse fara dovada platii garantiei de participare, vor fi response. Garantia de participare la licitatie se pierde daca ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valabilit.a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilit.a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achiz.pub./acod-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. Returnarea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise, conform art.88 din HG 295/2006.In cazul depunerii unei contestatii respinse de CNSC ca nefondata, se va retine suma de 1020 lei. Pt. IMM- legea 346/2004
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale; - prin depunerea la caserie a unor sume in numerar, in cazul in care valoarea gar.de buna executie este redusa ca valoare. Se depune in maxim 5 zile de la semnarea contractului de ambele parti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in prev.art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Certificatele privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local-in original sau xerocopie certificata pt.conformitate cu originalul, acestea sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, declaratie privind neincadrarea in prev art 69 1 din OUG 34/2006, persoane cu functie de decizie: director general-Dan Ionita, director Economic-Elena Trican; persoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Presedinte: Catalin Zamfir- Sef SRUPM, ISU;Membrii: Dobrescu Valentina - Sef Serv. Juridic ?Contencios; Constantin Stefan ? Serv. R.U.P.M.; Chira Gabriel- Serv Marketing, Aprovizionare, Achizitii;Justiniana Nita- Serv Marketing, Aprovizionare, Achizitii.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare la licitatie cu oferta independent.In cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici documentele solicitate trebuiesc prezentate de fiecare operator economic in parte Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiPentru persoane juridice romane: a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (original sau copie lizibila conform cu originalul), eliberat cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari impuse (specifice obiectului contractului)- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata).Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident (original sau copie lizibila conform cu originalul).Cerinta obligatorie : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc, I se va solicita prezentarea pt conformitate a documentului in original/ copie legalizata in cazul in care nu l-a prezentat initial in aceasta forma. Solictarea se va face inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de informatii generale a societatii cu media cifrei de afaceri globalape ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011), cifra medie de afaceri min. 204.000 lei. Pt valorile exprimate in euro se vor folosi pt conversie ratele medii anuale de schimb ron/ eur comunicate de BNR pt anii respectivi: 2009- 4.2373 lei, 2010- 4.2099 lei, 2011- 4.2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara ultimii 3 ani, Se va demonstra experienta similara in valoare de min. 102.000 lei, prin prezentarea a unui numar max.de 3 contracte in copiesau parti relevante din contract sau prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Se vor prezenta si max. 3 recomandari aferente acestora., Prezentare dotare tehnica., Buletin de incercari a materialului folosit la confectionarea produselor emis de laborator acreditat RENAR sau echivalent, Monstra de produs, Declaratia de conformitate pentru produs.Acest lucru se va confirma prin buletin de analize emis de Institutul National de Cercetare - Dezvoltare pentru Protectia Muncii sau certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, indentificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante. ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., site-ul SC Servicii de Gospodarire Urbana Ploiesti SRL http: //www.sguploiesti.ro/achizitiipublice2012.html, Serv.Marketing, Aprovizionare, Achizitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer