Achizitie publica - Furnizare echipament de protectie pentru paza, supraveghere/escortare
Detaliu pentru invitatia numarul 336408
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336408/01.10.2012
Denumire contract: Furnizare echipament de protectie pentru paza, supraveghere/escortare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATIICod fiscal: 4193079, Adresa: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Jilava, Telefon: +40 4570155, Fax: +40 4570155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipament de protectie pentru paza, supraveghere/escortare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare echipament de protectie pentru paza, supraveghere /escortare, respectiv: scurta cu gluga si mesada detasabila, costum de protectie, costum termic, tricou, centura multifunctionala, bocanci si pantofi.
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 458, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1-7420lei;Lot2-1700lei;Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei care va fi acceptata: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul nr.11-scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca sau de o societate de asigurari, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in cont RO19TREZ4215005XXX000242?Trezoreria Ilfov ;depunerea in numerar, la casieria autoritatii contractante.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei vor fi respinse, cf.HG nr.925/2006, art.36, lit.a, ofertele fiind considerate inacceptabile.Un cuantum din garantie respectiv 3.732 lei pt.lot1 si 855 lei pentru lotul 2(reprezentand 1% din valoarea estimata a fiecarui lot)se poate retine in conditiile prevazute la art.278ยน din OUG 34/2006.Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-uri, garantia de participarese poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei va fi de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent;Modul de constituire a garantiei: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(formularul nr.18- scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca sau de o societate de asigurari;prin retineri succesive din sumele datorate, pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinctla dispozitia autoritatii contractante, conform H.G.1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-uri, garantia se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea?completare formular A.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181?completare formular B.Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezentarea certificatelor prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Declaratie pe proprie raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independenta-completare formular C.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1?completare formular D.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Ilie Gabriel-director, Mihai Cristina?director adjunct, Costache Maria?contabil sef, Andronache Raluca?consilier juridic, Roman Carmen?sef serviciu achizitii.Toate documentele solicitate obligatorii, se vor depune on?line.Documentele solicitate mai sus vor fi depuse in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.a.In cazul depunerii unei oferte cu subcontractanti fiecare subcontractant are obligatia de a depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.b.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor de mai sus.c.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune declaratiile privind neincadrare in art.180, 181si69^1 din OUG 34/2006.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Pentru persoane juridice/fizice romane?prezentarea Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei din care sa rezulte informatii de identificare, sediul social, administratori, domenii de activitate, durata societatii, asociati, capital social, puncte de lucru, precum si faptulca ofertantul nu se afla instare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul- sindic.Pentru persoane juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romane.Documentele obligatorii, se vor depune online.Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse inoriginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru calificare se solicita o fisa de informatii generale?Se completeaza?anexa 4.Se va depune online.Documentul solicitat va fi depus in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru calificare se solicita lista principalelor contracte care au avut ca obiect furnizarea de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va completa declaratia privind lista principalelor livrari de produse(produsul sau produse similare) in ultimii 3ani ?formularul nr.7.Se va depune online.Documentele se vor depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul., Pentru calificare, autoritatea contractanta solicita o declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti(daca e cazul).?Se completeaza declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti?formularul E.Se va depune on?line.Solicitat ?Cerinta obligatorie, Pentru calificare se solicita mostre pentru toate produsele solicitate in lotul pentru care se depune oferta.Mostrele vor fi depuse la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Mostrele vor fi etichetate, semnate si stampilate de catre operatorul economic. Mostrele vor fi insotite de fisa tehnica, certificat de conformitate si calitate, buletine de analiza emise de laboratorul producatorului pentrumateria/materiile prime de baza. Toate mostrele vor fi insotite de aviz de insotire a marfii si/sau proces-verbal de predare-primire.Mostrele reprezinta cerinta de calificare, ele nu vor fi returnate ramanand la dosarul achizitiei.Pentru produsele castigatoare se vor prezenta buletine de analiza emise de un laborator specializat, acreditat RENAR sau similar pentru materia/materiile prime de baza iar mostrele prezentate raman ca produse etalon. Pentru calificare se solicita documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii-ceertificat(copie) ISO 9001-2008 sau echivalent. Se va depune online
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro sau gratuit de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 12:03