Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipament de scanare a lichidelor, aerosolilor si gelurilor pentru detectia explozibililor lichizi la Aeroportul Oradea


Detaliu pentru invitatia numarul 354039
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: R.A. AEROPORTUL ORADEA
Numar invitatie: 354039/24.09.2013
Denumire contract: Furnizare echipament de scanare a lichidelor, aerosolilor si gelurilor pentru detectia explozibililor lichizi la Aeroportul Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. AEROPORTUL ORADEACod fiscal: RO 73452, Adresa: STRADA CALEA ARADULUI, NR. 80, Oradea, Telefon: +40 259416082, Fax: +40 259455641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipament de scanare a lichidelor, aerosolilor si gelurilor pentru detectia explozibililor lichizi la Aeroportul Oradea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare si livrare echipament de scanare a lichidelor, aerosolilor si gelurilor pentru detectia explozibililor lichizi la Aeroportul Oradea, certificat ECAC, inclusiv servicii de instalare, testare si punere in functiune si instruire personal utilizator
II.1.6) CPV: 35121000-8 - Echipament de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 173, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in suma fixa: 3.400 lei. In cazul constituirii garantiei in moneda Euro sau alta moneda, echivalenta in Lei se va face la cursul de schimb al B.N.R. al respectivei valute valabil la data publicarii invitatiei de participare in S.E.A.P.. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin. 1 din H.G. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Autoritatea contractanta are dreptul de a inregistra garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita (sau o parte a acesteia, dupa caz), atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; - in situatia prevazuta de art. 278ยน din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in situatia in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar contestatia depusa este respinsa. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in S.E.A.P.. Pentru I.M.M.- uri se accepta reducerea garantiilor de participare conform legislatiei in vigoare cu conditia ca ofertantul sa faca dovada ca este I.M.M.. In cazul in care ofertele nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, acestea vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Se constituie in cuantum de 10 % din valoarea contractului de furnizare fara T.V.A. si se va constitui prin: - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform prevederilor H.G. nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, recomandabil sau de preferat sa fie emis de catre o banca sau societate cu corespondent in Romania, care va fi depus in termen de 5 zile de la data incheierii contractului.- depunerea la casierie a unor sume in numerarOfertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de diminuarea cu 50 % a garantiei de buna executie stabilite in fisa de date a achizitiei, conform art. 16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDeclaratia va trebui prezentata si de catre tertul sustinator, dupa caz.Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formularul nr. 1ACerinta nr. 2: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDe asemenea, Formularul nr. 1B - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 lit. a, c indice 1 si d din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006) va trebui prezentata si de catre tertul sustinator, dupa caz.Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formularul nr. 1BCerinta nr. 3: Formular ECI* - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69*1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareFormularul va trebui prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, dupa cazModalitatea de indeplinire: Se va completa Formularul ECI*Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Consiliul de administratie: Presedinte: Gheorghe PASCMembri: Doina DRAGHICI ? reprezentant Ministerul FinantelorElisabeta BUBUI ? reprezentant Consiliul Judetean BihorCarmen Georgeta POLMAN ? reprezentant Ministerul MunciiLaurian ANASTASOF ? reprezentant Ministerul Apararii NationaleConducere autoritate contractanta: Director General: Gheorghe PASCDirector Operational: Marian GHITEAContabil Sef: Claudia BARANResponsabil Achizitii Publice: Cosmin MATESANCerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formularul nr. 31 Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta certificatul constatator conform cerinteiNota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatator emis de ORC, in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2: Detinerea unui Certificat de autorizare valabil, eliberat de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana (sau echivalent) pentru prestarea de activitati in domeniul aviatiei civile, respectiv pentru: - Distribuire materii prime, materiale, echipamente, (auto)vehicule speciale, instalatii si sisteme cu specific aeroportuar sau conex, destinate si utilizate in categoriile de activitati mentionate mai sus sau pentru intretinerea si functionarea aeroporturilorSolicitarea este conform Reglementarii Aeronautice Civile Romanenr. 0 (zero) din 18 decembrie 2006 privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar - RACR-AD-AACDA(Ordinul nr. 2459/2006, Monitorul Oficial nr. 1056 din 30 decembrie 2006).Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta documentul privind certificarea conform cerinteiPersoane juridice/fizice straine: Cerinta nr. 1: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana.Modalitatea de indeplinire: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalCerinta nr. 2: Detinerea unui Certificat de autorizare valabil, eliberat de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana (sau echivalent emis de autoritatile competente din tara unde ofertantul este rezident) pentru prestarea de activitati in domeniul aviatiei civile, respectivpentru: - Distribuire materii prime, materiale, echipamente, (auto)vehicule speciale, instalatii si sisteme cu specific aeroportuar sau conex, destinate si utilizate in categoriile de activitati mentionate mai sus sau pentru intretinerea si functionarea aeroporturilorSolicitarea este conform Reglementarii Aeronautice Civile Romanenr. 0 (zero) din 18 decembrie 2006 privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar - RACR-AD-AACDA(Ordinul nr. 2459/2006, Monitorul Oficial nr. 1056 din 30 decembrie 2006)Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta documentul privind certificarea conform cerintei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii generale si declararea mediei cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani. Nivelul solicitat al mediei cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egal cu suma de 346.000, 00 lei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa declare media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, indeplinirea cerintei se realizeaza prin cumul., Cerinta nr. 2: Situatii financiare anuale (simplificate) - Bilant contabil/extras bilant (in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul) pentru perioada 01.01.2012 - 31.12.2012, Cerinta nr. 3: Angajament Tert sustinator financiar, in ceea ce priveste sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economiciPersoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006Angajamentul nu va fi prezentat de catre ofertantii pentru care nu este necesara sustinerea financiara de catre alta persoana/tert pentru indeplinirea contractului de achizitie publicaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade de livrare/furnizare si beneficiari, insotita de certificate/documente de livrari confirmate pentru cele mai importante livrari, Cerinta nr. 2: Dovezi de instruire a personalului pentru perioada de garantie acordata produsului, Cerinta nr. 3: Informatii privind asocierea: Ofertantii se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prin cerere de oferta, prezentand o oferta comuna, Cerinta nr. 4: Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici (dupa caz): Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economiciAngajamentul solicitat nu va fi prezentat de catre ofertantii pentru care nu este necesara sustinerea tehnica ? profesionala de catre alta persoana/tert pentru indeplinirea contractului de furnizare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer