Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE ECHIPAMENT GRUPA DE INTERVENTIE


Detaliu pentru invitatia numarul 316449
Autoritate contractanta
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: RO 4269126
Adresa: Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis, cod postal 300057, Timisoara
Telefon: 0256200030
Fax: 0256293349
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: FURNIZARE ECHIPAMENT GRUPA DE INTERVENTIE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 35220000-2 - Echipament de reprimare a revoltelor (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: CONTRACT FURNIZARE ECHIPAMENT DOTARE GRUPA DE INTERVENTIE
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 23.09.2011 12:08
Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Penitenciarul Timisoara, str.Popa Sapca nr.7, localiatatea Timisoara, judetul Timis
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Timisoara, str.Popa Sapca nr.7, localiatatea Timisoara, judetul Timis
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 71, 091.4 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Certificat de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelorlocale, -Certificat constatator-Certificat de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului-bilant-fisa de informatii generale-declaratie subcontractanti-garantia de participare - lot 1-198 lei, lot 2-258 lei, lot 3-156 lei, lot 4-198 lei, lot 5-129 lei, lot 6-16 lei, lot 7-23 lei, lot 8-32 lei, lot 9-101 lei, lot 10-76 lei, lot 11-33 lei, lot 12-22 lei, lot 13- 38 lei, lot 14- 56 lei, lot 15- 6 lei, lot 16- 19 lei, lot 17- 9, 5 lei, lot 18- 4, 5 lei, lot 19- 7 lei, lot 20- 6 lei, lot 21- 2, 5lei, lot 22- 3, 5 lei, lot 23-16, 5 lei, lot 24- 2, 5 lei
-direct din SEAP-direct de la sediul autoritatii contractante-garantia de participare - 1413 LEI
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer