Achizitie publica - Furnizare echipament individual de lucru
Detaliu pentru invitatia numarul 330573
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330573/28.06.2012
Denumire contract: Furnizare echipament individual de lucru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE POLITIE LOCALA SECTOR 6Cod fiscal: 17314075, Adresa: SOS. ORHIDEELOR, NR 2D, Bucuresti, Telefon: 4131612, Fax: 4131743
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. ORHIDEELOR, NR 2D, Bucuresti, Romania, cod postal: 7336, telefon: +40 0214131612, fax: +40 0214131743, persoana de contact: Daniela Alexandrina Ghenea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS. ORHIDEELOR, NR 2D, Bucuresti, Romania, cod postal: 7336, telefon: +40 0214131612, fax: +40 0214131743, persoana de contact: Daniela Alexandrina Ghenea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipament individual de lucru
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare echipament individual de lucru, respectiv: camasa bluza maneca scurta/lunga, camasa maneca scurta/lunga, costum vara/iarna femei/barbati, pantaloni vara/iarna femei/barbati, pulover, costum interventie vara, vesta multifunctionala, scurta de vant, scurta imblanita, tricou.
II.1.6) CPV: 35810000-5 - Echipament individual (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 461, 176 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9223, 52 lei constituita prin instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara conform formular 11 sau ordin de plata in contul RO16TREZ7065006XXX004886 deschis la Trezoreria sector 6. IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei participare, conform Legii nr.346/2004, semnand o eclaratie pe proprie raspundere in acest sens ( formularul 12, daca este cazul). Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(60 zile). Garantia de participare la licitatie a ofertantilor, se restituie in conditiile art.88 din HG 925/2006. Se va retine contestatorului, caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art 278^1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului, fara TVA, constituita prin instrument de garantare conform formular 14. IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei participare, conform Legii nr.346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens(daca este cazul).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: completarea Formularului 1. Completarea acestuia se face si de catre tertul sustinator daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: completarea Formularului 2.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta: completarea Formularului 3.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69*1 din OUG nr. 34/2006: completarea Formularului 4 - se va prezenta si de catre subcontractant sau de catre tertul sustinator, daca este cazul. (DirectorGeneral - Marinescu Cezar, Director general Adjunct Caprinciu Mirela, Director Executiv-Mihai Vali, Sef Serviciu Achizitii Publice si Administrativ-Ghenea Daniela).Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completarea Formularului 15. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului. Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestuia in original sau copie legalizata. Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ca persoana fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale a societatii cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010, 2011). Cifra medie de afaceri trebuie sa fie echivalentul a minim 750.000 lei. Pentru valorileexprimate in euro se vor folosi pentru conversie ratele medii anuale de schimb ron/eur comunicate de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi: 2009-4, 2373;2010-4, 2099;2011-4, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara ultimii 3 ani. Se va demonstra experienta similara in valoare de 400.000 lei, prin prezentarea a unui numar max.de 2 contracte in copie si recomandari aferente acestora.Prezentare declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani, Mostre - cate 1 buc pentru fiecare produs ofertat. Produsul depus ca mostra va fi insotit de documentele solicitate pentru receptia produselor.Neprezentarea mostrei constituie temei de inacceptabilitate a ofertei, nefiind indeplinita o cerinta de calificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Descriere: Descriere: a) pentru cel mai mic pret se acorda maximum de puncte, respectiv 60;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) punctajul se acorda astfel : P = (pret minim/po) X 60 puncte, unde po este pretul ofertei respective
Termen de livrare
40
Descriere: Descriere: Descriere: a) pentru cel mai mic termen de livrare (dar nu mai mic de 10 zile) se acorda maximum de puncte, respectiv 40 pct; b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) , dar nu mai mare de 30 zile, punctajul se acorda astfel: T = (termenminim/to) X40 puncte, unde to este termenul de livrare din oferta respectiva; NOTA: Termenul de livrare va fi exprimat in zile; nu se admite termen de livrare ?0?
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 15:03