Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare echipament individual de protectie


Detaliu pentru invitatia numarul 339131
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 339131/09.11.2012
Denumire contract: furnizare echipament individual de protectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dumbravii nr. 140, Sibiu, Romania, cod postal: 550399, telefon: +40 269242411, fax: +40 269214970, persoana de contact: Radu Claudiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Dumbravii nr. 140, Sibiu, Romania, cod postal: 550399, telefon: +40 269242411, fax: +40 269214970, persoana de contact: Radu Claudiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatare forestiera)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare echipament individual de protectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: echipament individual de protectie( imbracamintesi alte materiale de protectie)conform cantitatilor si prevederilor din Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 35113400-3 - Imbracaminte de protectie si de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 22, 911 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cerinta obligatorie: Cuantumul garantiei de participarepentru furnizare echipament individual de protectie este in valoare de :230lei; Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar, numerar la caseria unitatii sau prin instrument de garantare emis in conditii legale de o societate bancara sau de asigurari prezentat in original. Ex: (ordin de plata, fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. conturi: RO65RZBR0000060001392143 ? deschis la Raiffeisen Bank Sibiu.echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru dovedirea situatiei personale a ofertantului s-au solicitat urmatoarele formulare, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si ale actelor mentionate mai jos: Pentru dovedirea situatiei personale a ofertantului s-au solicitat urmatoarele formulare, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si ale actelor mentionate mai jos: 1. Informatii generale. Sa solicitat prezentarea formularului deoarece: autoritatea contractanta trebuie sa cunoascatoate datele de identificare ale operatorului economic (adresa sediu, CUI, nr. de inregistrare la Of. Reg. Comertului, nr. de telefon, fax, e-mail, principala piata a afacerilor). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular.2.Declaratie privind eligibilitatea. Sa solicitat prezentarea formularului deoarece: autoritatea contractanta trebuie sa cunoascadaca operatorul economic nu se afla in niciuna din situatiile prevazute de art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareNota: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Sa solicitat prezentarea formularului deoarece: autoritatea contractanta trebuie sa cunoascain ce calitate participa si depune oferta operatorul economic si daca face parte din grupuri sau retele de operatori economici.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. Sa solicitat prezentarea formularului deoarece: autoritatea contractanta trebuie sa cunoascadaca operatorul economic nu se afla intruna din situatiile prevazute de art 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prezentate la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de achizitie publica).5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in conf. cu preved. art. 9 din ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Certificatele fiscale pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - in conf. cu preved. art. 5 din ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Sa solicitat prezentarea formularului deoarece: autoritatea contractanta trebuie sa cunoascasituatia fiscala a operatorului economic.6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in conf. cu preved. art. 9 din ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Certificatele fiscale pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - in conf. cu preved. art. 5 din ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Sa solicitat prezentarea formularului deoarece: autoritatea contractanta trebuie sa cunoascasituatia fiscala a operatorului economic.7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care semneaza, aproba documentele aferente procedurii sunt: ing. Terea Ioan, ing. Ureche Marius, ec. Inclezan Petre, ec. Darie Manuela, Ing. Harhoi Ovidiu, tehn. Bratu Gheorghe, tehn. Radu Claudiu. Sa solicitat deoarece: autoritatea contractanta trebuie sa cunoascadaca exista conflict de interese intre reprezentantii operatorului economic si persoanele care semneaza, aproba documentele aferente procedurii.8. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Sa solicitat prezentarea formularului deoarece: autoritatea contractanta trebuie sa cunoascain ce calitate participaofertantul la procedura.9-Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlociiS-a solicitat prezentarea formularului: daca este cazul, completarea formularuluisi anexele acestuia pentru dovedirea incadrarii ofertantului in categoria respectiva Pentru dovedirea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale sesolicita: 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta;S-a solicitat: Certificat constatator in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul? , emis cu maxim 30 de zile inainte de datadepunerii ofertelor.S-a solicitat prezentul formular deoarece: Obiectul de activitate, cod CAEN inscris in certificatul constatator trebuie sa aiba corespondenta cu obiectul contractului ce se va atribui.2. Persoane juridice/fizice straineS-a solicitat: -documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - prezentare de documente edificatoare in traducere autorizata;S-a solicitat prezentul formular deoarece: persoanele juridice/fizice straine trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Nu sesolicita deschiderea sediului permanent in Romania pentru operatorii straini.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: S-a solicitat: 1. formularul ( daca este cazul) : ?Informatii privind asocierea?( oferta comuna)prezentare acord de asociere intre membrii grupului.S-a solicitat prezentul formular deoarece: In cazul unui grup de operatori economici care depun in comun o oferta, cerintele obligatorii privind situatia personala si capacitate de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de catre fiecare operator economic in parte, iar cerintele obligatorii privind situatia economica si financiara respectiv capacitatea tehnica si /sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii grupului respectiv, cu mentiunea ca in cazul cerintelor privind lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala acestea se indeplinesc individual., 2. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Se va prezenta doar daca este cazul: "Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora".S-a solicitat prezentul formular deoarece in cazul in care un ofertant doreste sa subcontracteze parti din contract altor operatori economici autoritatea contractanta trebuie sa cunoasca date despre acestia au capacitatea tehnica si/sau profesionala de a onora parti din contract., 3.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevanteSe solicita: Certificarea produselor de catre OC ICSPM-CS din cadrul INCDPMpentru echipamente individuale de protectie(EIP) prin procedurile( ? examinare EC de tip? si/sau ?sistemul de control al calitatii EC pentru produsul final?, " sistem de asigurare a calitatii EC a productiei, prin supraveghere ")reglementate in directiva europeana 89/686/CEE, respectiv HG nr. 115/2004 (sistemul reglementat de certificare , in vederea aplicarii marcajului CE ) si aplicabile produselor cuprinse in Anexa la Caietul de sarcini.S-a solicitat prezentul formular deoarece: ofertantul trebuie sa faca dovada ca produsele ofertate respecta reglementarile cuprinse in directiva europeana 89/686/CEE siale HG nr. 115/2004 privind echipamentele individuale de protectie., 4. Mostre, descrieri si fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru.S-ausolicitat mostre, descrieri si fotografiiin vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului.Pentru articole de imbracaminte se vor prezenta doar mostre de stofa sau altemateriale textile din care sunt confectionate imbracamintea ( 5 cm x 5 cm cu eticheta corespunzatoare categoriei de produse pe care se va inscrie denumirea produsului si nr.crt. aferent anexei la Caietul de sarcini; pentru celelalte produse se vor prezenta descrieri si fotografii.Nota: Depunerea documentelor , atat cele din sectiunea I cat si din sectiuniile urmatoare ( II, III si IV)se va face in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara1.Factor de evaluare ?pret? ? acest factor de evaluarea fost ales deoarece este un element esential al ofertei, in cazul de fata asigurand achizitia de produse in conditii de eficienta a utilizarii fondurilor proprii de productie.factor pret oferta = reprezintapretul total de oferta la total cantitati solicitate ;Punctajul pentru factorul de evaluare "pret " (P pret) se acorda astfel: a) pentru cel mai scazutpret se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: P pret (i) = pretminim/pret(i)x punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; P pret (i) = pretminim/pret(i) x 90
termen de livrare
10
Descriere: 2.Factor de evaluare ?termen livrare? ( in zile lucratoare)? Termenul de livrare nu poate fi mai mare de maxim 10 zile( pentru un termen mai mare oferta este declarata neconforma)si mai mic de 2 zile ( pentru un termen mai mic oferta nu se puncteaza suplimentar). Pentru cel mai scurt termen de livrare se acorda punctaj maxim, 10 puncte.Pentru alt termen de livrare punctajul se calculeaza dupa formula: P termen l iv=( T min l/T oferte tl) x 10 unde: P termen liv?reprezinta punctaj termen livrare ofertat; T oferta l?reprezinta alt termen livrare ofertat; T min l ?termen livrare minim ofertat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe www.e-licitatie.ro(SEAP) sau de la sediul DS Sibiu, Sibiu, Calea Dumbravii nr. 140 fara plata
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer