Achizitie publica - Furnizare echipament individual de protectie
Detaliu pentru invitatia numarul 339111
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339111/09.11.2012
Denumire contract: Furnizare echipament individual de protectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: -SEAP www.e-licitatie.ro Romania, cod postal: -, telefon: +40 213032997, fax: +40 213052899
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipament individual de protectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea echipamentului de protectiepentru asigurarea conditiilor privind sanatatea si securitate in munca
II.1.6) CPV: 35113400-3 - Imbracaminte de protectie si de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 570 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2291.40 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile Regiei Nationale a Padurilor Romsilva Directia Silvica Mures (RO1590120, J40/450/1991): cont RO23BRDE270SV0304864270 ? BRD Tg-Mures; RO68RZBR0000060000681176 ? Raiffeisen Bank ag Bartok Bela, Garantia de participare obligatoriu va fi postata in SEAP(scanata)si va fi prezentata la la sediul AC de catre totii operatorii economici pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor( exceptie face viramentul bancar)Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006:1145.7 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale. Modul de restituire a garantiei de participare: Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Se va completa formularul Lista principalelor livrari de produse furnizate in ultimii 3 ani. 2. Pentru contractul care sustine indeplinirea cerintei nr. 1 se va completa formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?. Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea unui contract care este/nu este finalizat al care valoare este 80200 lei, dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat, pana la data depunerii ofertei, lucrari partiale potrivit cerintei 1. Contractul va fi insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar (Ex: proces verbal de receptie, document constatator, recomandare ...)., prezentare mostre produs, pentru analizarea produselor ofertate in conformitate cu cerintele caietului de sarcini se vor depune mostre ale urmatoarelor produse: a) Suba scurtab) Cizme cauciucc) Costum fasonatord) Manusi de protectiee) Incaltaminte de protectief) Salopeta docg) Paslarih) Scurta impermeabila cu glugai) CaciulaMostrele solicitate a fi depuse vor fi etichetate corespunzator( date ale agentului economic, marimea, )si se vor depune la sediul AC pana la data limita de depunere a ofertelor si vor ramane in custodia AC pana la finalizarea contractului de furnizare, informatii privind subcontractantii.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care ar urma sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale acestora In cazul in care exista subcontractant se va completa formularul, , Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora. Se vor completa de fiecare subcontractant formularele declaratie privind calitatea de participant la procedura, informatii generale. Declaratie privind neincadrarea in art 69^1 din OUG 34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare din SEAP, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 11:07