Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipament individual de protectie-ansamblu si bluzon de ploaie


Detaliu pentru invitatia numarul 321174
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONPET SA PLOIESTI
Numar invitatie: 321174/01.03.2012
Denumire contract: Furnizare echipament individual de protectie-ansamblu si bluzon de ploaie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: 0244/401360, Fax: 0244/402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Rezervoarelor, nr. 8, Ploiesti, Romania, cod postal: 100559, telefon: +40 244/401360, fax: +40 244/402304, serviciul "Structura de Securitate", situat in corpul A, demisol. Program: luni-joi intre orele 8, 15-16 si vineri intre orele 8, 15-13.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ad-tiv II al SC CONPET SA, situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor, nr. 8 - sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipament individual de protectie-ansamblu si bluzon de ploaie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare echipament individual de protectie-ansamblu si bluzon de ploaie
II.1.6) CPV: 18221000-4 - Imbracaminte impermeabila (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuan gar de part ? 2.120 lei. Valabilitate: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Constituire: a.prin virament bancar, in contul CONPET(RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, BCR Ploiesti), dovedit prin prez.cererii de plata avizate de banca si prin extras de cont vizat de banca, pana la termenul si ora limita de deschidere;b.prin instrument de garantare emis de catre o banca sau o soc.de asig., prezentat in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, elab.conf.model din Formulare, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate;din acest instrum.de garantare tb.sa reiasa fara echivoc ca banca sau soc.de asig.va plati CONPET suma de 2.120 lei, la prima cerere scrisa, si fara oblig.motivarii cererii, cu cond.ca in cerere sa sa se specifice ca suma ceruta este datorata din cauza existentei uneia sau mai multora dintre sit.prevazute de art.87 din HG 925/2006. In plus, in mod obligatoriu, instrum.de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie ce i-a fost respinsa de CNSC, CONPET are dreptul sa retina din garantia de participare, iar banca/soc.de asigurari va elibera catre CONPET, suma stab.in conf.cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006:1.060 lei. c.prin ordin de plata, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, a virarii sumei in contul CONPET mentionat anterior, prin extras de cont vizat de banca, prez. pana la termenul si ora limita de deschidere a ofertelor.Doc.doveditor al garantiei de part. se anexeaza plicului ext. In cazul neprezentarii dovezii constituirii garantiei de part., oferta va fi respinsa, cf.prev.art.33 alin.(3) lit.b), corob.cu art.36 alin.(1) lit.a) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul beneficiaza de reducerea privind cuantumul garantiei de participare, prevazuta de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv.IMM, acesta are oblig.de a anexa plicului ext.al ofertei, documentele prevazute de aceasta Lege.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui prin: - scrisoare de garantie sau instrument de garantare emis de catre o banca sau o soc.de asig bancara in conditiile prevazute in HG nr. 925/2006 conform art. 90 alin. (1)- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) modificat prin HG 1045/19.10.2011, situatie in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul 2 din sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prexenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV ?Anexa Formulare?, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul 3 din sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prexenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV ?Anexa Formulare?, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Cerinta nr. 3Se solicita Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetete localeCerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa reiasa ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local, la ultimul termen legal al scadentei de plata, anterior datei de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant. In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificat de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data depunerii ofertelor.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 4 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantii din alte tari au obligatia de a prezenta documentele solicitate la acest punct in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantii din alte tari au obligatia de a prezenta documentele solicitate la acest punct in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 6Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator, in cazul subcontractarii, subcontractantul) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 6 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantii din alte tari au obligatia de a prezenta documentele solicitate la acest punct in original si in traducere legalizata in limba romana. Persoanele cu functie de decizie in cadrul CONPET sunt: ing. Dorin Tudora ? Director General, ing. Vasile Crisan ? Director Logistica-Achizitii si presedintele comisiei de evaluare; membrii comisiei: ing. Andronela Barbulescu, sing. Mihai Nica, ec. Lucia Dumitrescu, ing. Marcel Boboc, cs. jr. Valentin Marcu, sing. Elena Matei. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, eliberat in luna anterioara sau in cea a deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant, in situatia in care acesta s-a implicat in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2008รท2010) de minimum 212.000 lei., Cerinta nr. 2Bilanturile contabile la 31.12.2009 si 31.12.2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Lista principalelor livrari de produse din care sa rezulte indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin un contract cu obiect asemanator si a carui valoare a fost de minimum 31.800 lei. Ofertantul va anexa copia contractului prezentat ca experienta similara si va prezenta certificare de buna executie: recomandare din partea beneficiarului contractului prezentat ca experienta similara, care se incadreaza in cerintele de la acest punct. Mentionam ca din contractul prezentat ca experienta similara, sunt suficiente numai informatiile privind partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului si durata acestuia, precum si pagina ce poarta semnaturile reprezentantilor legali ai partilor contractante.Vor fi acceptate si documente care vor certifica furnizarea partiala a produselor, cu conditia ca valoarea acestora sa corespunda valorii minime impuse de 31.800 lei.Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care le considera edificatoare in sustinerea sis, Cerinta nr. 2Declaratie si lista privind subcontractantii, Cerinta nr. 3Declaratie de conformitate a produsului finit, emisa si completata conform art. 16 lit. a) si anexa 4 din HG 115/2004.In conformitate cu prevederile art. 1. pct. 14 din HG 809/2005, pentru documentele ce provin de la producatori din U.E., se va prezenta cel putin copie dupa documentul original insotita de o traducereautorizata in limba romana., Cerinta nr. 4Declaratie de conformitate a materialelor utilizate, emisa si completata conform art. 16 lit. a) si anexa 4 din HG 115/2004.In conformitate cu prevederile art. 1. pct. 14 din HG 809/2005, pentru documentele ce provin de la producatori din U.E., se va prezenta cel putin copie dupa documentul original insotita de o traducereautorizata in limba romana., Cerinta nr. 5Certificat de examinare EC de tip, emis si completat conform art. 9 (2), art. 15 (1) lit. c), precum si art. 22 (1) si (2) din HG 115/2004, Cerinta nr. 6Mostre pentru echipamentul ofertat. Acestea vor fi identice cu produsul ce va fi comerecializat. Mostrele de EIP nu necesita inscriptionare, aceasta putand fi realizata separat, pe o bucata de material textil. Mostrele se vor returna pe baza de solicitare scrisa transmisa in termen de 30 de zile de la data incheierii licitatiei. Nu raspundem de mostrele nesolicitate in termenul mai sus mentionat. Certificat ISO care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru domeniul fabricarea articolelor de imbracaminte pentru lucru, sau intermedieri in comertul cu astfel de articole.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer