Achizitie publica - Furnizare echipament individual de protectie-ansamblu si bluzon de ploaie
Detaliu pentru invitatia numarul 321174
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321174/01.03.2012
Denumire contract: Furnizare echipament individual de protectie-ansamblu si bluzon de ploaie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: 0244/401360, Fax: 0244/402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Rezervoarelor, nr. 8, Ploiesti, Romania, cod postal: 100559, telefon: +40 244/401360, fax: +40 244/402304, serviciul "Structura de Securitate", situat in corpul A, demisol. Program: luni-joi intre orele 8, 15-16 si vineri intre orele 8, 15-13.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ad-tiv II al SC CONPET SA, situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor, nr. 8 - sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipament individual de protectie-ansamblu si bluzon de ploaie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare echipament individual de protectie-ansamblu si bluzon de ploaie
II.1.6) CPV: 18221000-4 - Imbracaminte impermeabila (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuan gar de part ? 2.120 lei. Valabilitate: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Constituire: a.prin virament bancar, in contul CONPET(RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, BCR Ploiesti), dovedit prin prez.cererii de plata avizate de banca si prin extras de cont vizat de banca, pana la termenul si ora limita de deschidere;b.prin instrument de garantare emis de catre o banca sau o soc.de asig., prezentat in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, elab.conf.model din Formulare, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate;din acest instrum.de garantare tb.sa reiasa fara echivoc ca banca sau soc.de asig.va plati CONPET suma de 2.120 lei, la prima cerere scrisa, si fara oblig.motivarii cererii, cu cond.ca in cerere sa sa se specifice ca suma ceruta este datorata din cauza existentei uneia sau mai multora dintre sit.prevazute de art.87 din HG 925/2006. In plus, in mod obligatoriu, instrum.de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie ce i-a fost respinsa de CNSC, CONPET are dreptul sa retina din garantia de participare, iar banca/soc.de asigurari va elibera catre CONPET, suma stab.in conf.cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006:1.060 lei. c.prin ordin de plata, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, a virarii sumei in contul CONPET mentionat anterior, prin extras de cont vizat de banca, prez. pana la termenul si ora limita de deschidere a ofertelor.Doc.doveditor al garantiei de part. se anexeaza plicului ext. In cazul neprezentarii dovezii constituirii garantiei de part., oferta va fi respinsa, cf.prev.art.33 alin.(3) lit.b), corob.cu art.36 alin.(1) lit.a) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul beneficiaza de reducerea privind cuantumul garantiei de participare, prevazuta de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv.IMM, acesta are oblig.de a anexa plicului ext.al ofertei, documentele prevazute de aceasta Lege.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui prin: - scrisoare de garantie sau instrument de garantare emis de catre o banca sau o soc.de asig bancara in conditiile prevazute in HG nr. 925/2006 conform art. 90 alin. (1)- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) modificat prin HG 1045/19.10.2011, situatie in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2008รท2010) de minimum 212.000 lei., Cerinta nr. 2Bilanturile contabile la 31.12.2009 si 31.12.2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Lista principalelor livrari de produse din care sa rezulte indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin un contract cu obiect asemanator si a carui valoare a fost de minimum 31.800 lei. Ofertantul va anexa copia contractului prezentat ca experienta similara si va prezenta certificare de buna executie: recomandare din partea beneficiarului contractului prezentat ca experienta similara, care se incadreaza in cerintele de la acest punct. Mentionam ca din contractul prezentat ca experienta similara, sunt suficiente numai informatiile privind partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului si durata acestuia, precum si pagina ce poarta semnaturile reprezentantilor legali ai partilor contractante.Vor fi acceptate si documente care vor certifica furnizarea partiala a produselor, cu conditia ca valoarea acestora sa corespunda valorii minime impuse de 31.800 lei.Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care le considera edificatoare in sustinerea sis, Cerinta nr. 2Declaratie si lista privind subcontractantii, Cerinta nr. 3Declaratie de conformitate a produsului finit, emisa si completata conform art. 16 lit. a) si anexa 4 din HG 115/2004.In conformitate cu prevederile art. 1. pct. 14 din HG 809/2005, pentru documentele ce provin de la producatori din U.E., se va prezenta cel putin copie dupa documentul original insotita de o traducereautorizata in limba romana., Cerinta nr. 4Declaratie de conformitate a materialelor utilizate, emisa si completata conform art. 16 lit. a) si anexa 4 din HG 115/2004.In conformitate cu prevederile art. 1. pct. 14 din HG 809/2005, pentru documentele ce provin de la producatori din U.E., se va prezenta cel putin copie dupa documentul original insotita de o traducereautorizata in limba romana., Cerinta nr. 5Certificat de examinare EC de tip, emis si completat conform art. 9 (2), art. 15 (1) lit. c), precum si art. 22 (1) si (2) din HG 115/2004, Cerinta nr. 6Mostre pentru echipamentul ofertat. Acestea vor fi identice cu produsul ce va fi comerecializat. Mostrele de EIP nu necesita inscriptionare, aceasta putand fi realizata separat, pe o bucata de material textil. Mostrele se vor returna pe baza de solicitare scrisa transmisa in termen de 30 de zile de la data incheierii licitatiei. Nu raspundem de mostrele nesolicitate in termenul mai sus mentionat. Certificat ISO care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru domeniul fabricarea articolelor de imbracaminte pentru lucru, sau intermedieri in comertul cu astfel de articole.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 16:04