Achizitie publica - FURNIZARE echipament IT pentru investitie in cadrul proiectului ?Modernizare si extindere cladire principala Liceul Alexandru Papiu Ilarian cu un corp de cladire D+P+2E si modernizare teren sport cu anexe ?
Detaliu pentru invitatia numarul 331792
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331792/16.07.2012
Denumire contract: FURNIZARE echipament IT pentru investitie in cadrul proiectului ?Modernizare si extindere cladire principala Liceul Alexandru Papiu Ilarian cu un corp de cladire D+P+2E si modernizare teren sport cu anexe ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DEJCod fiscal: 4349179, Adresa: Str. 1 Mai nr.2, Dej, Telefon: 0264212799, Fax: 0264212750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Mai nr.2, Dej, Romania, cod postal: 405200, telefon: +40 264212799, fax: +40 0264212750, persoana de contact: Nicolae Tohaneanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Dej, str.1 Mai nr.2, jud.Cluj, Compartiment Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE echipament IT pentru investitie in cadrul proiectului ?Modernizare si extindere cladire principala Liceul Alexandru Papiu Ilarian cu un corp de cladire D+P+2E si modernizare teren sport cu anexe ?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare echipament IT in vederea dotarii laboratoarelor de informatica si salilor de clasa pentru Liceul Alexandru Papiu Ilarian din municipiul Dej
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 462, 927.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Val. gar. de particip. este de7.000 lei. Termen de valab.60 zile de la termenul limita de primire a of.Mod. de constit.acceptate: 1.Prin virament bancar sau printr-un instrum.de garant. emis in cond. legii de o soc. banc.ori de o soc. de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prev. in doc. de atrib.2. Scrisoare de gar. banc., care este de preferat sa fie emisa de o banca din Romania ? Form. 29. Durata de valab. sa fie minin 60 zile de la data dep. of.3.Depunere in numerar-lei- la Casieria Aut. Contr.4.Ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirm.de catre banca pana la data deschiderii of.in contul Aut. Contr. Trez. DejRO12TREZ2175006XXX000065).Cod fiscal: 4349179In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stab. pt. deschid.of.In cazul asociatiilor, gar. de particip. poate fi constit.de catre unul sau mai multi asociati.Of. care vor constit. gar. de particip. in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modif. si compl. ult., au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind nr. de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin completarea Form. nr. 17 si in cazul asociatilor toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o IMM.-Clauza de retinere: In conform. cu art.278 ^1 alin.1 din OUG.34/2006(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de particip. in raport cu val. estim.a contr. urm. sume: a) intre 420.001 lei si 4.200.000lei inclusiv- 4200+0, 1% din ceea ce depaseste 420.000 lei- valoarea rezultata ce se re?ine este de4.243leiin raport cu valoarea estimata de 462.927, 84 lei.
Garantie de buna executie
DaIn procent de 10% din pretul contractului fara TVA. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.90 din HG nr. 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea;2.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.a) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente valabile, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;b) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana- Operatorii economici vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.- Documentele se vor accepta in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura- Formularul nr.3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ?Formular nr.5 -- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile articolului 69 alin.1) evitarea conflictului de interese din OUG.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337 din 2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Primar ing.Morar Costan, Viceprimar Chira Claudiu, Director economic ec.Drentea Angela, Director Tehnic ing.Zegrean Calin, Sandor Vasile, Tecar Dorina, Tohaneanu Nicolae, Pop Emil Gabriel, Teodorescu Radu Gabriel, Clinciu Cristian, Salajan Lenuta, Muresan Adriana Rodica, Itt Aurelia Gheorghita.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/2010 - ANRMAP -- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Anexa 1 din Ordin 314/2010 - Formular nr.6 1. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati - Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.a. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati - Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.- Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.- Documentele se vor accepta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Sistemul de management al calitatii- Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 09:47