Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipament IT pentru Municipiul Baia Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 343576
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BAIA MARE
Numar invitatie: 343576/06.03.2013
Denumire contract: Furnizare echipament IT pentru Municipiul Baia Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: +40 262211001, Fax: +40 262212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, persoana de contact: Centrul de Informare pentru Cetateni ? parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Baia Mare, str. Gh. Sincai nr. 37, parter, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipament IT pentru Municipiul Baia Mare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul-cadru are ca obiect furnizarea de echipament IT in vederea asigurarii infrastructurii Sistemului Informatic Integrat pentru managementul activitatilor din Primaria Baia Mare si inlocuirea echipamentului uzat fizic si moral, constand in: - Computere de birou- Imprimante laser A4 (color si monocrom)- Laptopuri
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 513, 919 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P. se prezinta in original, in cuantumul prevazut mai jos si avand o perioada de valab. de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. G.P. se va prezenta anexat Scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei. Mod de constituire: a) fie separat pe loturi, pt. fiecare lot pe care se face oferta, b) fie cumulat pe toate loturile pt. care se face oferta, dar in acest caz este obligatorie anexarea unei declaratii cu un centralizator in care sa se precizeze loturile pentru care s-a constituit G.P. Cuantum: Pt. LOT1:5850 lei, pt. LOT2:2845 lei, pt. LOT3:1582 lei. Se constituie in una din urmatoarele forme: Virament bancar in contul: RO 84 TREZ 4365 006X XX00 0129 - Trezoreria Baia Mare (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca - extras de cont pana la data limita depunerii ofertelor); SAU Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari; SAU prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante - doar in cazurile in care cuantumul GP este de maxim 5000 lei. Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si va prezenta toate situatiile in care G.P. poate fi retinuta de autoritatea contractanta, respectiv ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valab. a ofertei; In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul ec. in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din GP a ofertantului contestatar, suma de: Pt. LOT 1:2925 lei, Pt. LOT 2:1422, 50 lei, Pt. LOT 3:791 lei. GP emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in lb. romana. Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul euro din data publicarii anuntului de participare, comunicat de BNR.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 12. Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Precizari: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum si certificatele de atestare fiscala solicitate;
- Certificatele solicitate se pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 3Persoanele cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare- Istvan Ludescher ? Viceprimar- Dumitru Matei ? Viceprimar- Vasile Barbul ? Administrator Public- Rodica Brad ? Secretarul Municipiului Baia Mare- Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica- Lucia Radu ? Director executiv Directia Cheltuieli- Aurica Todoran ? Director executiv Directia Juridica, Administratie Publica Locala- Carmen Zamfirescu ? Director executiv Directia Achizitii, Concesiuni- Radu Ionel Bolchis ? Director executiv Directia Programe, Proiecte, Strategii- Ramona Bodzer ? Sef Serviciu Achizitii Publice- Codruta Lazar ? Sef Serviciu Relatii Publice- Artur Markovits ? Sef birou, Biroul Tehnologia Informatiei- Anca Ginguta ? Inspector Principal, Serviciul Achizitii Publice- Adriana Suciu ? Inspector Principal, Serviciul Achizitii Publice- Mircea Poganceanu ? Inspector Superior, Biroul Tehnologia InformatieiConsilieri locali: Teodor Ardelean, Mihaela-Elena Campan, Marius Serban Bondici, Rodica Boros, Calin - Ioan Bota, Ciprian Marius Cozoplean, Laura Ghinea, Dan Andrei Grumaz, Gabriela Hofer, Ilie Tudorel Danut, Stefan Lupsa, Ioan Mandra, Radu Micle, Liliana Reghina Moga, Mihai Moroz, Dorel Grigore Muresan, Stefan Pop, Adrian Vasile Popa, Ionut - Rares Pirvu, Marinel Rob, Noemi Erika Vida.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 34. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 4.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 4 1. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si este autorizat; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990, in forma valabila. Informatiile/datele din cartificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Nota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul acordului-cadru si de a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Media cifrei de afaceri globale din ultimii trei ani financiari incheiati va fi de minim: - LOT 1:67.974, 00 lei;
- LOT 2:40.832, 00 lei;
- LOT 3:13.560, 00 lei.Media cifrei de afaceri globale pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in furnizarea produselor ce fac obiectul acordului ? cadru.In acest sens, se va prezenta o lista cu principalele livrari de produse similare din ultimii 3 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.Livrarea produselor se va confirma prin prezentarea a maxim unui certificat/document emis sau contrasemnat de catre de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.- Pentru LOT 1:33.987, 00 lei, fara T.V.A.- Pentru LOT 2:20.416, 00 lei, fara T.V.A.- Pentru LOT 3:6.780, 00lei, fara T.V.A., Cerinta nr. 2.Ofertantul va prezenta descrieri, fotografii si/sau fise tehnice/cataloage pentru fiecare tip de produs ofertat, a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care se solicita acest lucru. Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportat la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea pentru domeniul contractului. Ofertantul va prezenta un cerificat valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii in domeniul acordului-cadru. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2013 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer