Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE ECHIPAMENT IT SI SOFTWARE


Detaliu pentru invitatia numarul 321589
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SA
Numar invitatie: 321589/12.03.2012
Denumire contract: FURNIZARE ECHIPAMENT IT SI SOFTWARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SACod fiscal: 11776466, Adresa: Str. Portului nr.34, Galati, Telefon: 0236/460660/121, Fax: 0236/460140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Portului nr.34, Galati, Romania, cod postal: 800025, telefon: +40 236460660, fax: +40 236460140, persoana de contact: Gabriela David
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Portului nr.34, etaj II, Galati, Romania, cod postal: 800025
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE ECHIPAMENT IT SI SOFTWARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie furnizarea de echipamente IT (computere personale, imprimante, copiator) si software precum si servicii de intretinere si asistenta pentru computere , periferice sisoftware, in vederea asigurarii continuitatii si optimizarii activitatii membrilor unitatii de implementare a proiectului ? Lucrari de infrastructura portuara : Cheu dana 23 si 25 partial din portul Braila,
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 538 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1810leiValabilitatea Garantiei de participare ? 100 zilede la data depunerii ofertelorForma de constituire a garantiei de participare: - In conformitate cu preved. art.86 din H.G 925/2006, garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(FORMULARUL 5)Daca garantia de participare se constituie prin ordin de plata, confirmat de banca emitenta, viramentul se va face in conturile : BANCA TRANSILVANIA Galati : RO59BTRL01801202A11573XXRONBRD Galati: RO92BRDE180SV03879201800RONOfertantii incadrati in categoria inteprinderilor mici si mijlocii si care prezinta declaratie in acest sens (conform anexei la Legea 346/2004 privind stimularea infintarii si dezvoltarii inteprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), au dreptul de a constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la fiecare asociat. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria IMM pentru a beneficia de reducerea in cauza.Conditii de retinere a garantiei de participare- Conform HGR. Nr. 925/2006, art. 87In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, CN APDM SA Galati va retine contestatorului garantia de participare de 905 Lei(conf. Art.278 ind. 1, a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.)Conditii de restituire a garantiei de participare: - conform HGR nr. 925/2006 , art . 88
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului, exclusiv TVA.IMM beneficiaza de prevederile art. 16 alin. (2)din Legea nr. 346 / 2004, cu conditia de a face dovada ca indeplineste conditiile art. 3 din Legea nr. 346 / 2004.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la fiecare asociat. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria IMM pentru a beneficia de reducerea in cauza.Conditii de constituire a garantiei de buna executie: -Garantia de buna executie se va constitui sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate de asigurari din strainatate, cu corespondent in Romania . Instrumentul de garantare va fi emis in condi?iile legii , in favoarea autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 dinOUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute laart.69?1 dinOUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -George Petcu ? Director General-Mihai Ochialbescu ? Project Manager-Aura Amariei- responsabil tehnic proiect-Adrian Panfil ? administrator retea-Lilica Duia- responsabil financiar proiect-Corina Scarlat- consilier juridic-Viorel Simionescu ? responsabil achizitii proiect-Situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care certificatul de atestare fiscala prezinta datorii, ofertantul are obligatia sa prezinte dovada achitarii acestora pana la data depuneriiofertelor.Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.-Ofertantul participant la procedura trebuie sa i?i asume, pe propria raspundere, veridicitatea si completitudinea informatiilor din FORMULARUL 7. Certificat constatator de la Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura reprezentantului legal al ofertantului si stampila, din care sa rezulte: - numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori- obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC.- domeniul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul participant la procedura (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) vor completa o lista a principalelor livrari de produse similare obiectului achizitiei efectuate in ultimii 3 ani ., III.2.3.2.) Ofertantul participant la procedura(operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa prezinte minimum o recomandare /document constatator pentru una din livrarilede produse similare obiectului achizitiei, precizate in Lista de la III.2.3.1.) in care beneficiarul indica modul de indeplinire de catre contractant a obligatiilor contractuale/ cerintelor privind furnizarea de produse similare obiectului achizitiei., Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin 2 persoane tehnice autorizate pentru activitatea de intretinere si asistenta in perioada de garantie pentru produsele ofertate. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru productia (ansamblarea) saufurnizarea (comercializarea) produselor similare, conformISO 9001:2008, valabile la data deschiderii ofertelorSe va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer