Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipament sportiv pentru Festivalul Olimpic al Tineretului European, Brasov 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 340182
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comitetul Olimpic si Sportiv Roman
Numar invitatie: 340182/27.11.2012
Denumire contract: Furnizare echipament sportiv pentru Festivalul Olimpic al Tineretului European, Brasov 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComitetul Olimpic si Sportiv RomanCod fiscal: 13746143, Adresa: Calea Victoriei, nr. 155, bl.D1, Tronson 5, etaj 3, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213101198, Fax: +40 0213150490
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Marasti nr.20A, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011468, telefon: +40 0213101198, fax: +40 0213150490, persoana de contact: Mioara Micu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bulevardul Marasti nr.20A, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011468.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipament sportiv pentru Festivalul Olimpic al Tineretului European, Brasov 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare echipament sportiv pentru Festivalul Olimpic al Tineretului European, Brasov 2013, conform descrierilor si caracteristicilor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 18412300-3 - Costume de schi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 347, 713.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 6.900 lei. Modalitate de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art.86, alin 1 din HG 925/2006. Valabilitatea garantiei de participare: 60 de zile la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii la solicitarea autoritatii contractante, cu maximum 30 de zile. Autoritatea contractanta va retine 1% din valoarea estimata a contractului (3.477 lei) in conditiile art.278, indice 1, alin.1, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor. Ea se poate constitui prin Scrisoare de garantie bancara, prin Ordin de plata in contul RO07INGB0001000116658918, deschis la ING Bank sau prin alt instrument de garantare emis de o societate de asigurari.Data la care se va face echivalenta leu/euro este 29 noiembrie 2012.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie : in cuantum de 10% din valoarea contractului de furnizare de produse, fara TVA. Modalitatea de constituire : conform art. 90 din H.G. nr.925 din 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea conform art.180 din OUG nr.34/2006 (Formularul 2 din sectiunea ?Formulare)2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006. (Formularul 3, din sectiunea -Formulare). Pentru demonstrarea neincadrarii in situatiile art.181 din OUG nr.34/2006, se vor prezenta urmatoarele documente: a.Certificat de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie certificata ?conforma cu originalul?;b.Certificat de atestare fiscala, privind impozitele, taxele si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie certificata ?conforma cu originalul?.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 4 din sectiunea ?Formulare).4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 (Formularul 5 din sectiunea ?Formulare). Formularul va fi prezentat si de catre asociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul. Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: a. Ioan Dobrescu ? secretar general; b. Arthur Hoffmann ? secretar general adjunct; c.Mioara Micu ? director departament achizitii publice;d. Carmen Trocan ? director departament resurse umane, juridic si relatii cu autoritatile; e.Gheorghita Voicu-director economic, Alexandru Epuran ? sef de misiune FOTE Brasov 2013, Florin Misca ? director sport. Comisia de evaluare Mioara Micu ? presedinte cu drept de vot, Alexandru Epuran ? membru, Georgeta Misca ? membru, Liliana Dorneanu ? membru, Anca Popescu ? membru, Victoria Stancu ? membru de rezerva. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta in mod obligatoriu, la solicitatrea autoritatii contractante, pentru conformitate, Certificatul Constatator in original/copie legalizata.Pot participa ca ofertanti firme sau asociatii de firme cuprinse in categoria IMM-urilor (Intreprinderi Mici si Mijlocii), conform legislatiei in vigoare. Acestea beneficiaza de facilitatile prevazute in art. 16 pct. 2 din Legea 346 / 2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a demonstra incadrarea in categoria IMM-urilor ofertantii sunt obligati sa prezinte: o declaratie pe propria raspundere conform art. 7 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 6 din sectiunea III);In cazul unei asociatii de firme din aceasta categorie, asociatia poate beneficia de facilitatile legale, numai daca grupul de asociati, in mod cumulativ, se incadreaza in limitele stabilite de legislatia in vigoare pentru IMM-uri.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat de catre organele competente , in copie certificata ?conforma cu originalul?., 2.Fisa de informatii generale (Formularul 7, din sectiunea -Formulare); Ofertantul va face dovada ca in ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) a realizat o cifra medie de afaceri (pentru domeniul de activitate aferent obiectului contractului) cel putin egala cu 695.400 lei. Pentru valorile exprimate in Euro se va utiliza cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala Romana pentru anul respectiv si anume: 2009 ? 1 Euro = 4, 2373 lei, 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 lei, 2011 ? 1 Euro = 4, 2379 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, - 2009, 2010, 2011 (Formularul 8, din sectiunea-Formulare)., 2.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, care confirma furnizarea de produse similare cu o valoare de minimum 347.700 lei, fara TVA, din care sa rezulte: valori, perioada si locul furnizarii produselor, modul de indeplinire al obligatiilor, beneficiar, indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat; se va prezenta pentru acest contract si o recomandare de buna executie sau document constatator (in original sau copie certificata ?conforma cu originalul?). In cazul in care ofertantul a participat in asociere la realizarea unor contracte, aportul acestuia va fi obligatoriu la nivelul valorii mai sus mentionate. In cazul in care contractul similar are valorile exprimate in Euro, se va utiliza cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala Romana pentru anul respectiv., 3.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora? Formularul 9, din sectiunea ?formulare).Daca, pentru indeplinirea contractului ofertantul va avea un subcontractant care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 15% (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica, acesta va specifica acest lucru in formular si va prezenta acordurile de subcontractare in forma scrisa. In cazul in care ofertantul va indeplini in totalitate contractul de achizitie publica, sau intr-o proportie mai mare de 85%, nu este necesara prezentarea documentului., 4.Se vor prezenta mostre la data limita de depunere a ofertelor, pentru toate produsele solicitate prin caietul de sarcini.Mostrelese vor preda pe baza de proces verbal de predare-primire incheiat intre reprezentantul ofertantului si presedintele comisiei de evaluare.Mostrele pentru personalizare cu textul ?ROMANIA? si siglele COSR si/sau FOTE Brasov 2013 se vor prezenta direct pe articolele de echipament sportiv sau distinct pe un suport de material similar, conform indicatiilor din Caietul de sarcini.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si prin solicitare scrisa pe adresa autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer