Achizitie publica - FURNIZARE ECHIPAMENT TRACTABIL PENTRU DETERMINAREA COEFICIENTULUI DE FRANARE LA PDA SI AUTOSPECIALA CONTROL PDA SI TRANSPORT PERSOANE
Detaliu pentru invitatia numarul 326190
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326190/10.05.2012
Denumire contract: FURNIZARE ECHIPAMENT TRACTABIL PENTRU DETERMINAREA COEFICIENTULUI DE FRANARE LA PDA SI AUTOSPECIALA CONTROL PDA SI TRANSPORT PERSOANE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. AEROPORTUL IASICod fiscal: 9671409, Adresa: Moara de Vint 34, Iasi, Telefon: +40 232271590, Fax: +40 232271570
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Moara de Vint 34, Iasi, Romania, cod postal: 700377, telefon: +40 232271590, fax: +40 232271570, persoana de contact: serv.tehnic-M.T.A., comp.achizitii publice-contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. MOARA DE VANT, NR.34, IASI, RA Aeroportul Iasi, sala sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE ECHIPAMENT TRACTABIL PENTRU DETERMINAREA COEFICIENTULUI DE FRANARE LA PDA SI AUTOSPECIALA CONTROL PDA SI TRANSPORT PERSOANE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.6) CPV: 34960000-4 - Echipament aeroportuar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 206, 451 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de lot 1=1980 lei si lot 2=460 lei;Modul de constituire al garantiei de participare.Garantia de participare va fi valabila pentru o perioada de cel putin 180 zile de la data depunerii ofertei.(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;Prin exceptie de la prevederile alin. (1) si numai daca in documentatia de atribuire este prevazuta aceasta posibilitate, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.(6) In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea contractului (fara TVA)( pentru fiecare lot in parte).Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractGarantia de buna executie se poate depune si la casieria autoritatii contractante sau in contul acesteia pana la semnarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea(Formularul 12A ) ;
- declaratie privind neincadrarea in art. 69^1din O.U.G. nr.34/2006 (nominalizare conform cu Formularul 12AA din sectiunea Formulare SI ANUME: dl.Gheorghe Corjautanu-Director General Interimar , dl. Vasile Dumitriu- Director Comercial si dl.Alexandru Anghel ?Director Operational Interimar si Consiliul de Administratie: Bahneanu Catalin, Rebegea Mitica, Ostaficiuc Marius, Parvu Marcel, Bodea Marius, Gheorghica Florian, Damian Ionel, Buiceag Marius;Melania Pripasu-viza CFP, sef serv.tehnic Mihart Sever, responsabil MTA-Tofan Daniel, comp.achizitii publice-Nichitus Monica;)- atrage excluderea ofertantului/asociati/subcontractanti/ terti sustinatori din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica si se depune in original de catre fiecare ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori);
- declaratie Certificat de participare la licitatia cu oferta independent( Formular 12AB) conform ordin 314/2010;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(Formularul 12B) se va completa de catre ofertant individual(in cazul ofertei individuale sau cu sustinere sau oferta individuala cu subcontractanti) asociati( de fiecare asociat in cazul ofertei commune sau oferta comuna+sustinere, sau oferta comuna+subcontractare) ;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura- oferta poate fi depusa in urmatoarea forma: individuala, sau individuala cu sustinere , sau individuala + subcontractanti , sau oferta comuna sau oferta comuna cu sustinere sau cu subcontractare, conform ordin 509/2011 (Formular nr. 12C);1.Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local-din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele2.certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul consolidat general din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Persoanele obligate sa completeze declaratia privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006. oferta individuala, oferta individuala +sustinere, oferta comuna, oferta comuna+sustinere;Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 mofdificata prin Lg.279/2011 si anume a)a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)OUG 34/2006 mofdificata prin Lg.279/2011 si anume: a)a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- Initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal ? prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, insotita de o anexa cu mentiunea succinta si precisa a modului concret de indeplinire a cerintelor (inclusiv valori, cantitati).ANEXA 1- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii Persoane juridice / fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, sa reiasa ca ofertantul are codul CAEN in stransa legatura cu obiectul contractului(sa aiba in obiectul de activitate principal sau in cele secundare codul CAEN pentru partea din contract pe care o realizeaza in vederea indeplinirii obiectului- Furnizare echipament tractabil pentru determinarea coeficientului de franare la PDA si/sauautospeciala control PDA si transport persoane? In cazul ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri -media globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin in suma de 310.000 lei-lot 1 si 93.000 lei- lot 2;, Tert sustinator economic si financiar , daca e cazul , prezentat in forma autentica
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara: Se impune ca cerinta minima obligatorie, realizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar .Confimarea experientei similare prin prezentarea a cel putin 1 contract similar furnizat in ultimii 3 ani(calculati pina la data limita de depunere a ofertelor) si a cel putin 1 recomandare., Informatii privind subcontractantii, Tert sustinator tehnic si profesional, daca e cazul, prezentat in forma autentica
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 10:23