Achizitie publica - Furnizare echipamente IT
Detaliu pentru invitatia numarul 341885
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341885/19.01.2013
Denumire contract: Furnizare echipamenteIT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontaliera Iasi pentru Granita Romania Republica MoldovaCod fiscal: 17560703, Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant nr.69 camera 161 bis, Iasi, Telefon: 0232270646, Fax: 0232260646
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gestionare Fonduri europene)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamenteIT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune achizitia urmatoarelor echipamente: Servere, Imprimante, Computer personal, Computere portabile, Pachete software
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 836.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare (scrisoare de garantie financiara), se va elibera conform Formularului nr 1 si se prezinta obligatoriu in original, pana in data deschiderii ofertelor la sediul BRCT si se depune si in copie scanata depusa si in SEAP. Valabilitate: 60 zile de la data limita de depune a ofertelor.Orice alt instrument de garantare, in conformitate cu art. 86 din HG nr. 925/2006.Cuantumul garantiei de participare astfel cum este el precizat, poate fi platit si prin ordin de plata, pana la data deschiderii ofertelor in SEAP.Copia dupa documentul de plata va fi postata in cadrul SEAP. Cont bancar: Raiffeisen Iasi RO57RZBR0000060011959661.Numerar la sediul achizitorului. Dupa incheierea contractului cu respectarea termenului legal, ofertantii vor emite solicitare in scris in atentia autoritatii contractante, de returnare a garantiei de participare, cu precizarea sumei si a contului in care se doreste sa se efectueze restituirea. Restituirea garantiei de participare: a)operatorului economic castigator, dupa semnarea contractului de furnizare; b)operatorilor economici necastigatori: dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Cuantumul garantiei de participare este 3236 Lei, (2% din valoarea contractului la cursul Inforeuro din luna decembrie 2012, respectiv 1 euro = 4, 51 Lei). Garantia de participare constituita de operatorii economici incadrati conform legii, in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50%, fata de suma fixa solicitata (se completeaza Anexa 1 la Legea 346/2004-Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM respectiv Formularul nr. 2).In conformitate cu art.278^1, alin.1 lit. a)din OUG 34/2006, in masura in care in urma unei contestatii depuse ?Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului-1% din aceasta valoare?.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie: - Numerar la sediul achizitorului-prin scrisoare de garantie financiara?aceasta constituindu-se in anexa la contract in original;
- Autoritatea Contractanta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscla competent un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea nr. 1045 din 19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor1.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180, Formularul nr. 32. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 . Formularul nr. 4. Se vor atasa: a) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat general, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Statb) Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Pentru persoane fizice/ juridice straine: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere, in traducere legalizata.3. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (privind evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006Completarea si semnarea formularului nr 5 (se va consulta lista demai jos cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta ? Anexa la Formularul nr. 5)Lista persoane cu drept de decizie conform Ordinului ANRMP nr. 170/2012:1) Ion APOSTU ? Director Executiv2) Sebastian COSTEA ? Director adjunct STC3) Camelia STINGU ? Director Economic4) Nicolae IORGA ? Director Departament Juridic/Resurse Umane si Achizitii5) Membrii comitetului de evaluare : a. Silviu Simionescub. Veronica Butucc. Daniel Patras DumitriuIn conformitate cu art. 69^1 din OUG 34/2006 ?Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.?Formularul nr 5 va fi depus atat de reprezentantii asocierii, cat si de tertul/tertii sustinator/i, daca e cazul.Subcontractantul, daca e cazul, va depune obligatoriu declaratie pe proprie raspundere, ca nu se afla in situatia descrisa la art. 69^1 din OUG 34/2006.4.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010-Completarea si semnarea Formularului nr. 5.2Ofertantii trebuie sa indeplineasca regula de nationalitate si origine conform Art. 21 din Regulamentul Nr 1638/2006 al Parlamentului European si Consiliului de stabilire a dispozitiilor generale privind instituirea unui instrument european de vecinatate si parteneriat. Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Formular tip care dovedeste forma de inregistrare ca persoana fizica/ juridica - Certificatul constatator, in copie lizibila ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitatede plata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentul prezentat.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, va fi prezentat obligatoriu pentru conformitate, in original/copie legalizata de ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Pentru persoane fizice/ juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privat, Informatii privind asociatii, Prezentarea a minim un certificat/document(constatator/recomandare/proces verbal de receptie) prin care sa confirme livrarea de produse similare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2013 14:23