Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE ECHIPAMENTE BUCATARIE


Detaliu pentru invitatia numarul 349955
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02489 GALATI
Numar invitatie: 349955/05.07.2013
Denumire contract: FURNIZARE ECHIPAMENTE BUCATARIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02489 GALATICod fiscal: 3346980, Adresa: STRADA TRAIAN NUMARUL 199, Galati, Telefon: +40 236425059, Fax: +40 236323002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TRAIAN NUMARUL 199, Galati, Romania, cod postal: 800150, telefon: +40 236425059, fax: +40 236323002, persoana de contact: TEODORA DIANA LECA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA TRAIAN NUMARUL 199, Galati, BIROUL ACHIZITII SI CONTRACTARI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE ECHIPAMENTE BUCATARIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare ( livrare, instalare, punere in functiune si instruirea personalului) a unui pachet de echipamente bucatarie ce cuprinde: Cuptor gastro electric cu accesorii-1buc, Tigaie basculanta-2 buc, Masina de gatit-2buc, Mixer planetar-1buc, Hota centrala cu 2 v-1buc, Masa frigorifica cu refrigerare-1buc, Plita solida gaz-2 buc, Masa tip dulap cu inaltator-2buc, Hota de perete cu ventilatie-1buc, Spalator dublu-1 buc, Spalator cu o cuva-2buc, Spalator cu o cuva si picurator-1 buc, Rastel vesela-2 buc, Butuc transare-1buc.
II.1.6) CPV: 39220000-0 - Echipament de bucatarie, articole de menaj si de uz casnic si articole de catering (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 193, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in valoare de: 3860 lei (sau echivalenta, pentru o garantie de participare depusa in euro se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile );se va constitui printr-un instrument de garantare , emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari emis in original in favoarea autoritatii contractante , prin virament bancar in contul RO23TREZ3065005XXX000219 , deschis la Trezoreria Galati , CF 3346980 sau prin depunere de numerar la casieria unitatii.Garantia trebuie sa fie irevocabila si cu termen de valabilitate cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei , respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia pentru participare se depune in lei , in original , in favoarea autoritatii contractante la compartimentul Documente Clasificate al unitatii pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Intrumentul de garantare trebuie sa fie conform prevederilor art.86 aliniat (3) di HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va retine garantia de participare cf. art 87 alin.1 din HGR 925/2006 si art 278^1 alin 1 lit. a din OUG 34/2006 in suma de :1933 lei.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art.88 din HG 925/2006 , corelat cu art.278 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia , insotita de o copie a documentului de constituire. In cazul in care ofertantul este IMM , va depune toate documentele care atesta calitatea de IMM impreuna cu documentul de constituire, in vederea reducerii cu 50% a cuantumului garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare reprezinta 10% din valoarea contractului, fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie este sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alineat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Garantia se considera irevocabila si de neretractat indiferent de natura clauzelor invocate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 - Formularul 12B.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul nr.4Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006 Formular nr.12 DPersoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : Conducerea spitalului: Comandant - Col.Medic Dr.Draganescu VirgilDirector finaciar-contabil: Ec.Antohi ValentinDirector administrativ: Col.Ec.Cojocaru GabrielJurist : Lapusneanu BogdanEc.Unghianu TeodoraGhinea Mirelaec.Dumitrache Lauraec.Comanici Adrian Certificat constatator emis de Registrul Comertului , prezentat in original /copie lizibila semnata si stampilata si cu mentiunea "conform cu originalul "din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea si/sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie- lista actionarilor pentru evitarea aparitiei conflictului de interese
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2013 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer