Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipamente cu montaj pentru : ,,Scena mobila acoperita pentru activitati festive - 80mp ,comuna Bors ,judetul Bihor,,


Detaliu pentru invitatia numarul 348003
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNABORS
Numar invitatie: 348003/05.06.2013
Denumire contract: Furnizare echipamente cu montajpentru : , ,Scena mobila acoperitapentru activitati festive - 80mp , comuna Bors , judetul Bihor, ,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNABORSCod fiscal: 4390526, Adresa: Bors, nr.200, Bors, Telefon: +40 0259316155, Fax: +40 0259417291
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bors, nr.200, Bors, Romania, cod postal: 417075, telefon: +40 0259316155, fax: +40 0259417291, persoana de contact: GEORGETA LILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Bors , Bors, Strada Principala , nr 200, cod postal 417075, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente cu montajpentru : , ,Scena mobila acoperitapentru activitati festive - 80mp , comuna Bors , judetul Bihor, ,
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea si montarea unei scenemodulara de aluminiu pentru spectacole sau alte evenimente festive - 10m/8 m(1 bucata) -34950000-1 - Structuri portante (Rev.279952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)Scena se compune din : ACOPERIS : - acoperis in 2 ape, acoperit cu prelata din PVC gri .Prelatele laterale vor fi din material fonoabsorbant , ignifug , si perforat de culoare neagra , iar prelata defundal ascenei va aveaculoarea neagra- grinda fata , spate din aluminiu in patru colturi390mm/390mm- grinda laterala din aluminiu in patru colturi- mansoane din aluminiu dotate cu roti pentru a permite ridicarea pe turn a acoperisului- turnurile/stalpii de sustinere ai acoperisului (minim 4) vor fi formati din grinda cu sectiune patrata de 390 x 390mm, diametru tevilor de Ø 50 mm si o grosime a materialului de minim 5 mm;
- capriori de sustinere a baldachinului fata si spate pentru sustinere prelata si ridigizare- creasta acoperis realizata din truss in 4 colturi din aluminiu- capriori si schelete fata spate pentru sustinere prelata si ridigizare- rafter final al capriorilor principali- capriori suplimentari de sustinerea coronamentului- partea de sus a turnului- baza pentru turn dotata cu sisteme de rigidizare si roti- stabilizator si sistem de rigidizare- tub de aluminiu stabilizator de siguranta a turnuluiSCENA : Suprafata totala a scenei este 8/10m , respectiv 40 bucati platforme (podine scena) de 2mx1mPlatformele vor fi cu picioare telescopice reglabile , intre 0, 8m si 1, 4m, profil patrat 60/60/3 mm , duraluminiu , avand 3, 13 kg /buc, cu manson flexibil de guma pe talpaPlatforma va fi neagra , in grosime de 15 mm cu chenar din duraluminiu in grosime de 110 mm si va suporta o presiune maxima este de 800kg/mp. Suprafata platformelor trebuie sa acoperite cu materiale speciale anti-derapante si rezistente la umiditate.Scena se livreaza cu toate elementele de imbinare conform caietului de sarcini , astfel incat aceasta sa fie functionalaScena va fi dotata cu : -Scara modulara 0, 8-1, 4 m 1buc-Balustrada aluminium 1 m1buc-Balustrada aluminium2 m 12buc-PVC Fusta scena 1, 4 x 10 m 1buc
II.1.6) CPV: 34950000-1 - Structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1800 lei .Echivalarea garantiei de participare din alta valuta in lei se face la data care este cu 5(cinci) zile inainte de data limita de depunere a ofertei, la cursul BNR2)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 60 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor .3) Modalitati de constituire: conf. de art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modif.si complet.ulterioare( contul pentru virament al Comunei Bors RO09TREZ0765006XXX010704 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea , CIF 4390526 ) .Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata.(suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.a) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 12A), conform Ordinului nr.314/2010 (Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c)sa de-puna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprin-derile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului sau dupa caz acord de asociere (daca este cazul) (formular 13B)Cerinta 2- Declaratia privind neincadrarea in art.180 din OUG nr 34/2006 , conform Formular 12B , este obligatorie si va trebui prezentata si in cazul unei asocieri de catre fiecare membru al asocierii in parte sau de tertul sustinator , daca este cazul .Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractuluiCerinta 3- Declaratia privind neincadrarea in art.181 din OUG nr 34/2006 actualizata , conform Formular 12C , este obligatorie si va trebui prezentata si in cazul unei asocieri de catre fiecare membru al asocierii in parte sau de tertul sustinator , daca este cazul .Incadrarea oricaruia dintre asociati in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata sau a tertilor sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.Cerinta 4- Declaratia privind neincadrarea in art.69?1 din OUG nr. 34/2006 actualizata, conform formularului 12E este obligatorie pentru evitarea aparitiei conflictului de interese si se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Batori Geza -primar , Zbarcea Adrian -secretar , Balla Piroska -Sef servici financiar contabil , Lorincz Lajos - viceprimar , Lile Georgeta Consilier achizitii publice, Lucaci Sandor- referend specialitate . Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt persoanele ce compun Consiliul Local :1 .Bor Levente; 2 Hegyesi Laszlo -Jozsef;3.Curpas Mihai;4.Lukacs Ibolya;5.Paul Ianos Tivadar;6Kakocz Ludovic Alexandru ;7Bihari Istvan Zsolt;8.Ambrus Zsuzsa;9.Retek Emilia 10.Bondar Iuliu;11.Szatan GyorgyCerinta 5 -certificate fiscale care atesta indeplinirea obligatiilor de plata la Bugetul consolidat si bugetul local -se vor depune in original/copie legalizata/copie conform cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta 1 -Se solicita certificat constatator ORC complet(inclusiv lista actionarilor), din care sa reiasa ca obiectul contractuluitrebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin Certificatul constatator emis de ONRC. Datele din certificatul constatator sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor .Este obligatorie prezentarea in original/copie legalizata/copie conform cu originalul(conform Ordinului 509/ 2011 al ANRMAP), de catre operatorii economici a Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de ates-tare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare . De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.6 ) Limba de redactare a oferte
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Se solicita media cifrei de afaceri globale in ultimii trei aniani 2010, 2011, 2012 (Formular 7)-prag minim solicitat 340.000 lei .Media cifrei de afaceri globaleinultimii trei ani 2010 , 2011 si 2012, sa fie mai mare sau cel putin egala cu 340.000lei..Pentru o evaluare unitara a mediei cifrelorde afaceri globale prezentate in alta valuta decat leul , se va utiliza cursul mediu leu /valuta comunicat de BNR pentrufiecare an in parte. Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2010 ? 1 euro=4, 2848 lei; 31.12.2011-1euro=4, 3197lei, 31.12.2012 - 1 euro=4, 4287 lei;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 -Lista principalelor livrari de produse similare efectuate inultimii trei ani de la data limita de depunere a ofertei.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat unul sau mai multe echipamente similare-Se completeaza Formular nr.14-Lista va fi prezentata in original , semnata si stampilata de catre ofertanti . Curs echivalare: 31.12.2010 ? 1 euro=4, 2848 lei; 31.12.2011-1euro=4, 3197lei, 31.12.2012 - 1 euro=4, 4287 lei;Pentru situatia in care situatia principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani va fi prezentata in in alta valuta decat leul si euro , pentru calculul echivalent se va tine cont de cursulmediu anual lei/ valuta comunicat de BNR , pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 2 Declaratie privind informatii de personal -se va completa formular 12D.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoane de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului.Pentru dovedirea indeplinirii cerintelor de calificare vor fi prezentate diplome, atestate sau alte forme de certificari emise de producator sau de organisme abilitate sauorice dovezi de instruire a personalului specializat pentru montarea scenei, Cerinta nr.3- Informatii privind subcontractantii-se va completa formular 13ADescriere: se vor preciza partile care se vor subcontracta, Cerinta nr.4-Se solicita prezentarea de certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produsului pe ansamblusi al componentelor(exemplu certificate de calitate , certificate de conformitate , declaratii de conformitate in raport cu un standard relevant TUV sau similar ), identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer