Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare echipamente de gatit si echipamente de spalat, stors si calcat rufe, actionate electric, necesare la Bucataria si Spalatoria Spitalului de Psihiatrie Tulghes, jud. Harghita


Detaliu pentru invitatia numarul 349394
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE TULGHES
Numar invitatie: 349394/27.06.2013
Denumire contract: Furnizare echipamente de gatit si echipamente de spalat, stors si calcat rufe, actionateelectric, necesare la Bucataria si SpalatoriaSpitalului de Psihiatrie Tulghes, jud. Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE TULGHESCod fiscal: 4367728, Adresa: STR. CENTRU NR.342, Tulghes, Telefon: +40 266338188, Fax: +40 266338033
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CENTRU NR.342, Tulghes, Romania, cod postal: 537330, telefon: +40 266338188, fax: +40 266338033, persoana de contact: MIRELA BUSTIHAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Centru, NR.342, Tulghes, Jud. Harghita, Romania, cod postal: 537330.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare echipamente de gatit si echipamente de spalat, stors si calcat rufe, actionateelectric, necesare la Bucataria si SpalatoriaSpitalului de Psihiatrie Tulghes, jud. Harghita
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in achizitionare echipamente de gatit actionate electric, necesare la inlocuirea actualelor echipamente ce functioneza pe baza de abur si combustibil lichid incadrul Bucatariei, 39221000-7 Echipament de bucatarie (Rev.2)precum si achizitionarea de echipamente de spalat, stors si calcat rufe, actionate electric, necesare pentru inlocuirea actualelor echipamente ce functioneaza pe baza de abur in cadrul Spalatoriei42716000-8 Masini de spalat42717000-5 Echipament de calcat si de pliat lenjerieCuprinde: Furnizarea de echipamente de gatit actionate electric, furnizarea de echipamente de spalat, stors, calcat rufe actionate electricInstalarea echipamentelorPunerea in functiune a echipamentelorInstruirea personalului ce deservesc echipamenteleDemontarea echipamentelor ce functioneaza ( pe combustibil lichid si abur) la aceasta data la Bucataria si Spalatoria Spitalului de Psihiatrie Tulghes se va realiza prin forte proprii de autoritatea contractanta.
II.1.6) CPV: 39221000-7 - Echipament de bucatarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 218, 951.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2% din valoarea estimataa lotului/loturilorpentru care se depune oferta.Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot este : LOT 1=2306 lei; LOT 2=2072 leiFormular 11. Valab. 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Se va avea in vedere cursul de referinta leu-valuta de la data publicarii invitatiei de participare Constituire: prin virament bancar in contul RO26 TREZ3545041XXX000724 deschis la Trez. Toplita, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului ?sau? instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valab egala cu per. de valab a ofertei.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoaneigarantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cuprivire la culpa persoanei garantate. Dovada garant. de participare se va prezenta la Registratura AC(secretariatul AC) impreuna cu oferta, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre Autoritatea Contractanta conf. art.88 din HG 925/2006 cu modif si compl. ulterioare.Daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia suma calculata conform prev. art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din pretul contr. fara TVA. Constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari?se va prezenta in original in maxim 10 zile de la semnarea contr. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ?sau? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia AC la unitatea Trez.Statului din cadrul org.fiscal competent, suma initiala -cel putin 0, 5% din pretul contr. si de a prezenta in maxim 10 zile de la semnarea contr. extrasul de cont cu suma depusa. AC alimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in DA.)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea(Se va completa formular 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Daca este cazul, tertul sustinator va prezenta documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180.Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa formular 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Tertul sustinator va prezenta doc. privind neincadrarii in prev. art. 181, lit.a), c^1) si d).Cerinta nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de Autoritatea Contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant(Ofertantul va completa formularul 12 CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta(Se va completa Formularul 13)Cerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari (Se va completa Formularul 14 atat de ofertant, cat si de asociat/ tert sustinator(daca este cazul)Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Manager-ec. Csibi Veronica; Director fin-contabil-ec. Bustihan Maria; Sef bir. Aprovizionare-ec. Morosanu Gabriel; Jurist-Marc Elena; Sef bir. Administrativ-ing Stanica Romeo. Cerinta nr. 1 - Persoane juridice/fizice Se va prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea copie conform cu originalul, emis de ONRC care sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic , clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conf. cu originalul AC aredreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 : Se va prezenta media cifreide afaceri globala pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3ani (2010, 2011, 2012)de minim 437902lei pentru ofertantii ce depun oferte pentru Lot 1 + Lot2 ; 230.644 lei pentru ofertantii ce depun oferte numai pentru LOT 1 ; 207.258 lei pentru ofertantii ce depun oferte numai pentru LOT 2.In cazul in care la o procedurade achizitie publica participa un grup de operatori economici care depunoferta comuna cerinta privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 aniva fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorasocierii. In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat(inclusiv liderul) va prezenta formularul.Operatorul economic poate beneficiade prevederile art.186 din OUG nr.34 cu modif. si compl.ulterioare privind angajamentulferm .Se va completa Anexa 1-Informatii GeneraleConversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2010 :1 Euro = 4, 2099 lei, 2011:1Euro =4, 2379, 2012:1 Euro= 4, 4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - Acordul de asociere semnat de fiecare asociat - in cazul in carese depune o oferta in asociere se va preciza cine este lider al asocierii cuidentificarea din punct de vedere fizic si valoric a serviciilor prestate defiecare asociat(daca este cazul). Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declaratacastigatoare, asocierea, va prezenta Autoritatii Contractante acordul de asociere in forma legalizata, inainte de data semnarii contractului(daca esta cazul).Se va prezenta acordul de asociere, conform formularului atasat daca este cazul., Cerinta 2 - Se vor prezenta certificate de conformitate emise de producatorul echipamenelor care sa ateste conformitatea produselor ofertate., Cerinta 3 - Lista cu experienta similara Se va prezenta minim un contract -maxim 3 contracte de furnizare de aceeasi natura si complexitate a caror valoare cumulata sa fie de minim 218951 lei fara TVA pentru ofertantii ce depun oferte pentru Lot 1 + Lot2 ; 115.322 lei fara TVA pentru ofertantii ce depun oferte numai pentru Lot 1 ; 103.629 lei fara TVA pentru ofertantii ce depun oferte numai pentrul Lot 2. Furnizarile similare vor fi confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, cum ar fi contracte(copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor) / procesverbal de receptie / recomandari etc din care sa rezulte furnizarea de produse similare.In cazul unei asocieri(daca este cazul): - daca se prezinta un contract, cerinta va fi indeplinita de catre unul din membrii asocierii, - in cazul prezentarii mai multor contracte cerinta se va indeplini in mod cumulativ de catre membrii asocierii.Formular B3 si B4. Se va avea in vedere cursul mediu BNR aferent anului incheierii contractului/contractelor prezentate invedere demonstrarii experientei similare, Cerinta 2 - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 5.Se vor prezenta o lista cu personalul tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Cerinta nr. 1 - Asigurarea calitatii Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008, in domeniul obiectului licitat sau orice alte documente care sa confirme implementarea si mentinerea unui sistem de programul si planul calitatii .Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul? a certificatului ISO 9001:2008 , in domeniulcorespunzator obiectului licitat sau orice alte documente care sa confirme implementareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2013 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer